دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
با ابلاغ بخشنامه‌ای از سوی دکتر طهرانچی جزئیات الکترونیکی شدن فرآیند امور فارغ‌التحصیلی و صدور دانشنامه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 ساعت 04:30

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی بخشنامه ای، جزئیات الکترونیکی شدن فرآیند تسویه حساب و فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه الکترونیکی شدن فرایند تسویه حساب و انجام امور فارغ التحصیلی و صدور دانشنامه ها و گواهی های مرتبط با امور فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: به منظور تسهیل فرایند فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای دانشگاهی موظفند فرایندهای اجرایی لازم را مطابق قوانین و مقررات دانشگاه به گونه ای طراحی کنند که بدون حضور دانشجو، فرایند تسویه حساب در اسرع وقت صورت گرفته و پس از بسته شدن پرونده آموزشی، پژوهشی و دانشجویی، برای لغو معافیت تحصیلی مشمولین خدمت وظیفه عمومی و بررسی نهایی به امور فارغ التحصیلان تحویل شود.

ادامه مطلب...
 
دکتر طهرانچی در دیدار جمعی از اساتید: دانشگاه آزاد اسلامی با تکیه بر منابع انسانی خود می‌تواند اقتصاد پویا و پایا بسازد/ دولتی سازی مهمترین آفت در مسیر توسعه علم و آموزش است PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 15 ارديبهشت 1399 ساعت 07:29

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تکیه این دانشگاه به منابع انسانی است، چرا که منابع انسانی مستعد و توانمند می‌تواند یک اقتصاد پویا و پایا بسازد، نه اقتصاد شهریه محور.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت بزرگداشت روز معلم در دیدار جمعی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی که عصر روز شنبه ۱۳ اردیبهشت برگزار شد، با گرامیداشت روز معلم و شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، گفت: هدف از برگزاری این نشست که به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور جمعی از اساتید منتخب برگزار شده، عرض ادب و احترام به مقام معلم و اساتید دانشگاه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به توجه و اهمیت ویژه مقام معظم رهبری به موضوع علم آموزی و هدایت علمی در کشور، خاطرنشان کرد: اگر دوره های تاریخی ایران را مرور کنیم، به گواه تاریخ شناسان و اهل تاریخ، مقام معظم رهبری بیشترین مطالب را درباره اهمیت علم و هدایت علمی داشته اند و افتخار ماست که در دوره ای زندگی می کنیم که رهبر ما بیشترین توجه را به موضوعات علمی دارند و دانشگاه را مرکز مهمی برای تقویت قوه عاقله کشور می دانند و نقش بی نظیری را برای اساتید قائل هستند

ادامه مطلب...
 
با صدور پیامی دکتر طهرانچی روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 13 ارديبهشت 1399 ساعت 05:05

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، فرا رسیدن روز بزرگداشت مقام معلم را به معلمان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد شهید مطهری، روز معلم را تبریک گفت.

در متن پیام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

 

 

 

 

ادامه مطلب...
 
پيام تبريك سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي به مناسبت فراررسيدن روز معلم PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 15 ارديبهشت 1399 ساعت 07:25

 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي در پیامی روز معلم و استاد را تبریک گفت

 

در متن پيام آمده است:

اقرا و ربک‌الاکرم.الذی‌علم‌بالقلم.علم‌الانسان‌مالم‌‌یعلم.

دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت معلمِ شهید، مرتضی مطهری و روز پاسداشت مقام والای معلم و استاد، که بی شک پویایی و بالندگی کشور مرهون زحمات استادان گرامي در مسیر تعالی و تعلیم است تبریک وتهنیت عرض می نمایم.

با قدر دانی از مجاهدت تمامی استادان ارجمند ،مربیان و اعضای محترم هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي؛سلامت و توفیق روزافزون روز افزون را از پیشگاه خداوند سبحان مسئلت مي نمايم.

امیدوارم به لطف خداوند متعال و در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) با تلاش همه استادان صبور این سرزمین شاهد شکوفایی هرچه بیشتر میهن عزيزمان ايران اسلامي باشیم.

وثوقي مطلق

سرپرست واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 15 ارديبهشت 1399 ساعت 07:31
 
برگزاري كارگاه آموزشي تفسیر سوره شوری به مناسبت ماه مبارك رمضان ویژه کارکنان،استادان و دانشجویان PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 09 ارديبهشت 1399 ساعت 07:36

معاونت فرهنگي و دانشجويي(پژوهشكده قرآن و عترت) كه در راستاي ماموريت خود، تحكيم ارتباط با دانشگاهيان با فرهنگ و معارف قرآن كريم را در برنامه هاي آموزشي و پژوهشي دانشگاه قرار داده است.براي تحقق مطالبات مقام معظم رهبري اين دوره از طرح قرآني رمضان، بهار قرآن را به كارگاه تفسر سوره مباركشوري اختصاص داده است.

شرايط شركت در كارگاه آموزشي تفسير سوره شوري ويژه كاركنان، استادان و دانشجويان :

✅هر روز بخشی از تفسیر سوره شوری به صورت صوتی توسط سخنرانی حجت الاسلام نوری در لينك   https://ble.ir/bojnourdiauو کانال تلگرامی به آدرس @bojnourdre  درج خواهد شد
✅هر روز دو سوال از مباحث تفسیر مطرح خواهد شد که  شرکت کنندگان لازم است تا ساعت ۲۲ آن روز پاسخ رابه شماره ۵۰۰۰۵۷۰۸۶۱۴۲۴۲ ارسال نمایند
✅لازم بذکر است ارسال پاسخ ملاک شرکت در دوره خواهد بود و گواهی حضور بر اساس آن صادر خواهد شد
✅پاسخگویی توسط شرکت کنندگان فقط از طریق یک خط تلفن همراه امکان پذیراست.که در روز اول بایدنام ونام خانوادگی/استاد/کارمند و دانشجو بودن حتما درج شود
✅صدورگواهی به مدت۳۲ساعت و اهداي جوايز به نفرات برتر هر گروه/عدم پاسخگویی به سوالات ۴ جلسه باعث حذف شرکت کننده خواهد شد.
✅پاسخگویی به شکل ذیل می باشد:

# روز پاسخگویی مشخص شود. مثلا: روز اول

# سوال وجواب درکنار هم درج شود مثلا:سوال ۲.الف

# درج نام ونام خانوادگی برای بار اول الزامی است

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 09 ارديبهشت 1399 ساعت 08:11
 
<< ابتدا < قبلی 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL