دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
گزارش تصويري نشست مديران گروه هاي آموزشي با رييس واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 02 ارديبهشت 1398 ساعت 10:10

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 02 ارديبهشت 1398 ساعت 10:36
ادامه مطلب...
 
حجت‌الاسلام نوري: رونق توليد در دانشگاه‌ها به معناي توليدات فكري است PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 28 فروردين 1398 ساعت 10:22

 

حجت‌الاسلام نوري گفت: رونق توليد در دانشگاه‌ها به معناي رونق توليدات فكري است كه جوانان بايد بتوانند فكر جديد، ابتكار، اختراع و افكار بديع و نو را با اقتصاد مقاومتي يا همان اقتصاد دانش‌بنیان گره بزنند.

 

حجت‌الاسلام رضا نوري معاون فرهنگي و دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري آنا ضمن تبريك ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان اظهار كرد: با توجه به نام‌گذاری شعار امسال بانام «رونق توليد» از سوي مقام معظم رهبري می‌توان گفت توليد واژه‌ای است كلي كه اين واژه در حوزه‌های مختلف مانند كشاورزي، دامداري ، صنعتي و ... نسبت به بخش و حوزه تخصصي مربوطه  مورد سنجش قرار می‌گیرد و معناي خاص خودش را خواهد داشت.

 

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 28 فروردين 1398 ساعت 10:47
ادامه مطلب...
 
با حضور مسئولان؛ سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان معرفی شد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 27 فروردين 1398 ساعت 09:13

مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی که به دستور امام خمینی(ره) تأسیس شده و ثمره انقلاب اسلامی است با تلاش همه اعضای این خانواده علمی و بزرگ تا سال ۱۴۰۴ به دانشگاه هدف جویندگان علم و دانش تبدیل خواهد شد.

رجبعلی وثوقی مطلق در بیان پذیرش مسئولیت سنگین مدیریت اظهار کرد: پذیرش مسئولیت، جرئت و جسارت و فداکاری می‌طلبد که این رسالت با همکاری تمام کارکنان به سرمنزل مقصود می‌رسد

ادامه مطلب...
 
حضور جهادگران واحد بجنورد در مناطق سیل‌زده غرب كشور PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 27 فروردين 1398 ساعت 10:22

گروه جهادي  100 نفره دانشجويان استان خراسان شمالي به مناطق سیل‌زده غرب كشور اعزام شدند.

رضا ثناييان جانشین حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری  آنا در بجنورد با اشاره به اعزام دانشجويان جهادگر به مناطق سیل‌زده اظهار كرد: پس از وقوع سيل در مناطق مختلف كشور ازجمله استان لرستان دانشجويان جهادگر واحد بجنورد راهي شهرستان پل‌دختر شدند و پا به‌پای ديگر جهادگران كه از سراسر كشور اعزام‌شده بودند مخلصانه و بودن هیچ‌گونه ادعايي در جهت حل مشكلات هم‌وطنان سیل‌زده اقدامات مؤثری انجام دادند.

ثناييان خاطرنشان كرد: گروه اول گروهي 100 نفره اي بودند كه از استان خراسان شمالي به مناطق سیل‌زده اعزام شدند كه در اين ميان ۱۵ نفر از جهادگران از گروه جهادی شهید فیروز حمیدی زاده دانشگاه آزاد اسلامي بجنورد حضور داشتند.

 

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 28 فروردين 1398 ساعت 03:38
ادامه مطلب...
 
ستاد کمک‌رسانی به سیل‌زدگان در واحد بجنورد برگزار شد. PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 27 فروردين 1398 ساعت 08:26

ستاد کمک‌رسانی به سیل‌زدگان با حضور مسئولان دانشگاه در واحد بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا؛ دكتر رجبعلي وثوقي مطلق رئيس واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي در جلسه ستاد کمک‌رسانی به سیل‌زدگان ضمن اعلام آمادگي دانشگاه به‌منظور کمک‌رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده در شمال و غرب كشور اظهار كرد: با توجه به حوادث اخير سيل كه جمع كثيري از هم‌وطنانمان در شمال و غرب كشور دچار آسیب‌های جدي شده‌اند دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد این آمادگی را دارد تا به مردم سیل‌زده درزمینهٔ هاي گوناگون ازجمله کمک‌های نقدي، غیر نقدی، اعزام تیم‌های جهادي و تيم سلامت به مناطق آسیب‌دیده اقدام كند.

 

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 27 فروردين 1398 ساعت 09:18
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL