دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
دکتر طهرانچی در گفت¬ وگوی زنده رادیویی: برای شفافیت مالی و اداری و استانداردهای علمی دانشگاه آزاد اسلامی یک مسیر جدی انتخاب کرده ایم PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت 06:30

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: یک مسیر جدی را در علمی کردن، اصلاح امور، شفافیت مالی و اداری و استانداردهای علمی دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کرده ایم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در گفت­ و گوی زنده با رادیو تهران به بیان برنامه ها، اهداف و سیاست های کلان دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر تبدیل شدن به اولویت اول داوطلبان در افق 1404 پرداخت.

وی در همین رابطه گفت: پیش قراول‌های اصلی نظام آموزش عالی در دنیا، دانشگاه‌های بخش خصوصی هستند. در ایران نیز تا قبل از 100 سال گذشته نظام آموزش عالی خصوصی به جای دولتی وجود داشت، انتظار این است سیستمی که مربوط به مردم و بخش خصوصی است به انتخاب اول تبدیل شود، چرا که این موضوع در جهان تجربه شده و به اثبات رسیده است.

 

ادامه مطلب...
 
فرصت انتخاب رشته برای داوطلبان علوم پزشکی جهت تحصیل در رشته های بدون آزمون غیرپزشکی فراهم شد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت 06:24

انتخاب رشته برای داوطلبان رشته های گروه علوم پزشکی جهت تحصیل در رشته های بدون آزمون غیرپزشکی آغاز و تا روز چهارشنبه 23 آذر ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از مرکز سنجش و پذیرش، پیرو انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آبان ماه رشته های گروه علوم پزشکی و از آنجایی که برخی از داوطلبان علاقه مندی خود را به پذیرش در رشته های بدون آزمون گروه غیرپزشکی اعلام کرده اند، ثبت نام این دوره برای داوطلبان متقاضی آغاز و تا روز چهارشنبه 23 آذر ادامه خواهد داشت.

این دسته از داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام مرکز سنجش و پذیرش به آدرس https://azmoon.org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند

داوطلبان لازم است 48 ساعت پس از انتخاب رشته محل از سامانه، جهت طی فرآیند ثبت نام به واحد دانشگاهی محل پذیرش مراجعه کنند.

شروع به تحصیل این دسته از پذیرفته شدگان، نیمسال دوم سال تحصیلی جاری خواهد بود.

 

 

 
نامه سرگشاده اساتید حقوق، علوم سیاسی؛ تأیید CFT کمک به افزایش فشار تحریم ها با نام شورای نگهبان است PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 19 آبان 1397 ساعت 11:45

حضور آقایان محترم فقهای معظم و حقوقدانان ارجمند شورای نگهبانِ قانون اساسی جمهوری اسلامی‌‏ایران

سلام‌علیکم؛

با صلوات بر محمد و آل محمد و با احترام؛ با توجه به تصویب لایحه دولت با عنوان «لایحه الحاق جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین المللی مقابله با تأمین مالی تروریسم (ICSFT )» در مجلس و  ارسال مصوبة مجلس شورای اسلامی‏ به شورای محترم نگهبان قانون اساسی؛ به استحضار می‏ رساند که مصوبه فوق با سؤالات، شبهات و ابهامات فراوانی مواجه شده که لازم است در مورد آنها مداقّه و بررسی صورت پذیرد؛

در خرداد 1395 وزارت امور خارجه و وزارت اقتصاد، بدون هماهنگی و یا اخذ مجوز از مجلس شورای اسلامی، اقدام به امضای توافق نامه با "گروه ویژه اقدام مالی FATF"، نمود

ادامه مطلب...
 
از رویکرد عقیم «بحران – بن بست» به فرآیند ملّی «ظرفیت – راه حلّ» بپیوندید! PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 19 آبان 1397 ساعت 11:52

900استاد دانشگاه در پاسخ به نامه 290 نفر از دانشگاهیان اصلاح طلب درباره مسائل جاری کشور اعلام کردند:

متن این بیانیه به شرح زیر است:

« در بیانیه‌ای که طی روزهای اخیر از سوی برخی از افراد دانشگاهی و سیاسیِ وابسته به گروههای اصلاح طلب و همسوی دولت منتشر شده است، ادّعاهای گرانبار و وارونه‌ای نسبت به انقلاب و نظامِ اسلامی مطرح گردیده که نمی ‌توان از آن، به‌ سادگی عبور کرد و یا آن را نادیده انگاشت.

همچنان که قابلِ پیش ‌بینی بود، به‌دنبالِ چالش‌ های ساختگی و ناشی از سطحی ‌اندیشی و بی ‌عملیِ کارگزارانِ اصلاح ‌طلب و تکنوکرات در حوزه اقتصاد، موج‌ ها و تحرّکاتی از نوعِ نامه ‌نگاری ‌ها و بیانیه ‌پراکنی ‌ها به راه افتاده و خواهد افتاد تا توصیه ‌ها و تجویزهایی چنین کم‌ مایه و غیرعلمی (و بعضاً دون شأن علم و عالمان)، در چارچوبِ شرایطِ پیش‌ ساخته شده و تصنّعی، معنادار و موجّه شوند، حال آن‌که واقعیّت، آنچنان هم پوشیده و پنهان نیست که نتوان درست را از نادرست بازشناخت و متّهم را بر جای شاکی نشاند

ادامه مطلب...
 
برگزاري تريبون آزاد دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 15 آبان 1397 ساعت 10:20

به همت بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد تريبون آزاد با موضوع «اعتماد دوباره به آمريكا آري يا خير؟» در اين واحد دانشگاهي برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد هم‌زمان با فرارسيدن یوم‌الله 13 آبان و روز مباره با استکبار جهاني  و تسخير لانه جاسوسي به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد و با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌های آزاد اسلامي خراسان شمالي، تریبون آزاد دانشجویی با موضوع «اعتماد دوباره به آمریکا آری یا خیر» در محوطه این واحد دانشگاهی برگزار شد.

 

 

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL