دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
معاون دانشجويي و فرهنگي واحد بجنورد/ ساده زيستي، خوش‌خلقی، تواضع و حساسيت به بیت‌المال از صفات بارز آیت‌الله مهمان‌نواز PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 04 ارديبهشت 1397 ساعت 10:49

 معاون دانشجويي و فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد گفت: ساده زيستي، خوش‌خلقی، مجاهدت، تواضع و حساسيت به بیت‌المال و مديريت و نحوه صحيح استفاده از آن از صفت‌های بارز آیت‌الله بود.

 حجت‌الاسلام رضا نوري در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري آنا اظهار كرد: «حضرت آیت‌الله مهمان‌نواز در سال 1347 به‌صورت رسمي از سوي حاج‌آقا امامي امامت نماز جماعت را در بجنورد بر عهده گرفت و از سال 1357 كه حرکت‌های انقلابي به‌صورت خودجوش آغاز شد وي محوريت بحث‌های انقلابي را بر عهده گرفت و در آن زمان مسجد انقلاب به‌عنوان پايگاهي براي مبارزات ضد رژيم پهلوي انتخاب شد كه بارها و بارها اين مسجد توسط نيروهاي ساواك و رژيم پهلوي محاصره شد.»

 

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 05 ارديبهشت 1397 ساعت 05:40
ادامه مطلب...
 
تشییع پیکر نماینده فقید خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 04 ارديبهشت 1397 ساعت 08:27

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 04 ارديبهشت 1397 ساعت 08:49
ادامه مطلب...
 
پيام تسليت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي به مناسبت ارتحال عالم رباني آیت الله مهمان نواز PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 03 ارديبهشت 1397 ساعت 06:48

دكتر رجبعلي وثوقي مطلق سرپرست واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي در پيامي درگذشت آیت الله مهمان نواز نماينده مردم خراسان شمالي در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق شهرستان بجنورد را تسلیت گفت.

در اين پيام آمده است:

بسم الله الرحمن ارحيم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر رحلت عالم رباني، معلم اخلاق و عمل حضرت آيت الله حبيب الله مهمان نواز نماينده مردم شريف خراسان شمالي در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سابق شهرستان بجنورد موجب تأسف و تألم گرديد.
به راستی ايشان در طول حيات طيبه خويش علاوه بر
تربیت معنوی و اخلاقی و علمی شیفتگان علوم اسلامی و تشنگان معارف زلال مکتب اهل بیت علیهم السلام و پرورش انسان هاي متعهد و مومن، به عنوان يكي از حاميان اصلي و موسسين دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد براي رشد و شكوفايي قشر جوان و فرهيخته استان خراسان شمالي منشاء خير و بركت بودند.

اينجانب ارتحال آن عالم بزرگوار را به محضر امام عصر(عج)، مقام معظم رهبري، روحانيون معزز، جامعه دانشگاهي و بيت مكرم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند منان مسالت دارم روح مطهر و وارسته اين بزرگمرد انقلاب اسلامي را با اولياء الله و ائمه اطهار و شهدا محشور و به تمامي بازماندگان محترم صبر و اجر عنايت فرمايد.

                                                                دكتر رجبعلي وثوقي مطلق

                                                                سرپرست واحد بجنورد و

                                                       دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي

 

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 03 ارديبهشت 1397 ساعت 06:54
 
در گفت‌وگو با آنا تشریح شد/ اوتیسم اختلال ناشناخته و مادام العمر PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 03 ارديبهشت 1397 ساعت 09:42

روانشناس و درمانگر اختلالات طیف اوتیسم گفت: اختلال اوتیسم اختلال عصبی رشدی است كه از بدو تولد به همراه فرد است و این اختلال از سنین 18تا 24ماهگی قابل تشخیص است. اوتیسم بر رشد طبیعی مغز درحیطه تعاملات اجتماعی و مهارتهای ارتباطی تاثیر می گذارد و علت اصلی این بيماري ناشناخته است و در پسران شيوع بيشتري دارد. 

خبرنگار خبرگزاری آنا در بجنورد در حاشیه برپايي نمايشگاه سيب سبز در دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد با مينا راه چمني كارشناس ارشد روانشناسي باليني، درمانگر اختلالات طيف اوتيسم و دبير انجمن همياران اوتيسم استان خراسان شمالي درباره بيماري اوتيسم، علائم آن و راه‌های پیشگیری به گفت‌وگو نشسته است.

این گفت‌وگو به مباحث علمی، کاربردی و نکات کلیدی درباره اين بيماري پرداخته و امید است با مطالعه این گزارش و آشنایی اين بيماري و سن بروز آن در كودكانمان، خطر ابتلا فرشته هاي معصوم زميني را كاهش دهيم.

ادامه مطلب...
 
پيام تسليت به مناسبت ارتحال ملكوتي عالم رباني حضرت آيت الله مهمان نواز PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 03 ارديبهشت 1397 ساعت 05:27

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعونَ

درگذشت عالم رباني، مجاهد وارسته و معلم اخلاق حضرت آيت الله مهمان نواز نماينده مردم شريف استان خراسان شمالي در مجلس خبرگان و امام جمعه سابق شهرستان بجنورد و از موسسين و حاميان دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد را به مقام معظم رهبري، جامعه دانشگاهي، روحانيون و مردم شريف بجنورد و آن بيت مكرم تسليت و تعزيت عرض مي نماييم. از درگاه ايزد منان براي اين روحاني فرزانه طلب غفران و رحمت واسعه الهي و براي بازماندگان معزز صبر و اجر جميل خواستاريم.

روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 03 ارديبهشت 1397 ساعت 05:31
 
<< ابتدا < قبلی 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL