دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
اطلاعيه اخذ معافيت تحصيلي نظام وظيفه PDF چاپ نامه الکترونیک
پنجشنبه 08 آبان 1399 ساعت 07:25

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت 05:18
 
برگزاری طرح «یادواره سردار دل‌‌ها» برای توانمندسازی اعضای باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 15 تیر 1400 ساعت 08:02

مدیرکل هدایت و توانمندسازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ طرح سراسری توانمندسازی اعضای باشگاه پژوهشگران جوان با نام «یادواره سردار دل‌ها» به تمامی دفاتر باشگاه در سراسر کشور خبر داد.

برگزاری طرح «یادواره سردار دل‌‌ها» برای توانمندسازی اعضای باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد

محمدمهدی جوکار، مدیرکل هدایت و توانمندسازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره طرح «یادواره سردار دل‌‌ها» گفت: اداره کل هدایت و توانمندسازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران همزمان با ایام نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، طرح سراسری توانمندسازی اعضای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان و دانشجویان سراسر کشور را با نام «یادواره سردار دل‌ها» به تمامی دفاتر باشگاه در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور ابلاغ کرد.

وی دلیل انتخاب نام «یادواره سردار دل‌ها» برای طرح مذکور را پاسداشت مجاهدت‌های ایشان، الگوسازی و انتقال آرمان‌های سردار شهید به نسل جوان و نخبه عنوان کرد و افزود: این طرح در سالگرد سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی ابلاغ و قرار است به‌صورت نذر علمی و کاملاً رایگان برای عموم دانشجویان علاقه‌مند در سراسر کشور در سال آینده اجرا شود.

مدیرکل هدایت و توانمندسازی دانشجویی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی درباره نحوه اجرا و چگونگی این طرح بیان کرد: در طرح «یادواره سردار دل‌ها» با توجه به سیاست‌های کلان دانشگاه، سه برنامه کارگاه‌های علمی-مهارتی، وبینارهای مرز دانش و بازدیدهای مجازی را خواهیم داشت‌. واحدهای دانشگاهی در وبینارهای مرز دانش، مطالب به‌روز علمی و مبتلا به جامعه را با اساتید برجسته به‌صورت وبینار برگزار خواهند کرد.

واحدهای دانشگاهی فهرست پیشنهادی برگزاری کارگاه‌های علمی را تا 4 بهمن‌ماه ارسال کنند

آخرین به روز رسانی در شنبه 09 مرداد 1400 ساعت 07:00
ادامه مطلب...
 
سرپرست جديد دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي و واحد بجنورد معارفه شد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 23 شهریور 1400 ساعت 04:57

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد، مراسم تکریم دکتر محسن مرادي و معارفه دکتر غلامرضا كاظمي سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی و واحد بجنورد با حضور دکتر علی سروری مجد مشاور ریاست و رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان های دانشگاه آزاد اسلامی در واحد بجنورد برگزار شد.

در حاشيه مراسم معارفه و تكريم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي و واحد بجنورد دكتر محسن مرادي گزارشي از عملكرد خود در دوران تصدي از جمله افزايش پذيرش دانشجو، افزايش رشته هاي تحصيلي در واحدهاي دانشگاهي استان خراسان شمالي، افزايش زمين هاي زيركشت، فعاليت هاي فرهنگي، افزايش درآمدهاي غيرشهريه اي در حوزه پژوهش، راه اندازي مركز واكسيناسيون دانشگاه و ... ارائه و دكتر غلامرضا كاظمي نيز به تشريح برنامه ها و اقدامات خود براي توسعه دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي پرداخت. 

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان استان، روسای واحدهای دانشگاهی استان، استادان، کارکنان و دانشجویان واحد بجنورد برگزار شد، از خدمات دکتر محسن مرادي رئیس سابق این واحد دانشگاهی قدردانی و دکتر غلامرضا كاظمي به عنوان سرپرست جديد دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی و واحد بجنورد معارفه شد.

 

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 23 شهریور 1400 ساعت 08:44
 
تاریخ آزمون جامع دکتری سال 1400 اعلام شد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 15 شهریور 1400 ساعت 07:19

 قابل توجه دانشجويان محترم مقطع دكتري تخصصي

 با آرزوي سلامتي و وفقيت

زمان برگزاري آزمون جامع روز دوشنبه مورخ 1400/06/22 كليه گروه ها  و مديريت  و سه شنبه 1400/06/23 گروه مديريت حضوري ساعت 8 صبح  برگزار مي گردد . شايان ذكر است دانشجويان غير بومي طرح تعاون نيز مي توانند شركت كنند. جهت دريافت معرفي نامه طرح تعاون  حداكثر تا مورخ1400/06/17 به مديرگروه خود مراجعه فرمائيد و سپس معرفي نامه را به دانشگاه محل سكونت تحويل دهيد .

فرم طرح تعاون آزمون جامع را از اینجا دانلود کنید.

 

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 15 شهریور 1400 ساعت 11:25
 
رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي با خانواده شهدا ديدار كرد+گزارش تصويري PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 25 آبان 1400 ساعت 10:21

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي به همراه جمعي از اعضاي هيات رئيسه و‌ مسئولان بنياد شهيد شهرستان بجنورد با ‌2 خانواده شهید هشت سال دفاع مقدس ديدار و با قرائت فاتحه به مقام شهیدان والامقام ادای كردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از بجنورد رئيس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي در ديدار با پدر و مادران دو شهيد دفاع مقدس اظهار كرد: شهدا با از خودگذشتگي و جانفشاني، عزت و سرافرازي را براي ايران اسلامي به منصه ظهور گذاشتند كه بايد بتوانيم راه و شيوه زندگي شهدا را سرلوحه كار خود قرار دهيم تا در محضر آنان شرمنده نباشیم.

كاظمي خاطرنشان كرد:   بنا به فرمايش مقام معظم رهبري مادرانی را که عزیزانشان به شهادت رسیده بودند، ما دیدیم. آن چنان از خودشان استقامت نشان می‌ دادند که انسان را به حیرت فرو می‌ برد و حضور در جمع خانواده شهدا  بالاخص در كنار پدران و مادران شهدا باعث افتخار است.

در پایان این نشست، لوح تقدیر و هدیه ای به رسم یادبود توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي  به پدر و مادران شهید اهدا شد

شهید عليرضا رحيمي متولد ۱۳۴6،  در سال ۱۳۶۴ در عمليات كربلاي 4 در سن 19 سالگی در شلمچه به فیض شهادت نائل آمد و شهيد علي آذرسا متولد 1344، در تيرماه ۱۳۶6 در سردشت در 22 سالگي به شهادت رسيد.

 

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 25 آبان 1400 ساعت 10:47
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL