دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
اطلاعيه شماره 2/قابل توجه دانشجويان دوره تحصيلات تكميلي PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت 06:35

 
اطلاعيه اداره امور خوابگاه دانشجويي دختران PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 10 اسفند 1398 ساعت 07:57

 

 

دانشجویان عزیز خوابگاهی در صورت ضرورت میتوانند برای برداشتن وسایل شخصی خود تا روز دوشنبه دوازدهم اسفند ماه از ساعت 9تا13مراجعه کنند ، همانطور که تاکنون از ورود دانشجویان عزیز برای برداشتن وسایل شخصی ممانعتی نبوده است.
 

 
برگزاري شب شعر عقيق سليماني در واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 05 اسفند 1398 ساعت 05:36

شب شعر با عنوان عقیق سلیمانی و با محوریت شهید، شهادت، روز مادر و گام دوم انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد شب شعر با عنوان عقیق سلیمانی و با محوریت شهید، شهادت، روز مادر و گام دوم انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار شد.

در این مراسم دانشجویانی از دانشگاه های آزاد استان، دولتی، فرهنگیان، کوثر و ... به شعرسرایی در قالب های شعر سپید، رباعی، قصیده و شعر نو پرداختند معاون دانشجویی وفرهنگي، معاون علمي، مدیر دانشجویی؛ معاون دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبری دانشگاه هاي آزاد خراسان شمالي و مدیر دفتر فرهنگی واحد بجنورد در این جلسه حضور داشتند .

صادق بقایی به عنوان نماینده جشنواره ققنوس داوري شب شعر را بر عهده داشت كه در اختتاميه شب شعر از شاعران برتر تجليل شد.

 

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 05 اسفند 1398 ساعت 05:39
 
با حکمی از سوی دکتر طهرانچی صورت گرفت: انتصاب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 06 اسفند 1398 ساعت 08:53

 

دکتر طهرانچی با حکمی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان را منصوب کرد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی دکتر علی مرجانی را به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان » منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی آمده است:

 

 

 

 

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 06 اسفند 1398 ساعت 08:57
ادامه مطلب...
 
معرفي منتخبان بیست‌ و پنجمين دوره مسابقات قرآن و عترت واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 04 اسفند 1398 ساعت 11:56

منتخبان مرحله مقدماتی بیست‌ و پنجمين دوره مسابقات سراسر شفاهی قرآن و عترت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد معرفی شدند.

دکتر علی مرجاني معاون دانشجويي و فرهنگي واحد بجنورد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: «بیست و پنجمين دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در بخش شفاهی با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی در رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل در دو بخش خواهران و برادران برگزار و با ارزیابی داوران و استادان استانی، منتخبان اين دوره از مسابقات معرفی شدند.»

مرجاني با معرفی نفرات برتر در بخش استادان خاطرنشان کرد: «در بخش استادان سميه رستمي در رشته حفظ 5 جز قرآن كريم مقام اول و مهدي سعادتي در رشته تحقيق مقام سوم و مجيد رمضاني نيز در بخش ترتيل حائز مقام دوم شد.»

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL