دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
قابل توجه داوطلبان محترم شرکت در مصاحبه دوره دکتری تخصصی PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 17 تیر 1397 ساعت 10:19

بدينوسيله به اطلاع داوطلبان محترم شركت در مصاحبه دوره دكتري تخصصي سال 1397 منطقه 9 دانشگاه آزاد اسلامي (استانهاي خراسان شمالي، خراسان رضوي، خراسان جنوبي و سمنان) مي‌رساند، بر اساس آخرين اعلام مركز سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي، مصاحبه داوطلبان واحدهاي دانشگاهي اين منطقه در بازه زماني 20 لغايت 25 تير ماه بر اساس گروه‌هاي آموزشي، در دانشگاه آزاد اسلامي واحد مشهد برگزار خواهد شد. لازم به ذكر است داوطلبان واجد شرايط مي‌توانند در صورت تمايل، علاوه بر شركت در مصاحبه تخصصي دوره دكتري تخصصي منطقه 9، در مصاحبه تخصصي ساير مناطق ده‌گانه دانشگاه آزاد اسلامي طبق دستورالعملي كه مركز سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي اعلام مي‌نمايد، شركت نمايند. ضمناً ضروري است داوطلبان نسبت به تكميل فرم اطلاعات اوليه اقدام و مدارك شناسايي و مستندات خود را بصورت چاپ شده به همراه داشته باشند. اين فرم از طريق لينك زير قابل دريافت است.

  تلفن تماس جهت پاسخگويي به سوالات 36224822 -051

 

توجه: در صورت هرگونه تغيير در مفاد اين اطلاعيه، مراتب از طريق http://mshdiau.ac.ir   سامانه اطلاع رساني خواهد شد.

 

آدرس: مشهد-قاسم آباد-بلوار اماميه-خيابان استاد يوسفي- مجتمع آموزشي قاسم آباد- دانشكده هاي فني مهندسي و علوم انساني

 


 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 17 تیر 1397 ساعت 11:10
 
در سانحه تصادف؛ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد آسمانی شد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 16 تیر 1397 ساعت 06:29

دانشجوی رشته کارشناسی ناپیوسته معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در سانحه تصادف دار فانی را وداع گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رجبعلی وثوقی مطلق سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و واحد بجنورد در پیامی درگذشت آرمین فخار دانشجوی این واحد دانشگاهی را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

مصیبت درگذشت نابهنگام زنده‌یاد «آرمین فخار» دانشجوی مهندسی معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد موجب تأسف و تأثر عمیق جامعه دانشگاهیان شد. اینجانب با تسلیت به خانواده محترم فخار و جامعه دانشگاهی، رحمت و مغفرت واسعه الهی برای آن مرحوم و سلامتی و شکیبایی برای بازماندگان وی را از درگاه خداوند منان آرزومندم.

 
انتخاب مناطق مصاحبه داوطلبان دکترای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 11 تیر 1397 ساعت 07:37

انتخاب مناطق مصاحبه‌ دوره دکترای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 24 امروز 10 تیرماه آغاز می‌شود و تا ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 13 تیرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، انتخاب مناطق مصاحبه‌ دوره دکترای تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 24 امروز 10 تیرماه در سامانه www.azmoon.org آغاز می‌شود و تا ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 13 تیرماه ادامه خواهد داشت.

پذیرفته شدگان برای انتخاب محل مصاحبه باید با مراجعه به سامانه مذکور منطقه محل مصاحبه خود را انتخاب کنند.

به عنوان مثال اگر داوطلبی از 40 رشته محل انتخابی خود در 15 رشته محل برای دعوت به مصاحبه پذیرفته شده و این 15 رشته محل مثلا در 5 منطقه آمایشی دانشگاه آزاد واقع شده اند، داوطلب مذکور باید با مراجعه به سایت در صورت تمایل با پرداخت هزینه مصاحبه در هر منطقه نسبت به انتخاب مناطق مذکور به صورت هر5 منطقه یا تعدادی از آنها اقدام کنند.

ادامه مطلب...
 
دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد درگذشت PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 12 تیر 1397 ساعت 10:40

 

دکتر رجبعلی وثوقی مطلق رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در پیامی درگذشت دانشجوی این دانشگاه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار آنا در متن پیام‌ تسلیت آمده است:

 

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت نابهنگام جناب آقای مجتبي گريواني دانشجوي رشته مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد موجب تاسف و اندوه فراوان گردید.

این‌جانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم گريواني و جامعه دانشگاهی، رحمت و مغفرت واسعه الهی برای آن مرحوم و سلامتی و شکیبایی برای بازماندگان وی را از درگاه خداوند منان آرزومندم.

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 12 تیر 1397 ساعت 11:14
 
در گفت وگو با آنا مطرح شد؛ علوم انساني نيازمند تربيت متفكران خلاق است PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 10 تیر 1397 ساعت 09:25

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: علوم انسانی به تربیت متفکران خلاق و نظریه‌پردازی قوی در این حوزه نیازمند است.

دكتر محبوبه سليمان پورعمران عضو هیات‌علمی دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري آنا ضمن بيان اهميت رشته‌های علوم انساني اظهار کرد: «علوم انسانی به تربیت متفکران خلاق و نظریه‌پردازی قوی در این حوزه نیازمند است كه بايد با منطق مناسب این علوم ‌و زبان ‌آشنا به فهم دقیق و عمیق متون، به تربیت متخصصان در رشته‌ها و گرایش‌های متعدد آن همت گماشت.»

استاديار گروه مديريت آموزشي واحد بجنورد خاطرنشان كرد: «در سال‌های اخیر، علوم انسانی با تعیین خطوط کلی، زیربنای توسعه و مسیر پیشرفت کشورها را ایجاد كرده است و بايد دانست كه بدون علوم انسانی قوی که منجر به شناخت کافی از فرهنگ و زمینه‌های اجتماعی پیشرفت می‌شود، نمی‌توان در زمینهٔ دیگر علوم توفیق چندانی حاصل کرد.»

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL