دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
نتایج تکمیل ظرفیت رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 13 مهر 1398 ساعت 05:50

نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری98 دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های گروه علوم پزشکی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون سراسری 98 دانشگاه آزاداسلامی در رشته های گروه علوم پزشکی اعلام شد.

داوطلبان شرکت کننده در این مرحله از تکمیل ظرفیت می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به آدرس http://www.azmoon.org و با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته و کد ملی کارنامه خود رادریافت نمایند.

 

ادامه مطلب...
 
تمديد ثبت نام و پذيرش دانشجو در واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 13 مهر 1398 ساعت 05:43

 
فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت رشته‌های علوم پزشکی دانشگاه آزاد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 09 مهر 1398 ساعت 09:33

مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت رشته‌های گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی فردا پایان می‌یابد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پیرو اطلاعیه تکمیلی دبیرخانه شورای سنجش و پذیرش در خصوص تکمیل ظرفیت رشته های گروه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی و با توجه به درخواست‌های متعدد واصله به مرکز سنجش و پذیرش بدینوسیله به اطلاع داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی آزمون سراسری سال 98 که مجاز به انتخاب رشته شده اند، می رساند مهلت شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت این رشته ها تا ساعت 24 فردا (چهارشنبه 10 مهرماه 98) تمدید شد.

لازم به ذکر است این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و نتایج این مرحله از تکمیل ظرفیت حداکثر تا نیمه مهرماه اعلام می‌شود.

 
مزار شهدای گمنام واحد بجنورد گلباران شد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 10 مهر 1398 ساعت 11:02

به گزارش روابط عمومي واحد بجنورد، همزمان با ساير واحد هاي دانشگاهي به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس برنامه هايي از جمله غبارروبي و گلباران مزار دو شهيد گمنام دانشگاه توسط اساتيد، كاركنان و دانشجويان واحد بجنورد انجام گرفت

نصب پرده و بنر، تجليل از همكاران خانواده معظم شهدا، اساتيد و همكاران جانباز و رزمنده، گلباران مزار شهداي شهرستان، اهداي خون توسط هيات رئيسه، ديدار با دو خانواده شهيد 8 سال دفاع مقدس، برپايي نمايشگاه، برگزاري شب شعر با عنوان قلم مقدس  از برنامه هاي پيش بيني شده اين هفته بود.

 

 

 

ادامه مطلب...
 
مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالي: دفاع مقدس تنها با حادثه عاشورا قابل‌مقایسه است PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 08 مهر 1398 ساعت 11:55

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تنها حادثه‌ای که می‌توان با دفاع مقدس مقایسه کرد حادثه عاشوراست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد؛ سرهنگ احیا محمد امیری در مراسم شب‌شعر قلم مقدس با بزرگداشت سالروز شهادت فلاحی، فکوری، نامجو، جهان‌آرا و کلاه دوز اظهار کرد: در 8 سال دفاع مقدس، ایران با کل دنیا جنگید و 180 کشور برای نابودی ایران انواع سلاح‌ها را به میدان آوردند.

اميري خاطرنشان كرد: در حادثه عاشورا نیز 72 تن از یاران امام حسین (ع) با سی هزار سرباز عمر سعد مبارزه کردند و پیروز تاریخ شدند.

 

 

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL