دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
در خراسان شمالی؛ دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برترین نهاد در ایجاد فضای اوقات فراغت شناخته شد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 27 آبان 1398 ساعت 05:37

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: «این دانشگاه در استان خراسان شمالی برترین نهاد از نظر ایجاد فضای اوقات فراغت شناخته شد.»

رجبعلی وثوقی‌مطلق در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا با بیان این مطلب اظهار کرد: «مدیرکل و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان شمالی با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در دانشگاه‌ها قدردانی کرد.»

وی افزود: «در متن این لوح سپاس که به امضای کورش بهادری مدیرکل و دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان خراسان شمالی رسیده، آمده است که اوقات فراغت زمینه‌ساز رشد شخصیت و شکل‌گیری هویت جوان است و او را قادر می‌سازد به‌عنوان عنصری فعال، خلاق و پویا در جریان هویت‌یابی خود به ایفای نقش بپردازد. از این‌رو برنامه‌ریزی صحیح و ساماندهی‌شده در حوزه اوقات فراغت به‌عنوان عضوی مکمل در تعلیم و تربیت و شکل‌‌دهی به هویت جوانان مؤثر است.»

ادامه مطلب...
 
اطلاعيه جديد زمان برگزاري آزمون جامع دوره دكتري تخصصي در نيمسال اول 1399-1398(اصلاحيه) PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 26 آبان 1398 ساعت 08:37

 

دانشجويان گرامي،‌پيرو بخشنامه جديد سازمان مركزي به شماره 52246/30 مورخ 25/08/1398 سازمان مركزي آزمون جامع نيمسال اول 1399-1398 دوره دكتري تخصصي در روزهاي 1398/09/14 و1398/09/15 برگزار خواهد شد. خواهشمنداست داوطلبين گرامي داراي شرايط هرچه سريعتر جهت انجام امور اداري از جمله تكميل پرونده و انتخاب واحد اقدام فرمايند.

 

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 26 آبان 1398 ساعت 08:46
 
زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت 08:17

زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته در پذیرش های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم 98 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پیرو مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، تکمیل ظرفیت مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته رشته­ های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال دوم 98 دانشگاه آزاد اسلامی مطابق جدول زمان بندی ذیل آغاز خواهد شد.

 

 

ادامه مطلب...
 
برپايي نمايشگاه هنرهاي تجسمي و صنايع دستي با عنوان وحدت قلم PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت 09:56

به همت کانون فرهنگي و اجتماعي دانشگاه آزاد اسلامي بجنورد نمايشگاه هنرهاي تجسمي و صنايع دستي با عنوان وحدت قلم برپا شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاري انا از بجنورد به همت کانون فرهنگي و اجتماعي با همکاری دانشجويان دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي استان خراسان شمالي نمايشگاه نمايشگاه هنرهاي تجسمي و صنايع دستي وحدت قلم  در محل فرهنگسراي شهروند بجنورد برگزار شد.

در اين نمايشگاه دانشجويان آثار نقاشي، عكاسي، خوشنويسي، گرافيك، سفالگري، صنايع دستي و سراميك را در معرض نمايش قرار دادند  كه 15 درصد از فروش آثار در اين نمايشگاه صرف امور خيريه خواهد شد.

ادامه مطلب...
 
23 آبان؛ آغاز تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 22 آبان 1398 ساعت 08:01

تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از روز پنج شنبه 23 آبان ماه آغاز و تا روز یکشنبه 26 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به نقل از مرکز سنجش و پذیرش، پیرو مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو، تکمیل ظرفیت مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی از روز پنج شنبه 23 آبان ماه آغاز و تا روز یکشنبه 26 آبان ماه ادامه خواهد داشت.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد که براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده اند ( اعم از پذیرفته شدگان یا مردودین اعلام نتیجه قبلی این مقطع و یا افرادی که در مرحله قبل انتخاب رشته ننموده اند) به منظور شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی می توانند طی روزهای فوق با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس http://azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

همچنین جدول رشته / محل های این مرحله از پذیرش دانشجو طی اطلاعیه ای در روز چهارشنبه 22 آبان ماه منتشر خواهد شد.

 
<< ابتدا < قبلی 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL