دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
جزئیات زمان مصاحبه دوره‌های باآزمون و بدون آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 15 تیر 1398 ساعت 07:00

تاریخ و زمان مصاحبه داوطلبان 33 رشته آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، تاریخ و زمان مصاحبه داوطلبان 33 رشته آزمون دکتری تخصصی و دوره بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

داوطلبان دعوت شده به مصاحبه 33 رشته اعلام شده که نسبت به ثبت‌نام در سامانه به منظور اعلام آمادگی جهت شرکت در مصاحبه اقدام نموده‌اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش به نشانی http://azmoon.net از تاریخ و زمان مصاحبه خود مطلع شوند

ادامه مطلب...
 
رقابت بیش از دو هزار و هشتصد داوطلب آزمون سراسری در دانشگاه آزاد واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت 09:52

 

معاون علمي دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از رقابت بیش از دو هزار و هشتصد داوطلب آزمون سراسری در این دانشگاه خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري محمد نصيري در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد در دو روز پنجشنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ تیرماه جاری همزمان با سراسر كشور ميزبان بيش از دو هزار و هشتصد داوطلب آزمون سراسري خواهد بود.

معاون علمي واحد بجنورد خاطرنشان كرد: در اين واحد دانشگاهي در روز 5 شنبه در شيفت صبح 727 داوطلب رشته رياضي و فيزيك با هم به رقابت خواهند پرداخت كه از اين تعداد 542 نفر داوطلب پسر و 185 نفر داوطلب دختر هستند.

 

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت 10:01
ادامه مطلب...
 
رئيس سازمان بسيج اساتيد كشور: مشاغل سنتي كشاورزي رو به نابودي است PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 11 تیر 1398 ساعت 06:25

رئيس سازمان بسيج اساتيد كشور گفت: مشاغل سنتي كشاورزي رو به نابودي است و جاي محصولات تبديلي و چرخه صنايع تكميلي خالي است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد دكتر مجتبي زارعي در نشست هم‌اندیشی استادان و مسئولان حوزه كشاورزي استان خراسان شمالي اظهار كرد: بعد از گذشت 40 سال متأسفانه نظام آمايش آموزشي نداريم و نظام دانايي ما به نظام توانايي تبديل نشده است و از حيث دانش بشري در بعضي از حوزه‌ها از جوامع غربي عقب‌تر هستيم.

رئيس سازمان بسيج اساتيد كشور خاطرنشان كرد: بين آموزش و حوزه عمل حلقه مفقوده‌ای وجود دارد به‌عنوان‌مثال در استاني كه بايد با توجه به ظرفیت‌های موجود آن منطقه سرفصل‌های درسی‌اش مشخص باشد اما متأسفانه سرفصل دروس آن غیر مرتبط و چيزي ديگر تعریف‌شده است.

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 11 تیر 1398 ساعت 06:44
ادامه مطلب...
 
دانشگاه آزاد اسلامی در رتبه‌بندی جدید شانگهای که امسال منتشر شد، در ۱۲ رشته بالاتر از دانشگاه‌های دولتی قرار گرفته است. PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت 05:25

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از روزنامه فرهیختگان، نظام‌های رتبه‌بندی زیادی در دنیا وجود دارند که با شاخص‌های مورد نظر خود عملکرد دانشگاه‌های جهان را ارزیابی می‌کنند. این روزها تصویر دانشگاه‌های ایران در آینه این پایگاه‌های رتبه‌بندی نشان از رشد و درخشش در میان برترین‌های جهان دارد. یکی از این رتبه‌بندی‌ها شانگ‌های است که نتایج آن توسط دانشگاه شانگهای ژیائوتنگ منتشر می‌شود. در واقع شانگهای یکی از سه نظام معتبر رتبه‌بندی در سطح بین‌المللی است. کیفیت آموزش، کیفیت اعضای هیات‌علمی، برونداد پژوهشی و عملکرد سرانه چهار معیار به‌کار برده‌شده در نظام رتبه‌بندی شانگهای است که توسط 6 شاخص ارزیابی می‌شوند.

نظام رتبه‌بندی شانگهای (Shanghai Ranking) از سال ۲۰۰۹ توسط افراد دانشگاهی این رتبه‌بندی را منتشر می‌کند. این نسخه از رتبه‌بندی شامل رتبه‌بندی دانشگاه‌ها در ۵۴ موضوع در علوم طبیعی، مهندسی، علوم زیستی، علوم پزشکی و علوم اجتماعی است و بیش از ۴۰۰۰ دانشگاه در این رتبه‌بندی حضور دارند. شاخص‌های این رتبه‌بندی در چند بخش قرار دارد؛ بخش مقالات که به میزان تعداد مقالاتی که توسط یک موسسه در یک موضوع علمی ارائه شده است، می‌پردازد. در بخش استنادات نیز برای اندازه‌گیری میانگین تاثیر مقاله‌هایی که توسط یک موسسه در یک موضوع علمی نوشته شده، در نظر گرفته شد. تعداد کل استادان برنده جایزه قابل‌توجه در یک موضوع علمی نیز در این رتبه‌بندی تاثیر دارد.

چند روز پیش هم آخرین رتبه‌بندی این پایگاه اعلام شد و نکته مهم اینکه رتبه‌بندی سال 2019 توسط شانگهای نشان از درخشش دانشگاه آزاد اسلامی در میان سایر دانشگاه‌های جهان و البته ایران دارد. بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری جهان امسال در هر پنج حوزه علوم طبیعی، مهندسی، علوم زیستی، علوم پزشکی و علوم اجتماعی حرفی برای گفتن داشته و توانسته رتبه‌های بالایی را کسب کند و در بسیاری از رشته‌ها بالاتر از دانشگاه‌های دولتی قرار گیرد.

در این گزارش رتبه دانشگاه آزاد اسلامی در تمام رشته‌های پنج حوزه را بررسی کرده و به این نتیجه رسیدیم

آخرین به روز رسانی در شنبه 15 تیر 1398 ساعت 06:29
ادامه مطلب...
 
رئيس بسيج اساتيد دانشگاه آزاد اسلامي: توجه به توليد غذاي سالم مبتني بر آموزه هاي مكتب اسلام PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 09 تیر 1398 ساعت 10:45

 

رئيس بسيج اساتيد دانشگاه آزاد اسلامي گفت: بايد به علم  کشاورزي و تولید غذاي سالم مبتنی بر آموزه هاي مکتب اسلام اهتمام ورزید.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد در محمود هاشمي رئيس بسيج اساتيد دانشگاه آزاد اسلامي در نشست مشترك با شوراي علمي انديشكده مديريت و بهره وري منابع كشاوري خراسان شمالي گفت:  مدل کار و فعالیت در اندیشکده بايد مبتني بر حل مسئله شکل گیـرد و به کشاورزي و تولید غذاي سالم مبتنی بر آموزه هاي مکتب اسلام اهتمام ورزید.

رئيس بسيج اساتيد دانشگاه آزاد اسلامي خاطرنشان كرد: لازم است از طریق عقد قرارداد و انجام پروژه هاي مطالعاتی و کسب درآمد و تخصیص آن به اسـاتید، زمینه جذب و فعالیت بیشتر آنها در اندیشکده مهیا شود.

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 09 تیر 1398 ساعت 10:51
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL