دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
در گفت‌وگو با آنا تشریح شد؛ بازنشسته‌ای که از خشت‌خشت دانشگاه خاطره دارد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 18 فروردين 1397 ساعت 06:27

28اسفندسالروز راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد است. دانشگاهی که اسفند 1366 مجوز فعالیت را دریافت و از مهر67 فعالیت آموزشى خود را با 99 دانشجو در دو رشته کارشناسى علوم تربیتى و کاردانى برق در مدارس آموزش‌وپرورش و ساختمان‌های استیجارى آغاز کرد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد اکنون پس از گذشت سه دهه با داشتن استادان مجرب و با فضایى بیش از 50 هکتار در دو سایت واحد دانشگاهی و سایت جدید گلستان شهر و با زیربنایى بالغ‌ بر 44885 مترمربع و امکانات وسیع آزمایشگاهى و کارگاهى و مجتمع ورزشى با تعداد6000 نفر دانشجو در 86 رشته در مقاطع مختلف کاردانى، کارشناسى، کارشناسى ارشد و دکتری تخصصی با درجه جامع، خدمات ارزنده‌ای را به جوانان و مشتاقان ادامه تحصیل در کشور و بویژه در استان خراسان شمالی ارائه می دهد.

خبرنگار خبرگزاری آنا به همین مناسبت با یکی از قدیمی‌ترین کارمندان این واحد دانشگاهی که به جرات می‌توان گفت از ابتدای راه اندازی دانشگاه تاکنون با جان و دل خدمات ارزنده‌ای را به دانشگاه ارائه داده و چند روزی است به درجه بازنشستگی نائل‌آمده به گفت‌وگو نشسته است.

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 18 فروردين 1397 ساعت 06:36
ادامه مطلب...
 
تجلیل از ورزشکار مروج اخلاق اسلامی واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 10:41

محمد محمدی بریمانلو دانشجوي واحد بجنورد به‌عنوان يكي از مروجان اخلاق اسلامي استان معرفي و تجليل شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا آئین تجلیل از ورزشکاران مروج اخلاق اسلامی استان خراسان شمالي با حضور سردار آذرنوش مسئول بسیج ورزشکاران و جمعي از مسئولان استاني برگزار شد.

در اين مراسم از محمد محمدی بریمانلو دانشجوي تربیت‌بدنی واحد بجنورد و جودوکار کشورمان كه برای عدم مبارزه با حریف اسراییلی از جایزه بزرگ دوسلدورف کناره‌گیری کرد و فرصت کسب امتیاز برای سهمیه المپیک را نيز از دست داد تجليل و به‌عنوان ورزشكار مروج اخلاق اسلامي در استان خراسان شمالي معرفي شد.

ادامه مطلب...
 
پیام تبریک سرپرست واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي به مناسبت فرا رسیدن عیدنوروز PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 08:49

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 09:06
 
انتصاب مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 23 اسفند 1396 ساعت 09:56

در حکمی از سوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان شمالي و واحد بجنورد مدیر امور فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر رجبعلي وثوقي مطلق سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان شمالي و واحد بجنورد در حکمی حجت الاسلام والمسلمين حسن فروتن را به سمت مدیر امور فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه منصوب کرد.

در اين حكم آمده است:

 

 

 

ادامه مطلب...
 
سرپرست واحد بجنورد: وحدت و وفاق زیر چتر ولایت فقیه رمز موفقیت است PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 10:49

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی گفت: وحدت و وفاق رمز موفقیت است، بویژه وحدتی که زیر چتر ولایت‌فقیه باشد.

دكتر وثوقي مطلق در نشست صمیمانه‌ای كه به مناسبت تجليل از كاركنان بازنشسته 96 و همچنين قدرداني از زحمات و تلاش‌های كليه كاركنان در سال اظهار كرد سرپرست واحد بجنورد اظهار كرد: «شجره طيبه دانشگاه آزاد اسلامي با زحمات تمامي مسئولان، استادان و كاركنان به درخت تنومندي تبدیل‌شده و اين امانتي است كه در اختيار ما قرار دارد و براي صيانت از آن بايد بیش‌ازپیش كوشا باشيم.»

وي تصريح كرد: «دانشگاه آزاد اسلامي يكي از دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي است و اين دانشگاه بايد مانند نگيني درخشان در بين دانشگاه‌های كشور به همت والاي كاركنان و استادان بدرخشد.»

 

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL