دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
از سوی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی؛ همایش مجازی «دعا و تعالی انسان» برگزار می‌شود/ ارسال مقاله تا ۳۰ اردیبهشت PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 26 فروردين 1399 ساعت 05:42

 

معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشکده قرآن و عترت همایش مجازی «دعا و تعالی انسان» را برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و پژوهشکده قرآن و عترت این معاونت همایش مجازی «دعا و تعالی انسان» را با اهداف و محورهای مختلف برگزار می‌کنند.

شناخت مبانی فلسفه و حقیقت دعا، ارتقای بینش و دانش جامعه با نشر آثار جدید علمی، مقابله با خرافات و تعمیق ادعیه حقیقی در زندگی و ترویج معارف و فرهنگ اسلامی در دانشگاه از اهداف برگزاری این همایش مجازی است که فراخوان آن ۲۴ اسفند ۹۸ اعلام شده بود.

مبانی، آثار نتایج دعا، دعا و سنت، دعا و ادیان، دعا در فرهنگ و تمدن اسلامی ازجمله محورهای همایش مجازی «دعا و تعالی انسان» هستند و دعا در اندیشه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری محور ویژه این همایش است.

مهلت ارسال به همایش مجازی «دعا و تعالی انسان» ۳۰ اردیبهشت  ۹۹ و زمان برگزاری همایش خرداد ۹۹ اعلام شده است.

 

 
اطلاعیه روزهای کاری کادر اداری حوزه آموزش در دانشکده های علوم انسانی، فنی و مهندسی و پرستاری ومامایی PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 24 فروردين 1399 ساعت 07:52

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 24 فروردين 1399 ساعت 08:05
 
دکتر طهرانچی خبر داد امکان بهره‌مندی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از امتیاز «میهمان درسی» در نزدیک‌ترین واحد محل زندگی خود PDF چاپ نامه الکترونیک
جمعه 22 فروردين 1399 ساعت 17:29

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از امکان بهره‌مندی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از امتیاز «میهمان درسی» در نزدیک ترین واحد محل سکونت خود خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دیدار نوروزی دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با معاونان و مدیران کل معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

دکتر طهرانچی در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌ها و گستردگی دانشگاه آزاد اسلامی در کشور، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی بیش از ۴۰۰ واحد و مرکز دانشگاهی در سراسر کشور دارد که این ظرفیت بی‌نظیر می‌تواند در شرایط ویژه‌ای که ویروس کرونا کشور را تحت تأثیر قرار داده، به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند کمک کند.

وی ادامه داد: یکی از این اقدامات که دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند مبدع و متولی آن باشد، طرح نوین فاصله‌گذاری هوشمند برای حضور دانشجویان مقطع دکتری در کلاس‌های آموزشی و دانشجویان سایر مقاطع در آزمایشگاه‌ها و کارگاه ها و برگزاری جلسات دفاع از پایان‌نامه و رساله دانشجویان است.

 

ادامه مطلب...
 
برگزاری نخستین جلسه شورای اداری واحد بجنورد در سال جدید PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 23 فروردين 1399 ساعت 09:05

نخستین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با حضور دکتر وثوقی مطلق سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی و واحد بجنورد، رییس دبیرخانه هیأت امنای استان، و سایر اعضای هیات رییسه این واحد دانشگاهی برگزار شد.

سرپرست واحد بجنورد با تبریک سال جدید به همه کارکنان، از تلاش خالصانه آنها در سال گذشته در پیشبرد اهداف تعیین شده واحد و دانشگاه آزاد تشکر و قدردانی و ابراز امیدواری کرد سال جدید سال مثمرثمرتری برای مجموعه دانشگاه آزاد باشد.

در این جلسه بعد از ارائه پیشنهادات لازم جلسه وارد شور شد و موارد ذیل به عنوان مصوبات جلسه به تصویب رسید:

1-      1- ساعت کاری تا اطلاع ثانوی 9 لغایت 14 می باشد.

2-       2- کارکنان با هماهنگی معاون مربوط به صورت یک سوم حضور یابند و معاونت برنامه شیفت بندی را اطلاع دهد.

3-       3- در حوزه هایی که حضور تمامی پرسنل ضروری است و همچنین خانم های دارای فرزند شیرخوار ساعت کاری 9تا 12 تعیین گردید.

4-      4- روسای واحدها و دانشکده‌ها به صورت روزانه گزارش کلاس های مجازی را به دکتر نصیری ارسال نمایند.

5-       5-کارکنان دارای بیماری های خاص، خانمهای باردار و افرادی که خود یا خانواده شان مبتلا به کرونا هستند نباید در محل کار حاضر شوند و به صورت دور کاری وظایف خود را انجام دهند.  ارایه گواهی پزشکی برای این گروه الزامی است.

6-       6- شیفت بندی هیئت رئیسه واحدها توسط رئیس واحد صورت گیرد.

7-       7-تمامی واحدها نسبت به تهیه تب سنج(مستقر در  درب ورودی دانشگاه)، ژل و مایع ضدعفونی کننده( هفتگی)  و ماسک و دستکش (روزانه) جهت پرسنل اقدام نمایند.

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 23 فروردين 1399 ساعت 09:34
 
اطلاعیه پاسخگویی به سوالات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص آموزش مجازی PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 20 فروردين 1399 ساعت 11:53

  قابل توجه دانشجویان محترم/ سوالات دانشجویان درباره آموزش مجازی توسط مسعود همتی، رییس محترم مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی به صورت زنده پاسخ داده می شود.این ارتباط زنده درباره کلاسهای مجازی و مشکلات فنی سایت می باشد که روز چهارشنبه 20 فروردین ماه 1399ساعت 20:15 از صفحه دانشجویان دانشگاه آزاد به نشانی زیر برگزار می شود.

به دوستان خود اطلاع دهید.

instagram.com/azad_daneshjoo

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 20 فروردين 1399 ساعت 12:10
 
<< ابتدا < قبلی 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL