دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
در بیانیه پایانی اجلاس رؤسای واحدها تأکید شد پیشرفت‌های علمی و فرهنگی در گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی تدوین شده/ گام دوم دانشگاه با جهاد علمی و پژوهشی تحقق می‌یابد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 26 خرداد 1398 ساعت 04:33

در بیانیه پایانی اجلاس رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تاکید شد: این دانشگاه گام دوم خود را همگام با برنامه‌های انقلاب و با توجه به خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، اجلاس رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی (گرامیداشت سی‌وهفتمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی) با قرائت بیانیه پایانی به کار خود پایان داد.

در متن این بیانیه که توسط دکتر سعید قاضی مغربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) قرائت شد، آمده است:

ادامه مطلب...
 
در اجلاس روسای واحدها و با حضور دکتر طهرانچی رؤسای منتخب واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر شدند PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 26 خرداد 1398 ساعت 04:29

 

 

 

رؤسای منتخب واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی براساس فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی در استان متبوع خود، مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در پایان دومین روز اجلاس رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی (گرامیداشت سی‌وهفتمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی) که در کتابخانه دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، از رؤسای برگزیده واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی تقدیر به عمل آمد.

اسامی رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که براساس معیار فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده شده‌اند، به شرح زیر است:

ادامه مطلب...
 
وثوقی‌مطلق در گفتگو با آنا: ارتباط صنعت و دانشگاه جدی گرفته نشده است PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 19 خرداد 1398 ساعت 05:10

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی گفت: ارتباط صنعت و دانشگاه جدی گرفته نشده است، امیدواریم شکاف ایجادشده در ارتباط این دو نهاد از بین برود.

رجبعلی وثوقی مطلق در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، در مورد لیست مشکلات ارائه‌شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و سخنانی که رهبر معظم انقلاب در این مورد خطاب به دانشگاهیان بر آن تأکید کردند، اظهار کرد: متأسفانه ارتباط صنعت و دانشگاه جدی گرفته نشده و امیدوارم بعد از این سخنان و تأکیداتی که معظم‌له داشتند این شکافی که وجود دارد با عزم صنعتگران و دانشگاهیان از بین برود.

 

ادامه مطلب...
 
پیام تسلیت رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به خانواده دانشجوی واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 20 خرداد 1398 ساعت 04:06

پیام تسلیت دکتر طهرانچی، به خانواده دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد ابلاغ شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بجنورد، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی درگذشت مرحومه مريم حاتمي دانشجوی رشته مامايي واحد بجنورد را تسلیت گفت.

در متن پیام طهرانچی آمده است:

 

انالله و اناالیه راجعون

 

خانواده محترم شادروان مريم حاتمي

درگذشت مرحوم مغفوره سركار خانم مريم حاتمي دانشجوی گرامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد موجب تاسف و تالم گردید.

این‌جانب، این ضایعه را به شما تسلیت گفته و از خداوند سبحان برای آن مرحومه، غفران و رحمت واسعه الهی و برای سایر بازماندگان صبر جزیل و سلامتی مسئلت دارم.

مريم حاتمی دانشجوي ورودی ۹۷ رشته مامايی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در اثر سانحه تصادف جان به جان‌آفرین تسليم كرد

 
اطلاعيه برگزاري اردوي آموزشي تشكيلاتي حيات طيبه تكميلي PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 08:46

با توجه به تغيير تاريخ برگزاي آزمون كارشناسي ارشد دانشگاه ها و تاثير اين تغيير در جابجايي زمان برگزاري امتحانات پايان ترم اردوي آموزشي تشكيلاتي حيات طيبه تكميلي(دوره متمركز فيروزكوه) مورخ 98/4/20 لغايت 98/4/31 برگزا خواهد شد

 
<< ابتدا < قبلی 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL