دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
دکتر کلانتری مطرح کرد جزئیات برگزاری مسابقه کتابخوانی رویش دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 21 اسفند 1398 ساعت 16:22

 معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات برگزاری مسابقه کتابخوانی رویش در دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروزه کتاب و کتابخوانی و میزان گرایش به مطالعه، از شاخص‌های رشد و پیشرفت هر جامعه‌ای به شمار می‌آید و نقش والا و حساس مطالعه در تکامل فردی و اجتماعی مشهود است.

وی با بیان اینکه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) پیرامون لزوم افزایش مطالعه کتاب و کتابخوانی، ضرورت توجه بیشتر به این مهم را نشان می دهد، گفت: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای دستیابی به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و براساس سند راهبردی فرهنگی و دانشجویی درنظر دارد سلسله مسابقات سراسری کتابخوانی با عنوان «رویش» را در واحدها و مراکز آموزشی به اجرا درآورد.

 

 

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 21 اسفند 1398 ساعت 16:34
ادامه مطلب...
 
اطلاعیه شورای اداری دانشگاه در خصوص ساعات کاری و شیفت بندی کارکنان PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 19 اسفند 1398 ساعت 14:47

با توجه به ضرورت توجه به حفظ سلامت و ایمنی اعضا محترم دانشگاه در مقابله با ویروس کرونا، مصوبات حلسه شورای اداری روز دوشنبه مورخ 19 اسفندماه به شرح ذیل می باشد:

1- ساعت کاری کارکنان تا پایان اسفندماه از 9 لغایت 14 تعیین شده است.

2- کارکنان محترم بر اساس لیست ابلاغی از سوی معاونین محترم حوزه ها موظف به حضور در محل کار به صورت شیفتی خواهند بود.

3- از آنجا که ساعات حضور در منزل به عنوان ساعت اداری تلقی می شود، لذا آن دسته از کارکنانی که مقرر به حضور در منزل شده اند می بایست  با اعلام شماره تلفن در دسترس به مسئول مربوطه، نسبت به پاسخگویی سوالات و رسیدگی به امور ارجاعی تا حصول نتیجه اقدام به عمل آورند.

4- ورود و خروجهای دانشگاه به طور کامل از در اصلی دانشگاه انجام خواهد شد و در ضلع شرقی(روبروی خوابگاه دختران) تا اطلاع ثانوی بسته خواهد بود.

 امید است با همراهی و تلاش جمعی ضمن پشبرد اهداف برنامه ریزی شده نسبت به اجرای توصیه های بهداشتی و شکست ویروس منحوس کرونا و بازگشت اوضاع به روال عادی اهتمام جدی داشته و در پناه خداوند متعال سالم و تندرست باشید.

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 19 اسفند 1398 ساعت 15:12
 
اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی: رؤسای مراکز استان و واحدهای دانشگاه نسبت به فعالیت کارکنان تا پایان سال به صورت شیفت‌بندی و دورکاری توجه ویژه داشته باشند. PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 17 اسفند 1398 ساعت 06:06

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به روسای استان ها و واحدهای این دانشگاه تاکید کرد که درخصوص فعالیت کارکنان دانشگاه تا پایان سال به صورت شیفت بندی و در صورت لزوم دورکاری توجه ویژه داشته باشند.

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تأکید مکرر دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر اهمیت حفظ سلامتی کارکنان و اعضای خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، به اطلاع می رساند از روز شنبه 17اسفندماه تا پایان سال، روسای استان ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی به نحوی برنامه ریزی کنند که فعالیت کارکنان دانشگاه به صورت شیفت‌بندی و در صورت لزوم دورکاری انجام شود.

دکتر طهرانچی در این خصوص مواردی را به رؤسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ و مورد تأکید قرار داده که به شرح زیر است

ادامه مطلب...
 
روز بزرگداشت شهدا گرامي باد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 17 اسفند 1398 ساعت 06:09

 
پيام تسليت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي به مناسبت درگذشت معاون امور بين الملل دانشگاه آزاد اسلامي PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 17 اسفند 1398 ساعت 05:53

دکتر وثوقی مطلق سرپرست واحدبجنورد و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در پیامی درگذشت دکتر شیخ الاسلام معاون امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی را تسلیت گفت.

درمتن پیام امده است:

ّبسم اللّه الرحمن الرحمیم

اناالله و انا الیه الراجعون

ضایعه درگذشت دکتر حسین شیخ الاسلام معاون امور بین الملل و دانشجویان غیرایرانی دانشگاه آزاد اسلامی و اسطوره عرصه دیپلماسی و یار واقعی ولایت موجب تاثر وتاسف شد.

خانواده دانشگاه آزاد اسلامی خراسان و یار واقعی شمالی این مصیبت وارده را به جامعه دانشگاهی و خانواده محترم ایشان و تمام نیروهای انقلابی تسلیت گفته، برای آن مرحوم رحمت الهی و برای بازماندگان صبری جمیل و جزیل آرزومند است. روحش شاد

دکتر رجبعلی وثوقی مطلق سرپرست واحد بجنورد و دانشگاه ازاداسلامی خراسان شمالی

 
<< ابتدا < قبلی 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL