دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
رئیس دانشکده فنی و مهندسی واحد بجنورد در گفت‌وگو با آنا: جامعه را به سمت راحت‌طلبی و مصرف‌گرایی سوق داده‌ایم/ مهندس باید کار و اشتغال ایجاد کند PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت 11:53

رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد می‌گوید: تفکر مهندسی می‌تواند به نسل جوان این جرات و جسارت و امید را بدهد که «او می‌تواند». متاسفانه در این مقوله ضعیف عمل کرده و جامعه را به سمت راحت‌طلبی، مصرف‌گرایی و آسوده‌طلبی سوق داده‌ایم.

دکتر جواد عبدی رئیس دانشکده فنی و مهندسی و عضو هیات علمی گروه برق واحد بجنورد در کارنامه پژوهشی خود تألیف و ترجمه 2 کتاب، ارائه 20 مقاله در مجلات معتبر علمی داخلی و خارجی و همایش‌های ملی و بین‌المللی، پژوهشگر برتر گروه فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در 4 سال متوالی و مدیر پژوهشی برگزیده دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان خراسان شمالی در سال 90 را ثبت کرده است.

ادامه مطلب...
 
درخشش دانش آموزان سما بجنورد در نادکاپ شریف PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 12 اسفند 1396 ساعت 12:04

دانش آموزان سما بجنورد در بیست و دومین دوره مسابقات نوآوری و ابتکارات(نادکاپ شریف) مقام دوم کشور را کسب کردند

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا «امیر رضا بهادری» و «علیرضا نجف‌پور» دانش آموزان بجنوردی توانستند در بیست و دومین دوره مسابقات نوآوری و ابتکارات (نادکاپ شریف)، در رشته مهندسی ماشین‌های شیمیایی کمیکار ((chem-e-car رتبه دوم كشوري را كسب كنند.

طرح این دانش آموزان به مربیگری «عبدالحسن نامور» در راستای طراحی، نوآوری، ابتکار و درنهایت تولید خودروهایی سازگار با محیط‌زیست با کمترین آلودگی و بیشترین کارایی ارائه شد.

ادامه مطلب...
 
انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی و واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 30 بهمن 1396 ساعت 10:55

برادر گرامی جناب آقای دکتر رجبعلی وثوقی مطلق

با اهدای سلام و تحیات

با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی و واحد بجنورد» منصوب می شوید.

امید است با رعایت تقوای الهی و بهره گیری شایسته از توانمندی های سرمایه های انسانی دانشگاه، تمامی توان و کوشش خود را مصروف حفظ مصالح و شئونات دانشگاه نمایید.

فرهاد رهبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

 دکتر فرهاد رهبر همچنین از زحمات و تلاش های دکتر علی فیروزنیا رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی و واحد بجنورد در زمان تصدی مسئولیت خود، تشکر و قدردانی کرد.

 
دکتر شاهانی: شیوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی تغییر می‌کند PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 05 اسفند 1396 ساعت 06:50

شیوه برگزاری مصاحبه برای پذیرفته‌شدگان آزمون نیمه‌متمرکز دکتری 97 برای سال آینده دستخوش تغییراتی می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از روزنامه فرهیختگان، روز گذشته بود که آزمون ورودی دکتری نیمه‌متمرکز سال 97 با حضور ۲۳۴ هزار و ۴۵۴ داوطلب در حوزه‌های مختلف امتحانی برگزار شد؛ آزمونی که قبول شدن در آن به‌مثابه رد شدن از اولین مرحله برای تحصیل در مقطع دکتری به شمار می‌رود؛ چراکه پذیرفته‌شدگان در این آزمون باید برای رسیدن به صندلی دانشگاه از خوان دوم که همان مصاحبه حضوری است، بگذرند؛ خوانی که براساس آنچه در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری (نیمه‌متمرکز) آمده، قرار است توسط دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی پذیرنده دانشجو انجام شود و تازه بعد از عبور از این مرحله و سنجیده شدن داوطلب از لحاظ توان علمی به او اجازه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه داده می‌شود.

ادامه مطلب...
 
نشست هم‌اندیشی استادان و مدیران گروه معارف دانشگاه‌های آزاد اسلامی خراسان شمالی PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 04:50

نشست هم‌اندیشی استادان و مدیران گروه معارف دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان خراسان شمالی با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سالن اجتماعات واحد بجنورد برگزار شد.

  

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 29 بهمن 1396 ساعت 05:11
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL