دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
سرپرست خبرگزاری‌ آنا و باشگاه خبرنگاران دانشجویی: تمرکز فعالیت رسانه‌های دانشگاه بر ژورنالیسم علمی و روزنامه‌نگاری مستند خواهد بود PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 12 مرداد 1398 ساعت 04:20

 

خلفی زاده گفت: فعالیت رسانه‌های دانشگاه بر ژورنالیسم علمی و روزنامه نگاری مستند متمرکز خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مرتضی خلفی‌زاده سرپرست خبرگزاری آنا و باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران در نشست مدیران روابط عمومی مراکز استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی که امروز در کتابخانه دکتر حبیبی برگزار شد، با بیان اینکه شناسایی و معرفی مزیت‌های واحدهای دانشگاهی به جذب دانشجو کمک شایانی می‌کند، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور دارای واحدهای دانشگاهی متعددی است که هرکدام از آنها در زمینه ای می‌درخشند و دارای دستاوردهای متعدد علمی و پژوهشی هستند.

 

ادامه مطلب...
 
دکتر طهرانچی در نشست مدیران روابط عمومی مراکز استان دانشگاه آزاد: روابط عمومی‌ها کارکرد رفتارسازی دارند/ به دنبال رفتارسازی و تغییر رفتار در دانشگاه هستیم PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 12 مرداد 1398 ساعت 04:13

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در دانشگاه به دنبال رفتارسازی و تغییر رفتار هستیم. پشتوانه رفتارسازی، نهادسازی، نمادسازی، شبکه سازی، گفتمان سازی و جریان سازی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نشست مدیران روابط عمومی مراکز استان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی، مدیران رسانه‌های دانشگاه و جمعی از مدیران روابط عمومی استان‌ها امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

دکتر طهرانچی در این جلسه با بیان اینکه مفهوم روابط عمومی به عنوان یک تخصص حرفه‌ای، متأثر از بستر خبر تغییر کرده است، گفت: شرایط و ویژگی‌های شغل روابط عمومی در قیاس با 10 تا 15 سال گذشته بسیار متحول شده است، همانطور که انسان موفق 15 سال گذشته، دیگر امروز انسان موفق نیست.

ادامه مطلب...
 
سرپرست دفتر برنامه و بودجه دانشگاه اعلام کرد جزئیات برگزاری جلسات بررسی برنامه و بودجه سال مالی دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 02 مرداد 1398 ساعت 05:20

حسین جوادی به ارائه جزئیاتی از برگزاری جلسات بررسی برنامه و بودجه سال مالی دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.

حسین جوادی سرپرست دفتر برنامه و بودجه دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به برگزاری جلسات بررسی برنامه و بودجه واحدهای دانشگاهی گفت: این جلسات از تاریخ 26 تیرماه آغاز و تا دهم مرداد ادامه داد.

وی با بیان اینکه بودجه سال مالی دانشگاه آزاد اسلامی به صورت برنامه ها و بودجه تنظیم خواهد شد، گفت: رویکرد جدید دانشگاه به این صورت است که واحدها ابتدا برنامه های خود را ارائه کرده و سپس متناسب با آن برنامه ها، بودجه واحدها پیش بینی و تصویب خواهد شد.

ادامه مطلب...
 
برگزاري جشن فارغ‌التحصیلی 136 دانش‌آموخته واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 05 مرداد 1398 ساعت 07:12

جشن دانش‌آموختگی 136 دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد در تالار فرهيختگان اين واحد دانشگاهي برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا دكتر رجبعلي وثوقي مطلق سرپرست واحد بجنورد ضمن تبريك به دانش‌آموختگان و خانواده‌های آن‌ها اظهار كرد: دانش‌آموختگی نخستين گام اساسي شما بعد از اتمام تحصيل است تا با علم و دانش خود بتوانيد براي توسعه كشور خود اقدامات مؤثری انجام دهيد.

وثوقي مطلق گفت: براي همگي ما كسب علم و دانش بايد در سرلوحه زندگي قرار گيرد زيرا علم و دانش قدرت، عزت و سربلندي به همراه دارد كه بايد بتوانيم در مسير درستي از توانمندی‌های خود استفاده كنيم.

ادامه مطلب...
 
سرپرست كمیته جهانی داوران كوراش: كسب مدال نقره رقابت‌های اپن قزاقستان توسط دانشجوي واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 02 مرداد 1398 ساعت 04:41

 

دبیر كمیته فنی فدراسیون جهانی كوراش گفت: دانشجوي تربیت‌بدنی واحد بجنورد در رقابت‌های اپن قزاقستان مدال نقره را از آن خود كرد

 

كوروش خسرويار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري اظهار كرد: محمد محمدي بريمانلو دانشجوي تربیت‌بدنی واحد بجنورد و جودوكار شايسته خراسان شمالي در رقابت‌های اپن قزاقستان 2019 توانست با غلبه بر حریفان خود مدال ارزشمند نقره را برای کشورمان به ارمغان آورد.

سرپرست كمیته جهانی داوران كوراش گفت: محمدی بریمانلو جودوکار وزن منفی 73 کیلوگرم، بعد از استراحت در دور نخست،  مقابل فرانک هادو از تاجیکستان قرار گرفت و توانست در 58 ثانیه حریفش را ایپون کند.

 

 

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 02 مرداد 1398 ساعت 06:23
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL