دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
طي حكمي از سوي رئيس سازمان سما/ معاون دانشگاه و رئيس مركز آموزشي و فرهنگي سما واحد بجنورد منصوب شد. PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 09 آذر 1394 ساعت 04:19

 

طي حكمي از سوي رئيس سازمان سما، حجت الاسلام والمسلمين محمود حق به جانب به عنوان معاون دانشگاه و رئيس مركز آموزشي و فرهنگي سما واحد بجنورد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا در واحد بجنورد طي حكمي از سوي سيد احمد زرهاني رئيس سازمان سما، حجت الاسلام والمسلمين محمود حق به جانب به عنوان معاون دانشگاه و رئيس مركز آموزشي و فرهنگي سما واحد بجنورد منصوب شد.

 

 

ادامه مطلب...
 
معاون دانشجويي و فرهنگي واحد بجنورد : رقابت 700 نفر از دانشجويان واحد بجنورد در مسابقات سراسري قرآن و عترت PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 10:19

 

همزمان با سراسر كشور 700 دانشجوي واحد بجنورد در مسابقات سراسري قرآن و عترت با هم به رقابت پرداختند.

دكتر مليحه اختري معاون دانشجويي و فرهنگي واحد بجنورد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري آنا با اعلام اين خبر گفت: طرح عظیم و معنوي بيست و يكمين دوره مسابقات سراسري قرآن و عترت با حضور 700 نفر از دانشجويان و اساتيد واحد بجنورد همزمان با واحدها و مراكز دانشگاهي سراسر كشور در دانشكده فني و مهندسي برگزار شد.

 

 

ادامه مطلب...
 
سومين دوره مسابقه آشپزي در بين دانشجويان خوابگاه واحد بجنورد برگزار شد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 03 خرداد 1395 ساعت 05:24

 

به همت معاونت دانشجويي و فرهنگي واحد بجنورد سومين دوره مسابقات آشپزي دانشجويي برگزار شد.

دكتر ايزانلو مدير دانشجويي فرهنگي واحد بجنورد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري آنا درباره سومين دوره مسابقات آشپزي دانشجويي گفت: « به همت مسئولين خوابگاه دانشجويي سومين دوره مسابقات آشپزي در بين دانشجويان دختر ساكن در خوابگاه  برگزار شد كه 15 نفر در پخت آش سنتي، كوكو و دسر با هم به رقابت پرداختند.»

 

 

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 03 خرداد 1395 ساعت 05:34
ادامه مطلب...
 
بازديد هيات ارزياب نظارت و ارزيابي حوزه دانشجويي و فرهنگي از واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 14 ارديبهشت 1395 ساعت 05:55


هیات نظارت و ارزيابي حوزه دانشجويي و فرهنگي سازمان مركزي با حضور در واحد بجنورد از این دانشگاه بازدید كردند.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا هیات ارزیاب در این بازدید از قسمت های مختلف حوزه دانشجويي فرهنگي از جمله اداره دانش آموختگان، خوابگاه دانشجويي، دفتر مشاوره، واحد نقل و انتقالات، كميته انضباطي و فعاليت دفتر نشريات دانشجويي و كانون هاي فرهنگي دانشجويي بازدید و در نشستي صميمانه با اعضاي كانون هاي هنري و مسئولان نشريات دانشجويي به گفت وگو با دانشجویان نشستند.

در اين جلسه ضمن بررسي بودجه هاي فرهنگي، صورتجلسات شوراي فرهنگي و نيروي انساني مشغول به كار در اين حوزه؛ دانشجويان مطالبات و دغدغه هاي خود در بخش‌هاي مختلف هنري، نشريات و ....را مطرح و پيشنهاداتي براي بهتر شدن فعاليت هاي دانشجويي بيان شد.

در اين نشست ها دكتر مليحه اختري معاون دانشجويي و فرهنگي واحد بجنورد گزارشی از عملكرد اين حوزه در سال 94 ارائه كرد.

آخرین به روز رسانی در شنبه 18 ارديبهشت 1395 ساعت 08:45
ادامه مطلب...
 
معاون فرهنگي و دانشجويي واحد بجنورد: شهامت، سخاوت، حلم و بردباري و تقوا از ويژگي هاي وجودي امام حسن است PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 12 خرداد 1397 ساعت 04:04

معاون فرهنگي و دانشجويي واحد بجنورد گفت: امام حسن مجتبي (ع) فرزند امیرالمومنین(ع) دارای شهامت، تقوا و بردباری بود ودر راه پیشبرد اسلام هیچگونه ترس و وحشت در وجود آن بزرگوار راه نمی یافت و در زمان حیات و حکومت امیرالمومنین(ع) دوشادوش آن حضرت در ميادين گوناگون حضور داشت و مسئولیت های گوناگونی را بر عهده گرفت.

حجت الاسلام والمسلمين رضا نوري معاون فرهنگي و دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري آنا ضمن تبريك ولادت امام حسن مجتبي(ع) اظهار كرد: «امام حسن مجتبي اولين فرزند فاطمه زهرا(س) و اميرالمومنين علي (ع) توسط پيامبر اكرم(ص) نامگذاري شد. زماني كه جبرئیل از آسمان فرود آمد و از سوى خداى تعالى به وى تهنیت گفت و سپس اظهار كرد: خداى تبارک و تعالى تو را مامور کرده که او را به نام شبر نام گذاري كني. رسول خدا(ص)پرسید: زبان من عربى است عرض کرد: نامش را«حسن‏»بگذار، و رسول خدا(ص)او را حسن نامید.»

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL