دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
راهنمای پذیرفته‌شدگان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 17 شهریور 1398 ساعت 05:26

راهنمای پذیرفته‌شدگان آزمون ورودی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته گروه غیرپزشکی سال 1398 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، به اطلاع‌ پذیرفته‌شدگان‌ دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته گروه غیرپزشکی سال 1398 دانشگاه آزاد اسلامی میرساند نتایج دوره با آزمون این مقطع روز جمعه مورخ 15 شهریورماه 98 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

پذیرفته‌شدگان نهایی همه رشته‌ها لازم است شخصاً در روزهای شنبه و یکشنبه 23 و 24 شهریورماه 98 با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت‌نام به واحدهای ذی ربط که نشانی و تلفن آنها در سامانه اینترنتی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه به آدرس http://www.sanjesh.iau.ac.ir و سامانه دانشگاه آزاد اسلامی http://iau.ac.ir درج شده است، مراجعه کنند. گفتنی است عدم مراجعه پذیرفته‌شدگان در روز و ساعت مقرر به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی شده و هیچ‌گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.

ادامه مطلب...
 
مهلت ثبت‌نام بدون آزمون مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 10 شهریور 1398 ساعت 09:19

مهلت ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته نیمسال اول 99-98 دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بدینوسیله به اطلاع متقاضیان تحصیل در رشته های مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی می رساند ثبت نام تمامی مقاطع بر اساس سوابق تحصیلی تا روز چهارشنبه 20 شهریور تمدید شد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org  ضمن دریافت دفترچه راهنما و کسب آگاهی های کامل در خصوص شرایط ثبت نام و انتخاب رشته، نسبت به خرید کارت اعتباری و ثبت نام خود اقدام کنند. شایان ذکر است نتایج این دوره ها، اواخر شهریور ماه اعلام خواهد شد.

 
فرمانده سپاه جوادالائمه/ خراسان شمالي تربيت نيروي جوان مومن و انقلابي آينده انقلاب اسلامي را تضمين خواهد كرد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 04 شهریور 1398 ساعت 10:41

به گزارش روابط عمومي دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد؛ سرهنگ ابوالقاسم چمن فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالي در جمع رئيس، معاونان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد ضمن گراميداشت ياد و خاطره دو شهيد گرانقد رجايي و باهنر و تبريك آغاز هفته دولت و روز كارمند اظهار كرد: اگر الگوي مديريتي در سازمان ها و ارگان ها اسلامي و انقلابي باشد قطعا از مشكلات و چالش هاي پيش رو به راحتي عبور خواهيم كرد.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالي خاطرنشان كرد: اگر در حوزه هاي گوناگوني شاهد پيشرفت هاي چشمگيري بوده ايم به اين علت است كه موضوعات به گفتمان ها و باورهاي عمومي و انقلابي تبديل شده و هر جايي كه دربحث تعريف و تمجيد در گفتمان سازي ورود پيدا كرده ايم عملكرد خوبي نداشته ايم.

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 04 شهریور 1398 ساعت 11:06
ادامه مطلب...
 
پیام تبریک سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 04 شهریور 1398 ساعت 11:00

دكتر رجبعلي وثوقي مطلق و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي و سرپرست واحد بجنورد با ارسال پیام تبریک انتصاب مدير كل حراست اين واحد دانشگاهي را تبریک گفت.

در متن پيام آمده است:

 

 

ادامه مطلب...
 
موسوي مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی: حراست بايد هوشمندانه، تعاملي و عمق نگر آسيب ها و چالش هاي موجود را شناسايي كند PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 03 شهریور 1398 ساعت 07:48

مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حراست باید هوشمندانه، تعاملی و عمق نگر آسیب ها و چالش های موجود را شناسایی و ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه، از قدرت پیش بینی بالایی برخوردار باشد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد، سید مجید موسوی مشاور ریاست و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در آیین تکریم و معارفه مسئول حراست این دانشگاه در استان خراسان شمالی ضمن گرامی داشت خاطره شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر و تبریک آغاز هفته دولت، با اشاره به فعالیت های علمی و پژوهشی واحدهای دانشگاهی کشور گفت: با درایت دکتر ولایتی، دانشگاه آزاد اسلامی در مسیر درستی قرار گرفته و با افزوده شدن نیروهای ارزشمند انقلابی با ویژگی های بالای علمی هم افزایی خوبی شکل گرفته که سبب شده تا آینده ای بسیار امیدوارکننده برای مجموعه بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی ترسیم شود و با وجود چنین سرمایه های گرانسنگی دانشگاه آزاد اسلامی قطعا در تراز انقلاب اسلامی قرار خواهد گرفت

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 04 شهریور 1398 ساعت 03:17
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL