دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
معرفی عضو جدید هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالي PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 03 دی 1397 ساعت 06:01

با حکم رئيس هيات مؤسس و امناي دانشگاه آزاد اسلامی، قاسم جعفري به‌عنوان عضو جدید هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالي منصوب شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا با حكمي از سوي علی‌اکبر ولايتي، رئيس هيات مؤسس و امناي دانشگاه آزاد اسلامی دكتر قاسم جعفري به‌عنوان عضو جدید هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالي منصوب شد.

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب...
 
رمضانی عنوان كرد؛ افزایش ۷۰ درصدی مصرف مشروبات الکلی با روابط بین فردی ناایمن PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 03 دی 1397 ساعت 05:27

رئیس دانشكده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: روابط بین فردی ناایمن احتمال مصرف مشروبات الکلی را تا ۷۰ درصد افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا دكتر جميله رمضاني در حاشیه كارگاه آموزشی «مسمومیت با مشروبات الكلی» دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد اظهار كرد: از عوامل شناختي گرايش به مشروبات الكي می‌توان به  منزوی بودن افراد، تحریک‌پذیری، اضطراب و ناتواني در مقابله با مشکلات زندگی را اشاره كرد و رفتارهای خانواده نيز از عوامل بسیار اثرگذار در بروز این اختلال است.

معاون علوم پزشكي واحد بجنورد خاطرنشان كرد: در اين مبحث 2حیطه بسیار مهم كه حائز اهميت است می‌توان از آموزش و روابط بین فردی نام برد كه تبعیض آموزشی، آگاهی افراد را به سمت اختلال راهنمایی می‌کند و روابط بین فردی ناایمن نيز احتمال مصرف مشروبات الکلی را تا 70 درصد افزایش می‌دهد.

ادامه مطلب...
 
يوسفي: بالاترین نرخ اشتغال در حوزه کشاورزی در کشور به استان خراسان شمالی اختصاص دارد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 21 آذر 1397 ساعت 08:03

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد و گروه كشاورزي اين واحد دانشگاهي نشست هم‌اندیشی «امنيت غذايي و كشاورزي پايدار» با حضور هيات ريسه دانشگاه، استادان، دانشجويان تحصيلات تكميلي، كارشناسان و كشاورزان زبده استان برگزار شد.

 

 

دکتر عبدالله يوسفي با تأکید بر فرمايش مقام معظم رهبري كه در سفر خود در مهرماه 91 به استان خراسان شمالي در خصوص احیاء، اشتغال در بخش كشاورزي و صنعتي كردن و سرمایه‌گذاری در بخش كشاورزي اهميت اشتغال داشتند اظهار كرد: کشاورزی اولویت مهم فعالیت‌های اقتصادی استان بوده و بالاترین نرخ اشتغال در حوزه کشاورزی در کشور به استان خراسان شمالی اختصاص دارد كه توسعه گلخانه‌ها، صنایع تبدیلی و تکمیلی، توسعه سیستمهای آبیاری نوین و گیاهان داروئی از اولویت‌های مهم اين استان است كه در اين زمينه افزایش دانش در واحد تولید و بکار گیری فن‌آوری‌های جدید در بخش كشاورزي موجب ارتقاء بهره‌وری در بخش کشاورزی شده است.

 

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 24 آذر 1397 ساعت 06:25
ادامه مطلب...
 
دانشجوی برتر دانشگاه آزاد: مسئولان از فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان حمایت کنند PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت 07:32

تمامي رشته‌های علوم انسانی از این باب که با انسان سروکار دارند، با سایر علوم متفاوت بوده و زیربنا و زمینه‌ساز توسعه ملی و بومی هستند؛ چراکه مسئله یابی، کشف، تبیین مسائل و تعیین مسیر جزو حوزه علوم انسانی است و به‌صورت کلی بسترسازی توسعه پایدار بدون توجه به علوم انسانی ناممکن و نشدنی است.

علوم انسانی مجموعه‌ای از رشته‌ها و شاخه‌های علمی است که موضوع محوری آن انسان است و رشته‌های مهم و بنیادی مثل روانشناسی، جامعه‌شناسی، مدیریت، حقوق و اقتصاد را در خود جای‌داده است. ازآنجاکه موضوعات فوق از ریشه‌ای‌ترین مبانی فکری و فلسفی است، در پیشرفت و توسعه یک جامعه نقش اساسی دارد؛ اما متأسفانه در اكثر دانشگاه‌هاي كشور اهمیت ویژه‌ای برای این حوزه قائل نمی‌شوند؛ این در حالی است که در کشور‌های پیشرفته افراد نخبه وارد رشته‌های علوم انسانی می‌شوند. با اين مقدمه به سراغ راحله عليزاده دانشجوي برتر كشوري رفته و گفت‌وگویی صميمانه با وي خواهيم داشت.

 

راحله علیزاده دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مدیریت آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد که توانسته است عنوان دانشجوی نمونه واحد بجنورد مقطع کارشناسی ارشد در سال ۹۷، دانشجوی نمونه استان خراسان شمالی مقطع کارشناسی ارشد در سال ۹۷، دانشجوی نمونه کشوری مقطع کارشناسی ارشد در سال ۹۷ و پژوهشگر برتر واحد بجنورد در سال ۹۷ را در کارنامه درخشان علمی خود ثبت کند، امسال و در روز دانشجو در مراسمی که با حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در واحد تهران جنوب برگزار شد از سوی دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تجلیل و به عنوان دانشجوی نمونه این دانشگاه معرفی شد.

خبرنگار خبرگزاری آنا در بجنورد با این مقدمه به سراغ راحله علیزاده دانشجوی برتر کشوری رفته و با وی درباره دلایل موفقیت در تحصیل و دانشجوی نمونه‌شدن، چگونگی فعالیت دانشجویان در عرصه‌های مختلف دانشگاه، طرح‌های پژوهشی، تألیف کتاب و توسعه کمی و کیفی علوم انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی به گفتگو نشسته است که در متن زیر می‌خوانیم.

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت 11:15
ادامه مطلب...
 
گزارش تصويري مراسم روز دانشجو PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 18 آذر 1397 ساعت 10:36

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 18 آذر 1397 ساعت 11:15
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL