دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
دکتر علی‌اکبری خبر داد ابلاغ دستورالعمل تسهیل فرآیند دفاع و پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی/ موافقت با پذیرش معتبر چاپ مقاله برای دفاع/ ارائه نمره قبولی در آزمون زبان خارجی برای پیش دفاع لازم نیست PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 23 خرداد 1400 ساعت 03:54

ابلاغ دستورالعمل تسهیل فرآیند دفاع و پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی/ موافقت با پذیرش معتبر چاپ مقاله برای دفاع/ ارائه نمره قبولی در آزمون زبان خارجی برای پیش دفاع لازم نیستبه گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمد علی‌اکبری مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ متمم بخشنامه مربوط به دفاع و پیش‌دفاع دانشجویان دکتری خبر داد و گفت: در پی جلسه دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با جمعی از نمایندگان دانشجویان دکتری این دانشگاه در اردیبهشت‌ماه و جلسه‌ای که با این دانشجویان داشتم، درخواست‌ دانشجویان مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از جمع‌بندی مطالب، درخواست‌های مطرح شده در جلسه‌ای با حضور رئیس و قائم مقام دانشگاه، مدیران پژوهشی معاونت‌های «علوم‌انسانی و هنر» و «علوم، مهندسی و کشاورزی) مورد بررسی نهایی و تصمیم‌گیری قرار گرفت. در نهایت به منظور تسهیل در فرآیند دفاع و پیش‌دفاع متمرکز دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی، متمم بخشنامه 79534/10 از سوی رئیس دانشگاه ابلاغ شد.

مشاور رئیس دانشگاه و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: در این دستورالعمل تأکید شده که به دلیل تداوم شرایط شیوع کرونا در کشور و به‌منظور تسهیل در فرآیند دفاع دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجو برای انجام دفاع و تسویه حساب، می‌تواند حداقل 5 امتیاز پژوهشی لازم را از هر یک از مستندات پژوهشی مستخرج از رساله دکتری خود، (مطابق با جدول 2 مندرج در بخشنامه 79534/10 مورخ 98/12/7 ) تأمین کند. براساس تبصره این دستورالعمل، امتیاز مقاله پیش‌دفاع نیز بخشی از 5 امتیاز پژوهشی برای انجام دفاع است.

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 23 خرداد 1400 ساعت 08:34
ادامه مطلب...
 
ثبت درخواست مجوز انتخاب واحد ترم مهر و پرداخت شهریه (اجباری) PDF چاپ نامه الکترونیک
جمعه 12 شهریور 1400 ساعت 13:16

 حتما عدد نیم‌سال روی ۴۰۰۱ باشد

1️⃣ وارد منوی "ارسال/پیگیری درخواست دانشجو" شوید.
2️⃣ در قسمت "ارسال درخواست جدید"، طبقه‌بندی موضوع را "عملیات آموزشی دانشجو" و موضوع درخواست را "مجوز انتخاب واحد" و نیم‌سال درخواست را روی "4001" قرار دهید.
آخرین به روز رسانی در جمعه 12 شهریور 1400 ساعت 13:48
ادامه مطلب...
 
برگزاري شوراي امر به معروف و نهي از منكر استان خراسان شمالي به ميزباني واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 02 آذر 1400 ساعت 10:20

شوراي امر به معروف و نهي از منكر استان خراسان شمالي به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بجنورد حجت الاسلام والمسلمين حسين يوسفي فر در جمع اعضاي شوراي امر به معروف و نهي از منكر استان اظهار كرد: الگوسازي و تشويق كاركنان فعال در حوزه امر به معروف و نهي از منكر، آسيب شناسي، شناسايي و تعيين الويت هاي معروف و منكر دستگاه و اقدام براي ترويج معروف ها و زدودن منكرات  از جمله وظايف شوري امر به معروف و نهي از منكر است.

رئيس دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي آزاد اسلامي خراسان شمالي خاطرنشان كرد: انجام فعاليت هاي تبليغي و اطلاع رساني با استفاده از ظرفيت فرهنگي و تبليغي دستگاه، اقدام، پيگيري و نظارت بر اجراي راهكارهاي اجرايي عفاف و حجاب دستگاه، اجراي برنامه هاي آموزش عمومي مصوب ستاد ويژه كاركنان توسط واحدهاي ذيربط دستگاه، جذب، ساماندهي، اموزش و به كارگيري گروه هاي امر به معروف و نهي از منكر و تهيه گزارش و ارائه گزارش فصلي و ساليانه شورا به ستاد امر به معروف و نهي از منكر از ديگر وظايف اين شورا است.

مسئول بينش مطهر خراسان شمالی اظهار كرد: احياء و ترويج گفتمان امر به معروف و نهي از منكر و فرهنگ مطالبه گري از مسئولان در سطح جامعه، تشكل سازي و شبكه سازي گروه هاي تخصصي مطالبه گري در همه حوزه ها از جمله اداري، اقتصادي، بهداشت و درمان، تفريحات سالم و ورزش، اجتماعي و تعليم و تربيت، عفاف و حجاب از اهداف مهم راه اندازي قرارگاه مركزي احياي بينش امر به معروف و نهي از منكر و مطالبه گري دانشگاهيان است.

ادامه مطلب...
 
با احکامی از سوی دکتر طهرانچی؛ سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی منصوب شدند PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 21 شهریور 1400 ساعت 05:27

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی، سرپرستان دانشگاه آزاد اسلامی استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی را منصوب کرد.

 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی احکامی جداگانه، دکتر محسن مرادی را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و واحد مشهد و دکتر غلامرضا کاظمی را به‌عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی و واحد بجنورد منصوب کرد.

در متن احکام دکتر طهرانچی آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر محسن مرادی

با اهدای سلام و تحیات

با توجه به‌مراتب تعهد و سوابق ارزنده جناب‌عالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و واحد مشهد» منصوب می‌شوید.

از جناب‌عالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های معنوی و مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به‌ویژه تقویت نقش‌آفرینی مدیران واحدهای دانشگاهی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای راهبردهای نظام مدیریتی سند دانشگاه اسلامی و اعتلای واحدهای دانشگاهی بر اساس محورهای ذیل اهتمام ورزید.

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 21 شهریور 1400 ساعت 06:46
ادامه مطلب...
 
با حكمي از سوي دبيرهيات امناي خراسان شمالي/ سرپرست دبيرخانه هيات امناي استان منصوب شد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 31 خرداد 1394 ساعت 10:29

با صدور حكمي از سوي دبير هيات امناي استان خراسان شمالي سرپرست دبيرخانه هيات امناي استان خراسان شمالي منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا دكتر علي فيروزنيا دبير هيات امناي استان خراسان شمالی دكتر ابوالحسن مبين را به عنوان سرپرست دبيرخانه هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی منصوب کرد

 

 

 

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 08 تیر 1394 ساعت 10:09
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL