دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
بیانیه دانشگاه آزاد اسلامی در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی: دانشگاه آزاد اسلامی برای انتقام خون پاک سرباز پرافتخار اسلام با تمام توان در کنار رهبر معظم انقلاب می ایستد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 14 دی 1398 ساعت 04:59

در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه ای، بر لزوم انتقام خون این شهید بزرگوار اسلام تأکید کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در پی شهادت سپهبد قاسم سلیمانی به دست تروریست‌ها و متجاوزان آمریکایی، اعضای هیأت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی بیانیه ای صادر کرد.

در متن بیانیه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

بسم الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون

شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست نیروهای متجاوز و تروریست امریکایی، موجی از خشم و نفرت را برانگیخت.

ادامه مطلب...
 
در پیام دکتر ولایتی به مناسبت شهادت سردار سرافراز اسلام تاکید شد آمریکا و مزدورانش عواقب این جنایت تروریستی را خواهند پرداخت PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 14 دی 1398 ساعت 04:53

دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امور بین‌الملل با صدور پیامی شهادت «حاج قاسم سلیمانی» سردار سرافراز و بزرگ اسلام و ایران را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در امور بین‌الملل با صدور پیامی، ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی، بر ادامه راه این شهید بزرگوار در جبهه مقاومت تأکید کرد.

متن پیام دکتر ولایتی به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ، بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت سردار رشید و سرافراز اسلام و ایران، سرباز ولایت، سردار قاسم سلیمانی پس از عمری مجاهدت و رشادت در راه اسلام و ایران اسلامی تسلیت باد

ادامه مطلب...
 
با صدور پیامی دکتر طهرانچی شهادت حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 14 دی 1398 ساعت 04:44

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، شهادت سردار پرافتخار اسلام «حاج قاسم سلیمانی» را تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام «حاج قاسم سلیمانی» پیامی صادر کرد.

در متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

بسم الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

 

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 14 دی 1398 ساعت 04:56
ادامه مطلب...
 
پيام تسليت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي به مناسبت شهادت سردار سليماني PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 14 دی 1398 ساعت 04:45

دكتر وثوقي مطلق شهادت سردار قاسمي را تسليت گفت.

 

در متن پيام تسليت آمده است:

 

 

پیامبر بی‌حمزه‌ شد و حسین‌بی‌ابوالفضل(علیهم‌السلام ).

 

شهادت سردار‌ سرافراز حاج‌قاسم سلیمانی دلاور‌مرد‌ عرصه‌جنگ‌ و جهاد را پیشگاه‌ حضرت ولی‌عصر ارواحنافداه و خلف‌ صالح‌اش ‌امام خامنه‌ای مدظله‌عالی و امت‌ شهادت پرور ‌ایران‌ و تمام‌ جهادگران جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت‌عرض‌نموده‌.

 

ازخداوندمتعال‌مسئلت داریم‌ به‌ ما نیز‌ توفیق اینگونه خدمت و مجاهدت‌ و شهادت‌ را ارزانی‌بدارد. انشاالله

وثوقی مطلق سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 14 دی 1398 ساعت 04:56
 
"مهلت تحویل مدارک جهت اخذ مجوز دفاع و محدوده زمانی برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه" PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 10 دی 1398 ساعت 11:52

 

با توجه به لزوم ساماندهی امور مربوط به اخذ مجوز و برگزاری جلسات دفاع از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی لازم است نکات زیر مورد توجه قرار گیرد:

 

۱- محدوده زمانی تحویل مدارک و اخذ مجوز برگزاری جلسه دفاع:

با توجه به لزوم بررسی مدارک و برنامه ریزی مورد نیاز و هماهنگی با استادان راهنما، مشاور و داور، لازم است حداکثر تا يك هفته قبل از تاریخ مورد نظر جهت برگزاری جلسه دفاع، کلیه مدارک لازم از جمله فرم‌های تکمیل شده توسط دانشجو که به تأیید استادان راهنما و مشاور، مدیر گروه و امور مالی و آموزشی واحد رسیده است به همراه یک نسخه از پایان‌نامه، تحویل كارشناس پژوهش دانشکده گردد. تمامي ابلاغ‌هاي داوري را بايستي استادان محترم داور امضا نموده و یک هفته فرصت دارند تا نسبت به بررسی اولیه پایان‌نامه و تأیید فرم مجوز دفاع اقدام نمایند تا هماهنگی لازم جهت برگزاری جلسه دفاع توسط پژوهش دانشکده‌ها انجام گیرد. در صورت ذکر ایرادات اساسی توسط داوران محترم که امکان تأیید نهایی پس از انجام اصلاحات توسط دانشجو را تا یک هفته قبل از تاریخ دفاع فراهم ننماید، مسئولیت تأخیر در برگزاری جلسه دفاع و احتساب در نیمسال بعدی، به عهده دانشجو خواهد بود

آخرین به روز رسانی در شنبه 14 دی 1398 ساعت 04:44
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL