دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی و كارشناسي دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت 03:28
ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی و كارشناسي نیمسال اول 98-97 از امروز (یکشنبه 28 مردادماه) آغاز شد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، کلیه متقاضیان ثبت نام براساس سوابق تحصیلی مقطع کاردانی و  كارشناسي  دانشگاه آزاد اسلامی می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در خصوص انتخاب رشته، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم بعد از پرداخت هزینه نسبت به ثبت نام  اقدام نمایند.

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت 03:39
 
نایب‌قهرمانی تیم فوتسال دانشجويان خراسان شمالي در مسابقات جام بسیج PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 11 آذر 1397 ساعت 11:14

تيم فوتسال دانشجويان پسر استان خراسان شمالي در مسابقات جام بسيج دانشجو به مقام نایب‌قهرمانی دست‌یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد در روز سوم مسابقات فوتسال دسته دو پسران دانشگاه آزاد اسلامی، جام بسیج- یادواره شهدای دانشگاه که در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد، با قرعه‌‌کشی مسابقات پنج تیم از استان‌های فارس، خراسان شمالی، نجف‌آباد، کرمانشاه و یزد در گروه A و تیم‌های تهران، کردستان، علوم و تحقیقات، سیستان و بلوچستان و سمنان در گروه B قرار گرفتند و پس از انجام بازهای‌های دوره‌ای چهار تیم خراسان‌شمالی، فارس، تهران و کردستان به دور پایانی این دوره از مسابقات راه یافتند.

در گروه A تیم خراسان‌شمالی  به‌عنوان تيم سرگروه  به مصاف تيم كردستان رفت كه توانست بااقتدار پنج‌بر 2 اين تيم را شكست دهد.

ادامه مطلب...
 
به مناسبت دهه مبارك فجر انجام شد: ديدار دانشگاهيان واحد بجنورد با خانواده جانباز و شهيدان هشت سال دفاع مقدس PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 16 بهمن 1398 ساعت 11:53

هیئت‌رئیسه واحد بجنورد با حضور در منزل 4 شهيد و جانباز 25 درصد با خانواده آن بزرگواران ديدار و گفتگو كردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بجنورد، به مناسبت چهل و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، اعضای هیئت‌رئیسه واحد بجنورد با چهار خانواده جانباز و شهید هشت سال دفاع مقدس دیدار و به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند.

در اين ديدار سرپرست واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي ادامه راه جان‌فشانی‌ها و صبر و بردباري شهداي والامقام را خواستار و شهادت را درجه خلوص و بندگي مدافعان و شهداي كشور اسلامي دانست.

 

ادامه مطلب...
 
نصیری تشریح کرد؛ جزئیات موفقیت دانشجویان بجنوردی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 08 دی 1397 ساعت 07:47

غرفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان خراسان شمالی به‌عنوان غرفه برتر معرفی شد.

معاون علمي دانشگاه آزاد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا با اعلام این خبر اظهار کرد: «غرفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار استان خراسان شمالی با در نظر گرفتن شاخص‌های ارزیابی مانند نوآوری و به‌روز بودن دستاوردهای پژوهشی، دستاوردهای مشترک ارتباط دانشگاه با صنعت و جامعه، تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی، فصلنامه‌های پژوهشی، نشریات ادواری، کتب تألیفی یا ترجمه و گزارش‌ها تحلیلی در قالب کتاب، پژوهشی بودن غرفه، ارائه سخنرانی و یا برگزاری کارگاه آموزشی و پژوهشی در نمایشگاه و جذابیت غرفه، موفق به کسب مقام اول غرفه بین دانشگاه‌هاي استان شد.»

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 09 دی 1397 ساعت 08:47
ادامه مطلب...
 
دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نگران انتخاب‌واحد نباشند PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت 05:10

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشجویان برای انتخاب‌واحد خود به هیچ‌عنوان نگرانی نداشته باشند، چراکه فرصت انتخاب‌واحد به تمام آنها به اندازه کافی داده خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، یکی از وظایف هر داندانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نگران انتخاب‌واحد نباشندشجو این است که در ابتدای هر ترم باید با مراجعه به سایت آموزشی دانشگاه خود، واحدهای درسی موردنظر خود را طبق چارت درسی رشته تحصیلی انتخاب کنند. دانشجویان تمام مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری دانشگاه آزاد اسلامی باید پیش از آغاز هر یک از نیمسال‌های تحصیلی 1400-1399 با مراجعه به سایت آموزشیار واحدهای خود را انتخاب کنند.

انتخاب‌واحد دانشگاه آزاد اسلامی 1400-1399 به‌صورت الکترونیکی و دوبار در سال برای نیمسال اول و دوم (و ترم تابستان) انجام می‌شود. دانشجویان باید با پرداخت شهریه اعلام‌شده، وارد سامانه انتخاب‌واحد دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه آموزشیار شوند و با رعایت قوانین ازجمله سقف و کف واحدهای انتخابی، دروس هم‌نیاز و پیش‌نیاز، چارت درسی و...  واحدهای مورد نظر را از میان موارد ارائه‌شده انتخاب کنند.

برخی دانشجویان نگرانی خود را درباره زمان انتخاب‌واحد نیمسال دوم اعلام کردند. برخی دانشجویان در پیام خود نوشتند هنوز امتحانات تمام‌نشده قرار است انتخاب‌واحدها شروع شود. آنها می‌گویند درخصوص واحدهای پاس‌شده یا مردودشده نگرانی دارند و می‌خواهند بدانند آیا فرصت مجدد انتخاب‌واحد به آنها داده می‌شود یا خیر. تغییرات و تازگی سامانه آموزشیار هم یکی دیگر از دغدغه دانشجویان بوده است.

 احمد حیدری، سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در پاسخ به این دانشجویان گفت:

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 07:24
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL