دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
گزارش تصويري نشست هم انديشي تبيين بيانيه گام دوم انقلاب PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 08 اسفند 1397 ساعت 10:47

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 08 اسفند 1397 ساعت 10:59
ادامه مطلب...
 
دکتر نگاهداری تأکید کرد تغییر الگوی اداره آزمایشگاه ها با رویکرد مشارکت اساتید و خبرگان دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 04 اسفند 1397 ساعت 08:58

رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: الگوی اداره آزمایشگاه‌ها باید با رویکرد مشارکت حداکثری اساتید و کارشناسان خبره دانشگاه آزاد اسلامی در مدیریت و درآمد حاصله تغییر پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی از آزمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، مراکز تحقیقاتی، مراکز رشد، باشگاه نخبگان، آموزشکده‌های سما و استارت‌آپ دارویی واحدهای دانشگاهی سمنان، دامغان، گرمسار و ایوانکی بازدید کرد.

دکتر نگاهداری در حاشیه این بازدید با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی از زیرساخت‌های تخصصی آزمایشگاهی و کارگاهی بی نظیری در کشور برخوردار است، گفت: اگر الگوی مدیریتی آنها به گونه‌ای باشد که منافع و سود دانشگاه و اساتید و کارشناسان خبره از ارائه خدمات تخصصی آزمایشگاهی توأمان در نظر گرفته شود، یقیناً تحول جدی در این حوزه شکل خواهد گرفت

ادامه مطلب...
 
بیانیه مهم رهبر انقلاب به ‌مناسبت چهل‌ سالگی انقلاب اسلامی ایران PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 27 بهمن 1397 ساعت 12:05

بسم الله الرّحمن الرّحیم

الحمدلله ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله‌ الطّاهرین و صحبه المنتجبین و من تبعهم باحسان الی یوم الدّین.

 از میان همه‌ی ملّتهای زیر ستم، کمتر ملّتی به انقلاب همّت میگمارد؛ و در میان ملّتهایی که به پا خاسته و انقلاب کرده‌اند، کمتر دیده شده که توانسته باشند کار را به نهایت رسانده و به‌جز تغییر حکومتها، آرمانهای انقلابی را حفظ کرده باشند. امّا انقلاب پُرشکوه ملّت ایران که بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است، تنها انقلابی است که یک چلّه‌ی پُرافتخار را بدون خیانت به آرمانهایش پشت سر نهاده و در برابر همه‌ی وسوسه‌هایی که غیرقابل مقاومت به نظر میرسیدند، از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده و اینک وارد دوّمین مرحله‌ی خودسازی و جامعه‌پردازی و تمّدن‌سازی شده ‌است. درودی از اعماق دل بر این ملّت؛ بر نسلی که آغاز کرد و ادامه داد و بر نسلی که اینک وارد فرایند بزرگ و جهانیِ چهل سال دوّم میشود.

ادامه مطلب...
 
نتایج بدون آزمون دوره کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 28 بهمن 1397 ساعت 07:00

نتایج دوره کاردانی پیوسته و ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم 98-97 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از مرکز سنجش و پذیرش، نتایج دوره های کاردانی پیوسته و ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه www.azmoon.net قرار گرفت.

پذیرفته شدگان این دوره می توانند در روزهای دوشنبه و سه شنبه 29 و 30 بهمن به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که در آن پذیرفته شده اند، مراجعه کنند.

همچنین پذیرفته شدگان جهت اطلاع از شرایط و ضوابط می توانند راهنمای ثبت نام که در سامانه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس sanjesh.iau.ac.ir قرار گرفته است را مطالعه نمایند.

 
پروفسور پاپلی یزدی/ لزوم توجه به ارتقاي مديريت منابع آبي استان PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت 06:09

جغرافیدان برجسته ایرانی گفت: با همکاری دانشگاه، مدیریت جهاد کشاورزی استان و کشاورزان خبره ارتقای مدیریت منابع آبی استان محقق خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا پروفسور محمد حسین پاپلی یزدی جغرافیدان برجسته ایرانی در جلسه هم اندیشی بررسی زنجیره ارزش کشت های کم آب بر در خراسان شمالی با ارائه برخی آمار به وضعیت حاد منابع آبی استان و لزوم توجه به کاهش مصرف آب ضمن حفظ درآمد کشاورزان و توجه به زنجیره تولید در مزرعه و گسترش کشت های کم آب پرداخت.

محقق و نویسنده برجسته ایرانی خاطرنشان كرد: با همکاری دانشگاه، مدیریت جهاد کشاورزی استان و کشاورزان خبره ارتقای مدیریت منابع آبی استان محقق خواهد شد و در این راه شاید اولین گام دستیابی به ساختار مناسب جهت واگذاری مدیریت منابع آبی به کشاورزان باشد.

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL