دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
همراهی دانشگاهیان با فجر چهل‌ویکم/ دانشجويان خراسان شمالی برای حاج قاسم سلیمانی دلنوشته می‌نویسند PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 07:43

فراخوان دلنوشته با محور شهید سردار حاج قاسم سليمانی با مشاركت دانشجويان از برنامه‌های دهه فجر دانشگاه‌های استان خراسان‌شمالی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد، ستاد گراميداشت چهل و يكمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي به ریاست سرپرست دانشگاه آزاداسلامي بجنورد و با حضور نمایندگان دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي استان خراسان شمالي با هدف برنامه ‌ریزی هرچه بهتر برای برگزاری برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی و بهره مندي از ظرفيت موثر دانشگاه ها برگزار شد.

دکتر وثوقي مطلق سرپرست واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي در این جلسه ضمن تاکید بر اهمیت بزرگداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، در خصوص برنامه های دانشگاه به مناسبت بزرگداشت چهل و يكمين سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان كرد: مسئولان دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي زمينه حضور و مشاركت دانشجويان را در امر برنامه ريزي و برگزاري هرچه باشكوه تر مراسم ملي و انقلابي و آيين گراميداشت سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و آشنا سازي اين قشر با دستاورهاي انقلاب را فراهم سازند.

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 12 بهمن 1398 ساعت 08:46
ادامه مطلب...
 
مسئول برگزاري مسابقات ليگ جهاني خبر داد : كوراش كار واحد بجنورد در مسابقات بین المللی ستارگان کوراش جهان طلايي شد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت 10:17

وحید معظمی فر دانشجوي مديريت بازرگاني دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد در مسابقات بین المللی ستارگان کوراش جهان صاحب مدال طلا شد.

كوروش خسرويار در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاري آنا اظهار كرد: «وحید معظمی فر دانشجوي مديريت بازرگاني دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد به عنوان تنها نماينده جمهوري اسلامي ايران در مسابقات بین المللی ستارگان کوراش جهان به میزبانی كشور هند توانست تك مدال طلاي ايران از آن خود کند.»

مسئول برگزاري مسابقات ليگ جهاني خاطرنشان كرد: «مسابقات بین المللی ستارگان کوراش جهان با حضور ۷ کشور به میزبانی شهر پونام هندوستان برگزار شد كه این مسابقات آخرین رویداد بین المللی کوراش در سال ۲۰۱۹ بود که بیشتر کشورهای جنوب آسیا در آن شرکت کرده بودند

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت 10:21
ادامه مطلب...
 
ميثاق دانشگاهيان استان خراسان شمالي با سردار دل ها به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 16 دی 1398 ساعت 04:45

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 16 دی 1398 ساعت 05:40
ادامه مطلب...
 
بیانیه جمعی از اساتید دانشگاه هاي كشور در پی شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت 07:08

 

جنایتکاران پلید باید بدانند با شهادت این سردار فداکار و جان برکف، خط جهاد و مقاومت با انگیزه ای مضاعف ادامه خواهد یافت و درخت مقاومت هر روز شکوفاتر و بالنده تر از گذشته خواهد شد.

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر ومابدلوا تبدیلا

شهادت سردار شجاع و سرافراز، دلاور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزم خستگی ناپذیرش مجاهد شهید ابومهدی المهندس را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و تمامی مظلومان و آزادگان جهان تبریک و تسلیت می گوئیم.

سردار سلیمانی مجاهد فی سبیل الله بود و تا آخرین نفس برای عزت واقتدار این مرز وبوم مجاهدت نمود و در سال های اخیر با ظهور پدیده شوم داعش، او قهرمان مبارزه با تروریسم بود و غده سرطانی داعش را از منطقه برکند وامنیت را به مردم منطقه هدیه نمود.

جنایتکاران پلید باید بدانند با شهادت این سردار فداکار و جان برکف، خط جهاد و مقاومت، با انگیزه ای مضاعف ادامه خواهد یافت و درخت مقاومت هر روز شکوفاتر و بالنده تر از گذشته خواهد شد.


در این راستا ما استادان دانشگاههای سراسرکشور، ضمن ادای احترام به روح بلند و ملکوتی این فرمانده دلاور، انتظار داریم با پاسخی سخت وپشیمان کننده ، انتقام خون پاک و بناحق ریخته آن شهید مظلوم از جنایتکاران ددمنش گرفته شده و از مسئولان سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران می خواهیم با دیپلماسی فعال، زمینه محکومیت جهانی این جنایت هولناک و اقدامات مذبوحانه امریکای جنایتکار را در مجامع جهانی و بین المللی و از همه مهم تر، در نزد افکار عمومی جهان فراهم نموده و برای  محاکمه عادلانه مسببان آن از مجاری بین المللی اقدام‌نمایند بدیهی است رژیم منحوس ایالات متحده امریکا مسئول عواقب کلیه تبعات این ماجراجویی های جنایتکارانه خواهد بود.

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 18 دی 1398 ساعت 07:11
 
به منظور شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید قاسم سلیمانی تغییر برنامه امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی در برخی استان‌ها اعلام شد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 14 دی 1398 ساعت 08:21

دکتر طهرانچی با ابلاغ بخشنامه‌ای، جزئیات تغییر برنامه امتحانات پایان ترم برخی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی به منظور شرکت در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ بخشنامه‌ای به تمام رؤسای استانی دانشگاه آزاد اسلامی و واحدهای جامع مستقل، ضمن تسلیت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اعلام کرد که به منظور تجلیل از مقام شامخ این شهید بزرگوار و شرکت در مراسم تشییع پیکر ایشان در شهرهای تهران، مشهد و کرمان، برنامه برگزاری امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی در استان های زیر تغییر می‌یابد.

براساس این بخشنامه، امتحانات استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در روز یکشنبه 15 دی برگزار نمی‌شود و به روز پس از آخرین امتحان (با نظر رئیس استان) منتقل می‌شود.

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL