دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
گزارش تصويري كارگاه آموزشي آشنايي با فرايند ارتقاء و تبديل وضعيت اعضاي هيات علمي PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت 07:40

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت 07:57
ادامه مطلب...
 
گزارش تصويري راهپيمايي 13 آبان PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 11:54

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 13 آبان 1398 ساعت 12:07
ادامه مطلب...
 
پیاده‌روی دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامي بجنورد به مناسبت هفته تربيت بدني PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 01 آبان 1398 ساعت 11:19

به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و بزرگداشت شهداي دانشجو، دانشجويان و كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي مسير جاده سلامت را پیاده‌روی كردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد به همت معاونت دانشجويي و فرهنگي و كاركنان حوزه تربیت‌بدنی به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و گراميداشت شهداي دانشگاه، دانشجويان و كاركنان خواهر دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد بعد از حضور در كنار مزار دو شهيد گمنام اين دانشگاه و تجديد ميثاق با شهدا و گل‌افشانی و نثار فاتحه،‌ مسير 7 كيلومتري پارك ملي بش قارداش را پیاده‌روی كردند و پس از صرف صبحانه به‌قیدقرعه به 10 نفر از شرکت‌کنندگان در پیاده‌روی هدیه‌ای به‌رسم يادبود اهدا شد. 

 

ادامه مطلب...
 
دکتر طهماسب کاظمی: دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد تکمیل ظرفیت خواهد داشت PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 06 آبان 1398 ساعت 05:48

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با موافقت شورای سنجش و پذیرش دانشجو مقرر شد، دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد تکمیل ظرفیت داشته باشد.

دکتر بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پیرو برگزاری جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در روز چهارشنبه اول آبان مقرر شد دانشگاه آزاد اسلامی نیز مشابه سایر زیر نظام‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نسبت به پذیرش دانشجو به منظور تکمیل ظرفیت خود در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد اقدام کند.

دکتر طهماسب کاظمی افزود: با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور، زمان و چگونگی ثبت نام از داوطلبان در مرحله تکمیل ظرفیت مقاطع فوق متعاقباً اعلام و اطلاع‌ رسانی خواهد شد.

 
دانش‌آموز بجنوردی در قالب مقاله ارائه کرد؛ طرحی برای افزایش سرعت رشد و جوانه‌زنی گیاه PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 30 مهر 1398 ساعت 07:47

دانش‌آموز بجنوردی در پايه دوازهم مقاله پژوهشی تأثیر نانوکامپوزیت حاصل از هسته خرما و سنجد به همراه هیدروژل سلولزی بر روی سرعت جوانه‌زنی و رشد دانه‌ها را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد مصطفي حاتمي فرزند حميد حاتمي عضو هیئت‌علمی گروه كشاورزي موفق شد در دهمين جشنواره نانو دانش‌آموزی در بخش مقاله علمي پژوهشي با عنوان "تأثیر نانو کامپوزیت حاصل از هسته خرما و سنجد به همراه هیدروژل سلولزی بر روی سرعت جوانه‌زنی  و رشد دانه‌ها" در جايگاه اول كشوري قرار گيرد.

مصطفي حاتمي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري آنا در خصوص مقاله پژوهشي تأثیر نانو کامپوزیت حاصل از هسته خرما و سنجد به همراه هیدروژل سلولزی بر روی سرعت جوانه‌زنی  و رشد دانه‌ها" اظهار كرد: نانو کشاورزی یکی از پایه‌های اصلی و حیات‌بخش کشورمان است كه يكي از مشكلات اساسی كه براي توسعه صنعت كشاورزي وجود دارد و بايد موردتوجه قرار گيرد مصرف آب شيرين در بخش كشاورزي است.

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 30 مهر 1398 ساعت 09:49
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL