دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
پیام تسلیت استاندار خراسان شمالي به مناسبت درگذشت دکتر محمدرضا حامدي نيا PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 28 بهمن 1396 ساعت 07:15

درگذشت شادروان دکتر محمدرضا حامدی نیا عضو مبرز هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد که سال ها در کسوت معلمی دانشگاه به تربیت دانشجویان و آینده سازان میهن اسلامی مبادرت ورزید، موجب تاسف و تاثر فراوان شد. این ضایعه غمبار را به جامعه علمی و دانشگاهیان استان  به خصوص خانواده و بستگان ایشان تسلیت و تعزیت عرض می کنم و برای آن مرحوم غفران واسعه و قرارگرفتن در جوار ارواح پاک علما و صلحا و برای بازماندگان شکیبایی روزافزون مسئلت دارم.

 

محمدرضا صالحی

استاندار خراسان شمالی

 
پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت درگذشت عضو هیات علمی واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 07:06

 

دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی درگذشت دكتر حامدي نيا عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد را تسليت گفت و با خانواده ايشان ابراز همدردی کرد.

به گزارش خبرنگار آنا، در متن پیام تسلیت رهبر خطاب به خانواده محمدرضا حامدي نيا آمده است:

خانواده محترم شادروان دکتر محمدرضا حامدي نيا

با اهدای سلام و تحیات

درگذشت مرحوم مغفور دکتر محمدرضا حامدي نيا عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد موجب تأسف و تاثر گردید.

این‌جانب این ضایعه را به شما و همکاران ایشان تسلیت گفته و از خداوند رحمان و غفار برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای سایر بازماندگان صبر جزیل و سلامتی آرزومندم.

فرهاد رهبر

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 25 بهمن 1396 ساعت 07:11
 
در راهپیمایی 22 بهمن؛ حضور تماشایی؛ دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با ملت ایران همصدا شدند PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 06:06

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با حضور گسترده در مراسم راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن آمادگی خود را برای خدمت در همه عرصه‌های موردنیاز کشور اعلام و دست در دست آحاد ملت تحت رهبری‌های حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، حماسه‌ای دیگر را در برابر دشمنان اسلام و قرآن رقم زدند و اعلام کردند که در پاسداری از آرمان‌های بزرگ امام عزیز و خون پاک و مطهر شهیدان از بذل هیچ چیز دریغ نخواهیم ورزید و با توکل به خداوند پرچم خونرنگ این نظام مقدس را به صاحب اصلی‌اش حضرت بقیه الله اعظم (عج) خواهیم سپرد.

 

 

ادامه مطلب...
 
پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي به مناسبت درگذشت دکتر محمدرضا حامدي نيا PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 08:57

دکتر علي فيروزنيا رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي، درگذشت دكتر محمدرضا حامدي نيا استاد رشته تربيت بدني را تسلیت گفت. حامدي نيا در سن 46 سالگي در اثر ايست قلبي جان به جان آفرين تسليم كرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد، دکتر علي فيروزنيا رئيس واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي درگذشت استاد محمدرضا حامدي نيا را تسليت گفت، متن پیام بدین شرح می باشد:

 

 

ادامه مطلب...
 
تجديد ميثاق دانشگاهيان واحد بجنورد با جانبازان هشت سال دفاع مقدس PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 17 بهمن 1396 ساعت 12:10

همزمان با ششمين روز از دهه مبارك فجر، رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي به همراه مسئولان دانشگاهي با حضور در منزل دو جانباز هشت سال دفاع مقدس با شهداي والامقام و جانبازان و ايثارگران تجديد ميثاق كردند.

به گزارش خبرگار خبرگزاري آنا دكتر علي فيروزنيا رئيس واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي، حجت الاسلام نوري معاون دانشجويي و فرهنگي و حجت الاسلام حسن فروتن مدير فرهنگي واحد بجنورد با خانواده دو جانباز  هشت سال دفاع مقدس محمدتقي رمضان زاده و مرحوم احمد عليداديان ديدار كردند.

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL