دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
اعلام 63 رشته محل جدید در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد/ ثبت نام تا 5 مرداد ادامه دارد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 07:47

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، اطلاعیه ای درخصوص افزایش رشته محل های کارشناسی ارشد صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی، اطلاعیه ای درخصوص افزایش رشته محل های کارشناسی ارشد صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو وصول 63 رشته محل جدید در مقطع کارشناسی ارشد، اطلاعات این رشته محل ها به سامانه انتخاب رشته این مقطع اضافه شده و داوطلبان می توانند در صورت تمایل، رشته محل های مذکور را در انتخابهای خود منظور کنند

 

ادامه مطلب...
 
نصيری در گفتگو با آنا: دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد با ۲۶ رشته‌ کارشناسی ارشد پذیرای دانشجویان است PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 31 تیر 1398 ساعت 04:50

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از پذیرش دانشجو در ۲۶ رشته‌گرایش مقطع کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی خبر داد.

محمد نصيری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بجنورد درباره پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشددانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد اظهار کرد: با توجه به آغاز انتخاب رشته کارشناسی ارشد سال ۹۸ در سراسر كشور، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند با توجه به نتایج درج‌شده در کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور و با مراجعه به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس http://www.azmoon.org  و مطالعه دفترچه راهنما نسبت به انتخاب رشته‌‌محل متناسب با کد مجموعه امتحانی خود اقدام کنند

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 01 مرداد 1398 ساعت 09:09
ادامه مطلب...
 
دکتر کلانتری: نتایج نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهریور ماه اعلام می‌شود PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 24 تیر 1398 ساعت 04:52

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام نتایج درخواست های نقل و انتقال و میهمانی نیمسال اول سال تحصیلی 99-98 دانشجویان در شهریور ماه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، با بیان اینکه تعداد زیادی درخواست برای نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه در سامانه منادا ثبت شده است، گفت: نتیجه نهایی این درخواست ها در شهریور ماه اعلام می شود.

وی افزود: متقاضیان برای اطلاع از نتیجه درخواست خود صرفا می‌توانند به سایت منادا به نشانی https://monada.iau.ir مراجعه کنند.

 
۱۰ گام دانشگاه آزاد برای بازمهندسی کشاورزی دانشگاه‌ها PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 24 تیر 1398 ساعت 09:32

ادامه مطلب...
 
معاون علمي واحد بجنورد خبرداد: برگزاري پنجمين دوره آزمون جامع دکتری تخصصي استان خراسان شمالي PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 23 تیر 1398 ساعت 04:16

معاون علمي دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از برگزاری پنجمين دوره آزمون جامع دکتری در 13 رشته تحصیلی در این واحد دانشگاهی خبر داد.

محمد نصيري در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد:100نفر از دانشجویان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد و شيروان به‌صورت متمرکز در دو نوبت صبح و عصر در 13رشته تحصیلی روانشناسی عمومی، روانشناسی تربیتی، مشاوره، فیزیولوژی ورزشی عصبی- عضله، بیوشیمی، باغبانی-فیزیولوژی و اصلاح درختان میوه، مدیریت آموزشی، تاریخ- تاریخ ایران بعد از اسلام و مهندسی برق- الکترونیک  و برق -قدرت و جغرافيا برنامه‌ریزی شهري در پنجمين دوره آزمون جامع دکتری شرکت کردند.  

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL