دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
گزارش تصويري جلسه هم انديشي تحليل و تبيين ابعاد و پيامدهاي داخلي و خارجي فتنه 88 PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 07:55

 

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 11:37
ادامه مطلب...
 
گزارش تصويري حماسه ۹دی نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 09 دی 1397 ساعت 08:27

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 09 دی 1397 ساعت 08:39
ادامه مطلب...
 
پیام تسلیت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالي در پي حادثه علوم و تحقیقات PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 05 دی 1397 ساعت 06:21

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  استان خراسان شمالي ضمن عرض تسلیت به بازماندگان جان باختگان حادثه علوم و تحقیقات، سلامتی و شفاي عاجل برای مجروحان این حادثه دلخراش را از خداوند متعال خواستار شد .

در متن این پیام آمده است: «انالله و اناالیه راجعون»

با قلبی آکنده از غم واندوه درگذشت تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات که بر اثر سانحه تصادف جان باختند را به خانواده این عزیزان و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تسلیت عرض نموده و برای عزیزان از دست رفته علو درجات و خانواده های آنان صبر و شکیبایی و براي مجروحان این حادثه شفاي عاجل از درگاه خداوند بزرگ مسئلت مي نمایم.

 
یک روانشناس تشریح کرد: مهم‌ترین شاخص‌ها برای ازدواج موفق PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 09 دی 1397 ساعت 08:20

روانشناس و مشاوره خانواده گفت: مهم‌ترین شاخص‌ها در ازدواج موفق، علاوه بر توجه به سن؛ ظاهر، اقتصاد و عشق و محبت است که افراد باید با فهم به این مقوله دست یابند.

همایش «پایه‌ریزی ازدواج موفق» به همت دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي آزاد اسلامي خراسان شمالي برگزار شد در سالن فرهيختگان دانشگاه آزاد اسلامي بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد دکتر حمید حبشي روانشناس و مشاوره خانواده در همايش «پایه‌ریزی ازدواج موفق» در دانشگاه آزاد بجنورد با اشاره به شاخصه‌های مهم در امر ازدواج گفت:، يكي از مسائلي كه در هنگام ازدواج مطرح می‌شود سن دختر و پسر است و بايد به اين مقوله توجه كنيم كه اين ملاك چه تأثیری می‌تواند در ازدواج داشته باشد.

 

ادامه مطلب...
 
پیام تسلیت دکتر رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالي به مناسبت درگذشت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 05 دی 1397 ساعت 05:10

دکتر وثوقي مطلق رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالي در پيامي درگذشت حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون

اينجانب به نمايندگي از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي ارتحال آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی رییس مجمع تشخیص مصلحت، يار ديرين امام(ره) و مقام معظم رهبري و از دلسوزان انقلاب و نظام را تسليت عرض مي نمايم. از درگاه خداوند سبحان برای آن عالم جليل القدر علودرجات و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواهانم.

 

 
<< ابتدا < قبلی 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL