دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
سرپرست خزانه داري دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي و واحد بجنورد معرفي شد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 02 آذر 1400 ساعت 10:45

تكريم و معارفه سرپرست خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالي و واحد بجنورد با حضور رئیس واحد و اعضای هیات رئیسه در دفتر ریاست برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بجنورد غلامرضا كاظمي در مراسم تكريم و معارفه سرپرست خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي و واحد بجنورد؛ ضمن تبريك هفته بسيج و گراميداشت ياد و خاطره شهداي دفاع مقدس گفت: عزت  و اقتدار امروز کشور ثمره مجاهدت و ایثارگری و خون پاک شهدای انقلاب اسلامی است كه در مسير دفاع از کیان نظام به درجه رفیع شهادت، جانبازی و آزادگی دست یافتند و خانواده‌های معظم شهدا و ايثارگران نیز در این اجر عظیم شریک هستند.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي افزود: به فرمايش مقام معظم رهبري فضيلت زنده نگاه داشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست.

كاظمي خاطرنشان كرد: صداقت در تمامي كارها بايد سرلوحه امور قرار گيرد  و بايد همگي دوشادوش هم در مسير توسعه، اعتلا و تعالي دانشگاه در خدمت خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی باشيم.

در انتهای جلسه با حضور اعضاء از حميدرضا آخرتي خزانه دار سابق دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي و واحد بجنوردبا اهداء حكم و هديه قدرداني و با حكمي از سوي رياست عالي دانشگاه آزاد اسلامي، آرتوش آراد به عنوان سرپرست خزانه داري دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي و واحد بجنورد معرفي شد.

 

ادامه مطلب...
 
دبيرهيات امناي خراسان شمالي در حاشيه بازديد از واحدهاي دانشگاهي/ وفاق و همدلي مسئولين واحدهاي استاني در پيشبرد اهداف طرح تجميع 2 نقش موثري دارد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 11:23

 

خبرگزاري آنا: دكتر علي فيروزنيا دبير هيات امناي خراسان شمالي از واحد اسفراين و  فعاليت هاي عمراني مركز جاجرم بازديد كرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا در بجنورد؛ دكتر علي فيروزنيا دبير هيات امناي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي به همراه مهندس مهدي عربي معاون عمراني واحد بجنورد و رئيس شوراي تخصصي عمراني استان از فعاليت هاي عمراني در دست احداث ساختمان مركز آموزشي جاجرم بازديد كرد.

دبير هيات امناي خراسان شمالي ضمن بازديد از ساختمان آموزشي 1600متر مربعي در دست احداث مركز جاجرم بر تسريع عمليات عمراني ساختمان آموزشي جهت بهره برداري از مهرماه94 تاكيد و براي اتمام هر چه سريعتر پروژه پيشنهاداتي را ارائه كرد.

 

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 10 تیر 1394 ساعت 11:27
ادامه مطلب...
 
بیست و یکمین دوره از مسابقات قرآن و عترت (بخش شفاهی ) در واحد بجنورد برگزار شد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 09 دی 1394 ساعت 11:36

به همت معاونت دانشجويي و فرهنگي واحد بجنورد بیست و یکمین دوره از مسابقات قرآن و عترت در بخش شفاهی ویژه اساتيد، كاركنان و دانشجويان برگزار شد .

در این دوره از مسابقات اساتيد، کارکنان و دانشجویان در رشته های قرائت تحقیق ، ترتیل، حفظ قرآن كريم و اذان با هم به رقابت پرداختند.

 

 

 

 

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 09 دی 1394 ساعت 11:42
ادامه مطلب...
 
توسط عضو هيات علمي واحد بجنورد كتاب "حكايت عقل و دين بر اساس دو روايت غربي و اسلامي" چاپ و منتشر شد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 08:22

كتاب " حكايت عقل و دين بر اساس دو روايت غربي و اسلامي " توسط دكتر علي سليمان پور عضو هيات علمي واحد بجنورد منتشر شد.

علي سليمان پور عضو هيات علمي واحد بجنورد و مولف كتاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري آنا در اين خصوص گفت: اين كتاب نقل محدود و مختصري از حكايت پيچ در پيچ و در عين حال جذاب و جالب عقل و دين بر اساس دو روايت غربي و اسلامي است كه به عنوان حكايتي دلنشين هيچگاه كهنه نخواهد شد و همواره مهم ترين مشغله فكري و فلسفي انديشمندان مختلف در طول تاريخ بشري مي باشد.

استاديار دانشگاه با تاكيد بر بعد عقلي دين به عنوان يكي از مهم ترين اركان اعتقادي انسان خاطر نشان كرد: بعد عقلي دين به عنوان يكي از مهم ترين اركان اعتقادي انسان بخشي از دينداري است كه به اعمال و تجربيات كساني كه پيرو يك دين خاص هستند معنا مي بخشد و بر اين اساس رويكردهاي عقلاني نسبت به ديانت ضرورت رشته اي از دانش بشري با عنوان فلسفه دين را ايجاب كرده كه به لحاظ تاريخي سابقه بسي طولاني دارد.

مولف كتاب در ادامه اظهار كرد: در اين كتاب با توجه به اهميت موضوع و جايگاه بي بديل عقل و دين در حيات فكري و سياسي- اجتماعي مختلف گزارش مختصري از مسائل مربوط به مقوله عقل و دين در انديشه اسلام و غرب از

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 07:23
ادامه مطلب...
 
آغاز فعاليت دفتر توسعه آموزش((Education Development Officeدانشكده پرستاري و مامايي واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 19 بهمن 1394 ساعت 12:05

 

 مسئول توسعه آموزش(EDO) واحد بجنورد گفت: دفتر توسعه آموزش دانشکده پرستاری و مامايي واحد بجنورد با هدف توسعه كيفي، تفكر، مطالعه، تحقيق، هدايتگري، برنامه ريزي و پايش اثربخشي برنامه هاي آموزشي فعاليت خود را آغاز كرد.

زهرا حميدي عضو هيات علمي گروه پرستاري و مسئول توسعه آموزش(EDO) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري آنا با اشاره به آغاز فعاليت دفتر توسعه آموزش دانشكده پرستاري گفت: دفتر توسعه آموزش دانشکده پرستاری واحد بجنورد با هدف توسعه كيفي، تفكر، مطالعه، تحقيق، هدايتگري، برنامه ريزي و پايش اثربخشي برنامه هاي آموزشي با مشاركت گروهي اعضاي هيات علمي به تازگي آغاز به كار كرده است.

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL