دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
پذیرش در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد در نیمسال بهمن ماه 97 PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 22 دی 1397 ساعت 07:47

دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم تحصیلی 98 -97 براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشجو می پذیرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، براساس مصوبات شانزدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 97/10/12، دانشگاه آزاد اسلامی در نیمسال دوم سال تحصیلی جاری و براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پذیرش دانشجو خواهد داشت.

پذیرش دانشجو در این مرحله مطابق مصوبات شورای سنجش و پذیرش تنها در کد رشته محل‌هایی صورت خواهد گرفت که ظرفیت آنها در مرحله قبلی پذیرش در سال تحصیلی جاری تکمیل نشده است.

اطلاعیه پذیرش دانشجو در نیمسال دوم تحصیلی مطابق زمان‌بندی اعلام‌ شده توسط سازمان سنجش آموزش کشور برای مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته 25 دی ماه منتشر خواهد شد.

زمان و چگونگی ثبت‌نام از داوطلبان مقاطع کارشناسی ناپیوسته در تاریخ 14 بهمن و کاردانی پیوسته در تاریخ 27 دی ماه طی اطلاعیه های جداگانه منتشر خواهد شد.

 
گزارش تصويري آزمون جامع دكتري دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 22 دی 1397 ساعت 07:12

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 22 دی 1397 ساعت 07:23
ادامه مطلب...
 
گزارش تصويري شانزدهمين جلسه هيات امناي استان خراسان شمالي PDF چاپ نامه الکترونیک
جمعه 14 دی 1397 ساعت 08:26

 

آخرین به روز رسانی در جمعه 14 دی 1397 ساعت 08:58
ادامه مطلب...
 
معاون امور مجلس دانشگاه آزاد: فضای دانشگاه آزاد اسلامی با 5 کشور کوچک جهان برابری می‌کند PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 16 دی 1397 ساعت 10:36

معاون امور حقوقی و مجلس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مساحت حدود 20 میلیون متر مربعی این دانشگاه با 5 کشور کوچک جهان برابری می‌کند.

به گزارش خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد، علیرضا منادی در شانزدهمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی گفت: هر یک از ما وظیفه داریم در هر جایگاهی که قرار داریم، عزت، بزرگی و پرچم پر افتخار دانشگاه آزاد اسلامی را که به همت امام راحل، مقام معظم رهبری و مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی برافراشته شده و به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان شناخته شده را همواره در اهتزاز نگه داریم و از این سرمایه با ارزش به درستی محافظت کنیم.

نماينده تام الاختيار رئيس دانشگاه در هيات امناي استان خراسان شمالي تصريح كرد: بعد از انقلاب اسلامي دانشگاه آزاد اسلامي همواره مورد حمايت مسئولان نظام قرار گرفته و امروزه نيز نگاه و نظر مقام معظم رهبري به اين دانشگاه بيش از پيش بوده و عنايت ويژه به اين نهاد علمي و فرهنگي دارد.

ادامه مطلب...
 
رئیس دانشگاه آزاد بجنورد: ۹ دی باید به‌عنوان الگو و ارزش حفظ شود PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 09:48

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: ۹ دی باید به‌عنوان یک ذخیره و ارزش انقلاب اسلامی حفظ و نگهداری شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بجنورد، رجبعلی وثوقی‌مطلق شب گذشته در جلسه هم‌اندیشی تحلیل و تبیین ابعاد و پیامدهای داخلی و خارجی فتنه ۸۸ در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: ۹ دی باید به‌عنوان یک ذخیره و ارزش انقلاب اسلامی حفظ و نگهداری شود.

وی خاطرنشان کرد: در این حماسه عظیم، مردم با حضور میلیونی خود به دشمنان اسلام و انقلاب ثابت کردند که همواره این مردم انقلابی با بصیرت و آگاهی خود در برابر باطل ایستادگی خواهند کرد و حق را همیشه به منصه ظهور خواهند گذاشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد افزود: مردم با اتحاد و همدلی خود در این روز، شکوه و عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان به تصویر کشیدند

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL