دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
دکتر طهرانچی در دیدار امام جمعه بجنورد تاکید کرد 5 هزار هکتار زمین‌ کشاورزی و 120 میلیارد تومان سرمایه صندوق شکوفایی و نوآوری دانشگاه آزاد در خدمت تحول کشاورزی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 22 تیر 1398 ساعت 03:54

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: 5 هزار هکتار زمین‌ کشاورزی و 120 میلیارد تومان سرمایه صندوق شکوفایی و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند به خودکفایی تولید بذر و تحول در کشاورزی کمک کند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جریان سفر به استان خراسان شمالی، با حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد دیدار و گفت‌وگو کرد.

دکتر طهرانچی در این دیدار با ارائه گزارشی از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی و برنامه‌های این دانشگاه در دوره جدید مدیریتی، اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی یک دانشگاه گسترده و اجتماعی است که تقریباً در تمام شهرهای کشور حضور و فعالیت دارد و ویژگی‌های آن با دانشگاه‌های دولتی و تخصصی متفاوت است. از این رو این دانشگاه باید با توجه به گستردگی که در کشور دارد، برنامه تحولی داشته باشد

ادامه مطلب...
 
حجت الاسلام یعقوبی در دیدار دکتر طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند به یک الگو برای دیگر دانشگاه‌ها تبدیل شود PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 22 تیر 1398 ساعت 03:51

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت: با نگاهی که در میان مدیران جدید دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد، این دانشگاه می‌تواند به یک الگو برای سایر دانشگاه‌ها تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد در دیدار دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی که در سفری یک روزه با همراهی دکتر سعید آزادیان دستیار ویژه رئیس دانشگاه و مهندس احمد حیدری معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه، به استان خراسان شمالی سفر کرده، دیدار و گفت‌وگو کرد.

ادامه مطلب...
 
مرجاني خبر داد/ برگزاری دوره حيات طيبه دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان شمالي PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 17 تیر 1398 ساعت 07:42

معاون فرهنگي و دانشجويي واحد بجنورد از برگزاري دوره آموزشي حيات طيبه دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان شمالي به ميزباني واحد بجنورد خبر داد.

علي مرجاني در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري آنا اظهار كرد: به‌منظور تحقّق منویات مقام معظّم رهبری در خصوص كادرسازي نيروهاي انقلابي و رسالت دانشجويان در اين عرصه و تربيت نيروي مؤمن انقلابی، بابصيرت و متعهد و تأثیرگذار در دانشگاه و جامعه، دانشگاه آزاد اسلامي اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی سياسي و تشکیلاتی حیات طیّبه كرده است.

 

 

ادامه مطلب...
 
با حضور در استان خراسان شمالی دکتر طهرانچی از مزرعه آموزشی تحقیقاتی دانشگاه آزاد شیروان بازدید کرد PDF چاپ نامه الکترونیک
پنجشنبه 20 تیر 1398 ساعت 13:39

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از مزرعه ۲۵ هکتاری آموزشی تحقیقاتی واحد شیروان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جریان سفر به استان خراسان شمالی، صبح امروز با دکتر عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس دیدار و گفت‌وگو و از مزرعه ۲۵ هکتاری واحد شیروان بازدید کرد.

مزرعه آموزشی تحقیقاتی واحد شیروان از سال ۱۳۸۳ در زمینی به مساحت ۲۵ هکتار در کیلومتر ۱۳ جاده مشهد شیروان احداث شده است.‌ این مزرعه دارای سیستم آبیاری تحت فشار، استخر ذخیره آب با ظرفیت ۷۰ هزار لیتر، دو دستگاه تراکتور و ادوات کشت و کار است که ۱۰ هکتار از آن به کشت گندم و بخشی از آن به کشت پژوهشی محصولات زراعی پسته، زعفران، کنجد، سیر و محصولات باغی ازجمله سیب و گلابی اختصاص یافته است.

آخرین به روز رسانی در شنبه 22 تیر 1398 ساعت 06:14
ادامه مطلب...
 
حجت‌الاسلام‌ يوسفی‌فر مطرح کرد: پرورش اقتصاد دانش‌بنیان مؤلفه‌‌ای اثرگذار در توسعه پایدار PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 15 تیر 1398 ساعت 07:47

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت:پرورش اقتصاد دانش‌بنیان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های اثرگذار در توسعه پایدار اقتصادی است.

حجت الاسلام والمسلمين حسين يوسفي فر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري آنا اظهار كرد: نیروی انسانی كارآمد از سرمايه هاي اصلي موفقیت های سازماني است و اگر سازمان به هر کارمند خود بعنوان یک سرمایه و دارایی توجه كند همين عامل موجب پیشرفت آن سازمان خواهد شد.

 

 

 

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL