دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
نوری در گفتگو با آنا: تمثال امام خمینی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد رونمایی می‌شود PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 10 بهمن 1397 ساعت 04:54

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از رونمایی تمثال امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در این دانشگاه خبر داد.

حجت الاسلام رضا نوري در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري آنا در بجنورد اظهار كرد: بر اساس مصوبات شوراي فرهنگي اين دانشگاه براي چهلمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي برنامه هايي همچون تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی(ره) در روز 12 بهمن و گلباران تمثال امام راحل(ره)، آذين‌بندي، فضا سازی و نصب پوسترهاي دهه مبارك فجر در دانشگاه، گلباران غبارروبي مزار شهداي گمنام دانشگاه، ديدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان در اين واحد دانشگاهي در نظر گرفته شده است.

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 10 بهمن 1397 ساعت 05:06
ادامه مطلب...
 
از سوی دکتر کلانتری؛ ویژه برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد+ عناوین PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 09 بهمن 1397 ساعت 10:52

 

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ویژه برنامه های دهه مبارک فجر را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ویژه برنامه های دهه مبارک فجر را اعلام کرد.

براساس برنامه های دهه مبارک فجر، واحدها و مراکز دانشگاهی باید برنامه‌ریزی و اقدام شایسته درخصوص آذین‌بندی محیط عمومی دانشگاه به نمادهای انقلابی و فرهنگی مناسب، طراحی و نصب رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) درخصوص نهضت اسلامی، انقلاب اسلامی و دستاوردها و کارآمدی نظام پربرکت جمهوری اسلامی، برگزاری نشست های فکری و تخصصی با حضور صاحبنظران در قالب دستورالعمل چهلچراغ انقلاب اسلامی و همکاری در اعزام مخاطبان همایش بین‌المللی ظرفیت انقلاب اسلامی، کارآمدی و کارنامه نظام جمهوری اسلامی و همایش ملی چهار دهه رهبری نظام جمهوری اسلامی را انجام دهند.

ادامه مطلب...
 
نصیری تشریح کرد: جزئیات پذيرش دانشجوی بدون كنكور در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت 09:55

معاون آموزش و تحصيلات تكميلي واحد بجنورد از پذيرش دانشجو بدون كنكور در نيمسال دوم سال تحصيلي 98-97 اين واحد دانشگاهي خبر داد.

دكتر محمد نصيري، معاون علمي واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري آنا اظهار كرد: هم‌زمان با سراسر كشور، در واحد بجنورد نيز به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه استان خراسان شمالي پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته نیمسال دوم سال تحصيلي 98-97 از شنبه آغاز می‌شود.

معاون علمي واحد بجنورد خاطرنشان كرد: کلیه متقاضیان می‌توانند از روز شنبه 29دی‌ماه تا روز چهارشنبه10بهمن‌ماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت‌نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی‌های کامل در خصوص انتخاب رشته، بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت‌نام در20 رشته/محل از یک مجموعه و یک نظام آموزشی از میان رشته/شهرهای ارائه‌شده در سامانه اقدام کنند.

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت 11:10
ادامه مطلب...
 
دکتر طهرانچی در شورای دانشگاه آزاد یزد: بسترسازی اشتغال دانش بنیان مبتنی بر توسعه اقتصاد شهرها در دستور کار دانشگاه قرار دارد/ تبدیل سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی به معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 06 بهمن 1397 ساعت 07:51

دکتر طهرانچی از تبدیل سازمان سما به معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی خبر داد و گفت: قرار است در ساختار جدید دانشگاه آزاد اسلامی، مدارس و آموزشکده‌های سما ذیل این معاونت اداره شوند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، چهل و یکمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد ظهر امروز به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور اعضا، در واحد میبد برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با اشاره به توسعه کمی این دانشگاه در سال‌های گذشته، گفت: همه از وضعیت توسعه واحدها در شهرهای مختلف اطلاع داریم که در دوره‌ای که جمعیت دانشجویی کشور بالا بود، دانشگاه آزاد اسلامی توسعه یافت.

 

ادامه مطلب...
 
گزارش تصويري امتحانات پايان ترم نيمسال اول سال تحصيلي 97/بازيد رئيس دانشگاه از حوزه امتحاني PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت 05:51

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت 10:10
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL