دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
گزارش تصويري افتتاح نمايشگاه سيب سبز در واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 02 ارديبهشت 1397 ساعت 06:19

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 02 ارديبهشت 1397 ساعت 06:28
ادامه مطلب...
 
آغاز به كار سيب سبز در دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 02 ارديبهشت 1397 ساعت 06:05

نمایشگاه سيب سبز با آغاز هفته سلامت در قالب 7 غرفه در واحد بجنورد افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا در واحد بجنورد، نمایشگاه سيب سبز با شعار "سلامتي براي همه، در همه‌جا و در هر مکان" هم‌زمان با هفته سلامت با حضور سرپرست واحد بجنورد و ديگر مسئولان دانشگاهي و استاني در خانه فرهنگ و هنر اين واحد دانشگاهي افتتاح شد.

این نمایشگاه شامل 7 غرفه روانشناسي، تربیت‌بدنی، تغذيه، پرستاري مامايي، اوتیسم، ديستروفي و خدمات پزشكي و دندانپزشكي است

 

 

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 02 ارديبهشت 1397 ساعت 06:27
ادامه مطلب...
 
دکتر رهایی خبر داد صدور مجوز شرکت در آزمون جامع پیش از آزمون زبان برای دانشجویان دکتری/ برگزاری آزمون جامع در نیمه اول تیرماه PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 21 فروردين 1397 ساعت 10:42

اولین جلسه شورای برنامه‌ریزی آموزشی و درسی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 97 صبح امروز به ریاست دکتر فرهاد رهبر و با حضور تمامی اعضا برگزار شد.
دکتر علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به مباحث مطرح‌شده ، گفت: در این جلسه موارد مربوط به دوره دکتری از جمله نحوه برگزاری آزمون جامع و استانداردسازی آن، شیوه ارتقای کیفیت ارزشیابی آموزشی و تقویت سطح زبان دانشجویان دوره دکتری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پس از بحث و بررسی، مقرر شد برای برخی رشته های علوم انسانی، امکان جایگزینی آزمون زبان عربی به جای زبان انگلیسی فراهم شود.

ادامه مطلب...
 
ارزش‌های والاي انقلابي باهم فكري و ياري جوانان دانشگاهي محقق می‌شود PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 01 ارديبهشت 1397 ساعت 09:47

سرپرست واحد بجنورد گفت: دانشگاه انقلابي و اسلامي زماني محقق خواهد شد كه نيروهاي جوان دانشگاهي و انقلابي براي تعميق و تبيين ارزش‌های والاي انقلابي در كنار مسئولان يار و هم‌فکر و پيشگام باشند.

دكتر رجبعلي وثوقي مطلق سرپرست واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي در جلسه هم‌اندیشی و مطالبه گري دانشجويان بسيجي و دانشجويان فعال در کانون‌های فرهنگي و اجتماعي ضمن تبريك اعياد شعبانيه اظهار كرد: «طبق فرمايشات مقام معظم رهبري کار فرهنگی صحیح این است که انسان مؤمن، متخلق، انقلابی، معتقد به آرمان‌ها، دوستدار کشور و نظام اسلامی و دارای بصیرت و عمق دینی و سیاسی تربیت شود بنابراين رسيدن به دانشگاهي انقلابي و اسلامي زماني محقق خواهد شد كه نيروهاي جوان دانشگاهي و انقلابي براي تعميق و تبيين ارزش‌های والاي انقلابي در كنار مسئولان يار و هم‌فکر و پيشگام باشند.»

ادامه مطلب...
 
حضور دانشجویان جهادگر واحد بجنورد در منطقه محروم روستاي باران آباد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 18 فروردين 1397 ساعت 10:25

دانشجويان جهادگر واحد بجنورد در قالب تيم 19 نفره ايام نوروز خود را در روستاي باران آباد از توابع روستاي كاليماني بخش مانه و سملقان گذراندند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا دانشجویان جهادگر رشته‌های مختلف تحصيلي عمران،حسابداري، مديريت آموزشي،مهندسي پزشكي،مديريت بازرگاني، مهندسي برق، روانشناسي و......دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد تحت عنوان گروه جهادی شهید فیروز حمیدی زاده باهدف کمک و فعالیت جهادی در بخش‌های عمرانی و فرهنگی در منطقه محروم بخش مانه و سملقان به روستاي باران آباد سفر کردند و تعطيلات نوروزي خود را در اين منطقه گذراندند.

 

 

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL