دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
پیام تبریک مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت «روز ارتباطات و روابط عمومی» PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 28 ارديبهشت 1399 ساعت 06:55

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی «روز ارتباطات و روابط عمومی» را به همکاران خدوم و دلسوز این عرصه در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، رضا همدانچی مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی «روز ارتباطات و روابط عمومی» را به همکاران خدوم و دلسوز این عرصه در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

در پیام مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی آمده است:

بسمه تعالی

بیست و هفتم اردیبهشت، «روز ارتباطات و روابط عمومی» را به همه همکاران گرامی، خدوم و دلسوز خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می گویم.

امروزه اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دو چندان شده است.روابط عمومی به عنوان عنصر اصلی در ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی جایگاه ویژه ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس نمی یابد.

تلاش های بی دریغ همکاران گرامی و عزیزم در پوشش خبری و انعکاس فعالیت های واحدهای دانشگاهی، هدایت تحصیلی داوطلبان ورود به دانشگاه و جذب دانشجو، اطلاع رسانی و راهنمای اساتید و دانشجویان درخصوص برگزاری کلاس های آموزشی به صورت مجازی، اطلاع رسانی اقدامات واحدها در مبارزه و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا و ... شایسته تقدیر و قدردانی است. این روز فرخنده را به تمامی مدیران و کارکنان محترم روابط عمومی استان‏ها، مسئولان روابط عمومی واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی صمیمانه تبریک عرض می‏کنم و امیدوارم در پناه خداوند منان در انجام وظایف محوله بیش از پیش موفق و موید باشید.

ارادتمند همیشگی شما

رضا همدانچی

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی

 

 
در گفتگو با آنا مطرح شد؛ هدف‌گذاری دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برای راه‌اندازی سرای نوآوری گیاهان دارویی PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 24 ارديبهشت 1399 ساعت 06:23

مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از ارائه طرح توجیهی به‌منظور راه‌اندازی سرای نوآوری گیاهان دارویی در این دانشگاه خبر داد.

ملیحه صمدی کاظمی در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا درباره چگونگی ایجاد و فعالیت‌های مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد اظهار کرد: «مهر سال ۹۵ مجوز راه‌اندازی این مرکز رشد از سازمان مرکزی دانشگاه اخذ و نخستین قرارداد با هسته‌های فناور فروردین ۹۷ منعقد شد.»

وی با بیان اینکه مدیریت مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد از بدو راه‌اندازی با بنده بوده است، افزود: «از ابتدای راه‌اندازی تاکنون حدود ۲۵ هسته و واحد فناور داشته‌ایم که قرارداد سه واحد فناور و یک هسته هم به‌تازگی بسته شده و در حال پذیرش آنها هستیم.»

ادامه مطلب...
 
از سوی دکتر طهرانچی بخشنامه نحوه تأسیس و راه‌اندازی مدارس عالی مهارتی ابلاغ شد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 ساعت 04:20

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه نحوه تأسیس و راه‌اندازی مدارس عالی مهارتی را ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، طی بخشنامه ای «شیوه نامه نحوه تأسیس و راه اندازی مدارس عالی مهارتی» را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

دکتر طهرانچی در این بخشنامه تأکید کرده: با عنایت به لزوم نقش آفرینی فعال دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه مهارت آموزی، تحقق دانشگاه کارآفرین و بسترسازی برای اشتغال دانش بنیان در کشور، «شیوه نامه نحوه تأسیس و راه اندازی مدارس عالی مهارتی» جهت اجرا ابلاغ می شود.

 

ادامه مطلب...
 
تعویق زمان ثبت نام دوره های پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 ساعت 08:32

زمان ثبت نام دوره های پذیرش براساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی به تعویق افتاد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، زمان ثبت نام دوره های پذیرش براساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی به تعویق افتاد.

به اطلاع متقاضیان دوره های پذیرش براساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی می رساند، پیرو اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص تعویق زمان برگزاری آزمون سراسری سال 99 و مطابق اطلاعیه مورخ 99/1/18 آن سازمان، زمان ثبت نام پذیرش براساس سوابق تحصیلی با توجه به تقویم آموزشی وزارت آموزش و پرورش و آزمون های سراسری متعاقباً اعلام خواهد شد.

 
برگزاري مسابقه کتابخوانی صلح امام حسن(ع) PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 ساعت 06:55

مسابقه كتابخواني با عنوان صلح امام حسن(ع) ترجمه حضرت آيت الله العظمي خامنه اي با مشاركت انتشارات انقلاب اسلامي وابسته به دفتر حفظ نشر و آثار مقام معظم رهبري همزمان با سالروز ولادت امام حسن(ع) به صورت مجازي برگزار مي شود.

به اطلاع کلیه اساتید، دانشجویان و کارکنان محترم واحد می رساند: همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه ولادت با سعادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، مسابقه کتابخوانی از کتاب صلح امام حسن(ع) بصورت مجازی برگزار می گردد.

علاقه مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به سایت http://www.hamdamamketab.ir  و ثبت شماره تلفن همراه، پس از دریافت کد عبور نسبت به ثبت نام و دریافت فایل کتاب اقدام نمایند.
مهلت ثبت نام تا روز شنبه مورخ 99/02/20  می باشد و تاریخ برگزاری مسابقه نیز روز یکشنبه 99/02/21  بصورت آنلاین از طریق سایت مذکور می باشد.

لازم به ذکر می باشد به نفرات برتر مسابقه جوایز ارزنده و نفیسی تعلق خواهد گرفت.

شرکت کنندگان به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این مسابقه می توانند عبارت "صلح امام حسن (ع "(را به سامانه پیامکی انتشارات انقلاب اسلامی به شماره 100020120 ارسال نمایند.

همچنین مسابقه کتابخوانی هندسه انقلاب که قرار بود در تاریخ بیستم اسفندماه سال گذشته برگزار شود که به دلیل شیوع بیماری کرونا به خردادماه سال جاری موکول شده است که زمان و نحوه ثبت‌نام آن اعلام می‌شود.

 

 

 

 
<< ابتدا < قبلی 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL