دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
دکتر رهایی در همایش هم‌اندیشی کمیته‌های برنامه‌ریزی: تقویت تحصیلات تکمیلی مبتنی بر آخرین دستاوردهای دانش بشری در دستورکار دانشگاه آزاد است PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 11:44

همایش هم‌اندیشی کمیته‌های برنامه‌ریزی فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر رهایی معاون علوم فنی مهندسی و کشاورزی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، همایش هم‌اندیشی کمیته‌های برنامه‌ریزی، فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر علیرضا رهایی معاون علوم فنی مهندسی و کشاورزی و اعضای کمیته‌های برنامه‌ریزی رشته‌های برق، کامپیوتر، عمران، معدن، صنایع، مکانیک و مواد، مهندسی شیمی، پلیمر و نساجی و معماری و شهرسازی برگزار شد.

دکتر رهایی در این همایش ضمن ترسیم چشم‌انداز و مأموریت حوزه برنامه‌ریزی فنی و مهندسی، مشخصه‌های دانشگاه‌ها و برنامه‌های کارآفرین را مطرح و بر توجه به الگوی کارآفرینی و مهارتی در برنامه‌ها تأکید کرد.

ادامه مطلب...
 
دانشجوي واحد بجنورد آسماني شد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 07:31

دکتر رجبعلی وثوقی مطلق رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در پیامی درگذشت دانشجوی این دانشگاه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار آنا در متن پیام‌ تسلیت آمده است:

 انالله و انا الیه راجعون

درگذشت نابهنگام نگين حكيميان دانشجوي رشته نقشه كشي معماري دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد موجب تاسف و اندوه فراوان گردید.

این‌جانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم حكيميان و جامعه دانشگاهی، رحمت و مغفرت واسعه الهی برای آن مرحومه و سلامتی و شکیبایی برای بازماندگان وی را از درگاه خداوند منان آرزومندم.

 

 
برگزاري كارگاه آموزشي"مديريت فرآيند تجاري سازي پژوهش" PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 14 اسفند 1397 ساعت 12:03

روز شنبه مورخه 18اسفندماه 97  ساعت 12:30 (بعد از اقامه پر فيض نماز ظهر وعصر)، به مدت 16 ساعت

مدرس:آقاي دكتر ضميريان

محل برگزاري دوره: سالن دفاع دانشگاه (بالاي بوفه دانشجويي)

دوره مزبور خاص و افراد زير مجاز به شركت در آن مي‌باشند:

1- هيأت رييسه دانشگاه (رياست محترم و معاونين گرامي دانشگاه).

2- اساتيد و مدرسان تحصيلات تكميلي دانشگاه.

3- برخي كارمندان مرتبط با بحث درآمد و پژوهش (مدير مالي، دانش بنيان، ارتباط با صنعت و كاركنان فناور و كاركنان حوزه پژوهش با تأييد معاونت محترم حوزه و كارمندان شاغل به تحصيل در دوره تحصيلات تكميلي)

4- دانشجويان تحصيلات تكميلي، دانشجويان عضو باشگاه پژوهشگران و هسته ها و واحدهاي فناور مركز رشد.

* بديهي است حضور در حداقل 12 ساعت و تأييد مدرس محترم دوره مبني بر حضور فعال در كلاس و مشاركت در مباحث ارائه شده، ملاك صدور گواهي نامه شركت در اين دوره خواهد بود.

 

 
لزوم شناسایی راهكارهای توسعه سبك زندگی ايرانی اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 19 اسفند 1397 ساعت 07:58

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد تأکید کرد: باید راهكارهای توسعه سبك زندگی ایرانی اسلامی را با توجه به منابع ایرانی اسلامی شناسایی كنیم.

حجت‌الاسلام رضا نوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بجنورد در خصوص برگزاري كارگاه آموزشي سبك زندگي ايراني اسلامي اظهار کرد: با توجه به فرهنگي ايراني و تنوع خرده‌فرهنگ‌ها و نيز اقشار گوناگون و سبك زندگي متنوع نيازمنديم تا سبك زندگي را به اقشار به گونه‌های خاص و با نگاهي ويژه به گذشته و زندگي امروزه در چارچوب درست سبك زندگي مشخص كنيم و آسیب‌های حاصله از پست‌مدرنیته در جامعه را مطالعه و تلاش كنيم نقاط آسیب‌زا را كم و راهكارهاي توسعه سبك زندگي ايراني اسلامي را با توجه به منابع ايراني اسلامي شناسايي كنيم.

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 19 اسفند 1397 ساعت 10:52
ادامه مطلب...
 
امام‌جمعه بجنورد عنوان کرد: پاسخ بیانیه گام دوم انقلاب به ۳ سؤال اساسی PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 08 اسفند 1397 ساعت 11:34

 

امام‌جمعه بجنورد اظهار کرد که بیانیه مقام معظم رهبری به عنوان گام دوم انقلاب به سه سؤال اساسی پاسخ می‌دهد.

آیت‌الله ابوالقاسم يعقوبي، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در نشست هم‌اندیشی تبیین بيانيه گام دوم انقلاب در جمع اساتید و اعضای هیئت‌علمی واحد بجنورد، اظهار كرد: امروز ما به بركت مديريت و نگاه واقع بيانیه امام راحل (ره) به حوادث و رويدادها، شاهد چهل‌سالگی انقلاب اسلامی هستيم؛ كه با رهبري حكيمانه بنیان‌گذار انقلاب آغاز و با رهبري مقام معظم رهبري كه تربیت‌شده مكتب امام (ره) است به درختي تنومند و ستبر تبدیل‌شده است.

 

آیت‌الله يعقوبي با اشاره بيانيه مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب، افزود: بيانيه مقام معظم رهبري در ورود به دهه پنجم انقلاب را می‌توان از زواياي گوناگوني دسته‌بندی و نتايج آن را تبيين كرد.

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 11 اسفند 1397 ساعت 05:37
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL