دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
دکترطهرانچی درشورای دانشگاه آزادخراسان شمالی:کشاورزی یکی ازدریچه‌های اجتماعی شدن دانشگاه آزاداسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 22 تیر 1398 ساعت 13:07

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: فعالیت‌های این دانشگاه در استان خراسان شمالی، براساس تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اولویت کشاورزی در این استان، برنامه‌ریزی شده است.

 به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه با اعضای شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی و اساتید گروه کشاورزی این دانشگاه، با تبریک ایام دهه کرامت و فرارسیدن ولادت امام رضا (ع)، گفت: در مهندسی الهی چنین واقع شد که امام رضا (ع) در سرزمین ما ماند و برخلاف آنچه دشمنان برای پایان امامت طراحی کرده بودند، پایه‌گذار تمدن علمی در این کشور شد و این باعث افتخار ایرانیان است.

دکتر طهرانچی با اشاره به لزوم آینده‌نگری در برنامه‌ریزی‌ها، خاطرنشان کرد: آینده‌نگری موضوعی است که خداوند در احسن‌القصص حضرت یوسف؛ آنجا که می‌فرماید «علم تعبیر خواب را به یوسف دادیم»، برای ما شرح داده است. خداوند در سوره یوسف از تعبیرخواب به عنوان علم یاد می‌کند و زمانی که شرایطی مهیا می‌شود که عزیز مصر آینده خود را مبهم و تار می‌بیند، حضرت با این علم راهی را پیش روی سرزمین مصر باز کرد که یک آینده‌نگری 14ساله بود و به خوبی توانستند برای 7 سال آبادانی و 7 سال خشکسالی برنامه‌ریزی و تدبیر کنند.

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 23 تیر 1398 ساعت 04:22
ادامه مطلب...
 
نشست دکتر طهرانچی با اعضای شورای استان و اساتیدگروه کشاورزی استان خراسان شمالی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 22 تیر 1398 ساعت 04:21

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 22 تیر 1398 ساعت 04:36
ادامه مطلب...
 
دیدار دکتر طهرانچی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 22 تیر 1398 ساعت 04:03

ادامه مطلب...
 
بازدید دکتر طهرانچی از مزرعه آموزشی تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 22 تیر 1398 ساعت 04:12

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 22 تیر 1398 ساعت 04:51
ادامه مطلب...
 
دکتر طهرانچی در بازدید از مزرعه دانشگاه آزاد شیروان: تقویت کشاورزی مأموریت اصلی صندوق نوآوری و شکوفایی دانشگاه آزاد اسلامی/ آموزش کشاورزی باید از حالت فعلی خارج شود PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 22 تیر 1398 ساعت 03:58

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از مزرعه واحد شیروان تأکید کرد: تقویت کشاورزی و امنیت غذایی مردم مأموریت اصلی صندوق نوآوری و شکوفایی دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جریان سفر به استان خراسان شمالی، صبح امروز از مزرعه ۲۵ هکتاری واحد شیروان بازدید کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این بازدید بر نقش‌آفرینی دانشگاه آزاد اسلامی در اقتصاد شهرها تأکید کرد و گفت: زمانی‌که دانشگاه در منطقه وجود دارد، به معنای آن نیست که دانشگاه رقیب مردم است، بلکه باید مؤید اقتصاد منطقه باشد، بنابراین اگر دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌ها مزارع کشاورزی و گلخانه دارد، هدف از اجرای طرح بازمهندسی کشاورزی و تبدیل زمین‌های قابل کشت به مزارع آموزشی تولیدی، کمک به اقتصاد مناطق و علمی کردن کشاورزی است

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL