دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
با صدور پیامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی روز خبرنگار را تبریک گفت PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 16 مرداد 1398 ساعت 08:25

دکتر طهرانچی با صدور پیامی فرا رسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، ضمن بزرگداشت یاد شهید صارمی، روز خبرنگار را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

فرا رسیدن روز خبرنگار را به همه تلاشگران عرصه اطلاع‏‌رسانی، آگاهی‏‌بخشی و مدافعان راستین حقیقت در جامعه صمیمانه تبریک و تهنیت می‌‏گویم.

ادامه مطلب...
 
با صدور پیامی صورت گرفت: تبریک دکتر ولایتی به مناسبت روز خبرنگار PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 16 مرداد 1398 ساعت 08:17

رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز مهم، تاکید کرد: روز خبرنگار بی‌تردید نمادی از تلاش‌های ارزنده و خستگی‌ناپذیر فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی‌اکبر ولایتی رئیس هیأت موسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز مهم تاکید کرد: روز خبرنگار بی‌تردید نمادی است از تلاش‌های ارزنده و خستگی‌ناپذیر فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی که در جهت آگاهی بخشی و تنویر افکار عمومی گام بر می‌دارند   


ادامه مطلب...
 
معاون دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد خبر داد:آغاز به كار آزمايشگاه معتمد محیط‌زیست دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت 05:12

معاون علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد از آغاز به كار آزمايشگاه معتمد محیط‌زیست اين واحد دانشگاهي در استان خراسان شمالي خبر داد.

محمد نصيري در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري آنا در خصوص آغاز به كار آزمايشگاه معتمد محيط زيست دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد اظهار كرد: اولين قدم در طراحی تصفیه‌خانه‌ها، بررسی کیفی و کمی میزان آلاینده‌های زیست‌محیطی پساب تولیدشده این واحدها است كه با بررسی و تطبیق این پساب‌ها با استانداردهای سازمان حفاظت محیط‌زیست پایه‌گذاری می‌شود.

معاون علمي واحد بجنورد خاطرنشان كرد: انجام عملیات نمونه‌برداری، انجام آزمایش‌هــای مربوط به پساب خروجی کارخانه‌ها و صنایع مختلــف، ارائه گزارش‌های تحلیلی و تخصصی درزمینهٔ وضعیت پساب خروجی و درنهایت انجام آزمون جار، کمک بزرگی به طراحی اصولی و بهره‌برداری مطمئن از تصفیه‌خانه‌های صنایع و کارخانه‌ها خواهد کرد   .

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 14 مرداد 1398 ساعت 07:52
ادامه مطلب...
 
بررسی بودجه 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد به ریاست دکتر طهرانچی PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 15 مرداد 1398 ساعت 04:52

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 19 مرداد 1398 ساعت 07:07
ادامه مطلب...
 
مهندس مهرادفر تشریح کرد سیاست های مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی برای جذب دانشجو/تاکنون 125 هزار داوطلب کارشناسی ارشد انتخاب رشته کرده‌اند PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 12 مرداد 1398 ساعت 04:23

سرپرست اداره کل آزمون سازی و فنی و آمار مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی راهکارها و سیاست های مرکز سنجش دانشگاه برای جذب دانشجو را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مهندس محمدرضا مهرادفر سرپرست اداره کل آزمون سازی و فنی و آمار مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در نشست مدیران روابط‌ عمومی مراکز استان دانشگاه که امروز در سازمان مرکزی برگزار شد، با اشاره به راهکارهای جذب دانشجو در دانشگاه، گفت: مدیران روابط عمومی باید در این زمینه با هوشمندی دستاوردها و پتانسیل های دانشگاه را اطلاع رسانی کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش بازه زمانی پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی نسبت به گذشته افزایش یافت، اظهار داشت: این تصمیم در راستای افزایش فرآیند جذب، کاهش فشار و استرس داوطلبان و خانواده ها و فرصت بیشتر دانشگاه ها برای تبلیغ گرفته شد.

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL