دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
اطلاعیه شماره 4 مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی درباره داوطلبان ذخیره علوم پزشکی PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت 07:35

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص داوطلبان ذخیره رشته های علوم پزشکی اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پیرو اطلاعیه شماره 2 مرکز سنجش و پذیرش در خصوص آن دسته از داوطلبان ذخیره اعلام شده در 11 مهر ماه که در موعد مقرر نسبت به تکمیل فرم شماره 15 اقدام کرده اند و به جهت پذیرش قطعی در یکی از اعلام نتایج مراحل قبل امکان شرکت در فرآیند تکمیل ظرفیت این مرحله از آنها سلب شده است بدینوسیله به اطلاع می رساند :

کلیه پذیرفته شدگان اعلام نتایج 25 شهریور ماه و 23 مهر ماه در صورت عدم ثبت نام و اشتغال به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی لازم است به جهت استفاده از تسهیلات تغییر رشته و یا انتقال حداکثر تا پایان وقت اداری 15آبان ماه به واحد دانشگاهی محل پذیرش مراجعه و نسبت به تعیین تکلیف خود اقدام کنند.

کسب حد نصاب نمره توسط دانشجو از جمله شرایط لازم برای استفاده از این تسهیلات خواهد بود و داوطلبانی که در مهلت مقرر اقدام نکنند امکان استفاده از این تسهیلات را تحت هیچ شرایطی نخواهند داشت.

 

 

 
راهپيمايي باشكوه 13 آبان در بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 13 آبان 1397 ساعت 11:43

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 14 آبان 1397 ساعت 05:18
ادامه مطلب...
 
امشب؛ پایان مهلت انتخاب رشته تکمیل ظرفیت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 09 آبان 1397 ساعت 05:52

  مهلت انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته های گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ساعت 24 امشب پایان می یابد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، آن دسته از داوطلبان ذخیره اعلام شده در 11 مهر که در مهلت تعیین شده نسبت به تکمیل فرم شماره 15 اقدام کرده اند و در هیچ یک از اعلام نتایج قبلی موفق به پذیرش نشده اند، می توانند حداکثر تا ساعت 24 امشب (چهارشنبه 9 آبان ماه) با مراجعه به سامانه انتخاب رشته به آدرس www.azmoon.org نسبت به انتخاب حداکثر 100 رشته محل از میان رشته محل های ارائه شده در این مرحله اقدام کنند.

جدول رشته محل های قابل انتخاب توسط داوطلبان از طریق سامانه قابل دریافت است.

ضمناً داوطلبانی که در 23 مهرماه حائز شرایط پذیرش شده اند و امکان شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت از آنها سلب شده، می توانند طبق رویه هر سال در صورت کسب حدنصاب نمره لازم از نیمسال دوم سال تحصیلی جاری از تسهیلات انتقال و یا تغییر رشته بهره مند شوند.

لازم به ذکر است شرایط ثبت درخواست توسط متقاضیان حائز شرایط در نیمه دوم آذرماه اعلام خواهد شد.

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 09 آبان 1397 ساعت 05:55
 
دکتر طهماسب کاظمی خبر داد/ دو فرصت جدید برای داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 12 آبان 1397 ساعت 10:10

مسئول امور سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از دو فرصت جدید برای داوطلبان علوم پزشکی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از روزنامه فرهیختگان، دکتر بهروز طهماسب‌کاظمی، مسئول امور سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه در اعلام نتایج آموزش پزشکی کنکور سراسری مرحله اول که نتایج آن 25 مهرماه اعلام شد، بخش مهمی از ظرفیت دانشگاه پر نشد، گفت: البته این مساله به‌ صورت طبیعی همیشه در دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق می‌افتاد و طی چند مرحله ظرفیت‌ها پر می‌شد، اما امسال بنابر مصوبه شورای سنجش و پذیرش تکمیل‌ ظرفیت ممنوع شد و به همین دلیل امکان جذب دانشجو در تکمیل‌ ظرفیت امکان نداشت.

 

 

ادامه مطلب...
 
آغاز انتخاب رشته مجدد داوطلبان علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 07 آبان 1397 ساعت 11:10

براساس اعلام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، امکان انتخاب رشته مجدد برای داوطلبان رشته های علوم پزشکی از فردا دوشنبه 7 آبان فراهم است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پیرو اعلام نتایج نهایی ذخیره رشته های گروه علوم پزشکی در 23 مهرماه و عدم تکمیل ظرفیت ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی فرصت مجددی را برای انتخاب رشته فراهم کرده است.

بدین ترتیب آن دسته از داوطلبان ذخیره اعلام شده در 11 مهر ماه که در مهلت تعیین شده نسبت به تکمیل فرم شماره 15 اقدام کرده و در هیچ یک از اعلام نتایج قبلی موفق به پذیرش قطعی نشده اند، می توانند از فردا (دوشنبه 7 آبان) تا چهارشنبه 9 آبان ماه به سایت ثبت نام مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مراجعه و نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

رشته محل های ارائه شده در این مرحله به لحاظ تعدد و تنوع قابل توجه بوده و فرصت مناسبی را به منظور پذیرش داوطلبان ذخیره مرحله قبل فراهم می کند و در واقع این شیوه بستری را ایجاد خواهد کرد تا مستعدترین داوطلبان براساس نمره تراز آزمون سراسری سال 97 در دانشگاه آزاد اسلامی پذیرش و مشغول به تحصیل شوند.

نتایج قطعی این مرحله از انتخاب رشته پنج شنبه 10 آبان اعلام خواهد شد.

 

 
<< ابتدا < قبلی 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL