دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
گزارش تصويري برنامه هاي سالروز آزادسازي خرمشهر در واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 07 خرداد 1398 ساعت 05:54

ادامه مطلب...
 
كارگاه آموزشي مديريت سيلاب/ مدرس: دكتر روح اله احساني PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 05 خرداد 1398 ساعت 04:37

 
در گفتگو با آنا تشریح شد؛ روایتی از عملیات آزادسازی خرمشهر PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 05 خرداد 1398 ساعت 03:56

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی شهادت‌طلبی رزمندگان را رمز پیروزی عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی خرمشهر دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بجنورد، خرمشهر سرزمین اشک‌های شوق رزمندگان، سرزمین عشق‌ورزی كه طراوت و آزادگی‌اش مرهون رشادت‌های دلاورمردانی است كه برای حفظ ارزش‌های خاك مقدس ایران‌زمین از خود گذشتند و خون پاك‌شان را نثار سرزمین خون و حماسه كردند. خرمشهر سرزمین لاله‌های سرخی است كه به ما آموخت می‌شود با عشق به خاك وطن و زیبایی‌های آن می‌توان در برابر دشمنان، غیورمردانه ایستاد.

مناسبت سوم خرداد باعث شد تا پای صحبت‌ یكی از عاشقان این مرزوبوم بنشینیم و با مرور خاطرات سخت؛ اما شیرین آن، پیروزی عملیات بیت‌المقدس و آزادسازی  خرمشهر را به رشته تحریر درآوریم.

ادامه مطلب...
 
به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر: ديدار دانشگاهيان دانشگاه آزاد بجنورد با خانواده جانباز و شهيد عمليات بيت المقدس PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 05 خرداد 1398 ساعت 04:07

هيات رئيس واحد بجنورد ضمن ديدار خود با دو خانواده جانباز و شهيد عمليات بيت المقدس به مقام شامخ آنان اداي احترام كردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر هيات رئيسه واحد بجنورد با دو خانواده جانباز و شهید عملیات بیت المقدس دیدار و به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند .

در اين ديدار دكتر رجبعلي وثوقي مطلق سرپرست واحد بجنورد و دانشگاه آزاداسلامي خراسان شمالي به پاس صبر، استقامت و ایثارگری این دو خانواده لوح تقدیری را به محمد ابراهيمي جانباز 40 درصد و پدر شهيد غلامرضا وحيد استخري اهدا کرد.

پاسدار شهید غلامرضا وحيد استخري در 16 سالگي در دهم ارديبهشت ماه سال 61 در جبهه كوشك به شهادت رسيد و پاسدار جانباز محمد ابراهيمي نيز در 37 ساگي در جبهه كرخه نور به درجه جانبازي نايل آمد.

 

ادامه مطلب...
 
وحید شورابی خبر داد تمدید ثبت‌نام طرح ولایت دانشجویی تا ۱۰ خرداد/ معادل‌سازی ۴ واحد از دروس معارف برای شرکت‌کنندگان PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 01 خرداد 1398 ساعت 07:37

دبیر مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید ثبت نام طرح ولایت دانشجویی تا 10 خردادماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وحید شورابی دبیر مرکز هماهنگی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری طرح ولایت در تابستان ۹۸ در مشهد مقدس، گفت: بیست‌وچهارمین دوره آموزشی مبانی اندیشه اسلامی با محورهای خداشناسی، معرفت‌شناسی، انسان‌شناسی، فلسفه اخلاق، فلسفه حقوق، فلسفه سیاست با‌ همکاری موسسه آموزشی پژوهشی امام‌خمینی(ره) و سازمان بسیج دانشجویی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

شورابی افزود: شرکت در طرح ولایت برکات بسیاری برای دانشجویان مومن و معتقد به آرمان های بلند اسلامی به همراه دارد. دانشجویی که براساس مبانی صحیح اندیشه اسلامی قدم در میدان‌های مبارزه فکری، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی می گذارد، می تواند حق و باطل را به درستی تشخیص دهد و برای انجام تکالیف الهی ثابت‌قدم باشد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به برگزاری دوره های طرح ولایت دارند، به طوری که شرکت کنندگان در این طرح به صورت ویژه با معظم‌له دیدار داشته‌اند. رهبر معظم انقلاب حتی تأکیدات و ارشاداتی در زمینه برگزاری طرح به مسئولان دارند. توصیه می‌شود دانشجویانی که تابستان فرصت دارند ثبت‌نام و شرکت در این دوره را از دست ندهند

 

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL