دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
با صدور پیامی دکتر طهرانچی فرارسیدن سی‌وهشتمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک گفت PDF چاپ نامه الکترونیک
جمعه 02 خرداد 1399 ساعت 18:51

ریس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، سی‌وهشتمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، فرا رسیدن سی‌وهشتمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی را تبریک گفت.

در متن پیام دکتر طهرانچی آمده است:

«بسمه تعالی

با حمد و ستایش به محضر باری‌تعالی و درود بر پیامبر خاتم (ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت‏ اند

فرارسیدن سی‌وهشتمین سالگرد تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی را به اعضای محترم هیأت مؤسس و هیأت امنا و همکاران گرامی در این خانواده بزرگ، تبریک و تهنیت می گویم.

بی‌شک موقعیت ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه ملی و منطقه‌ای، مرهون ممارست و زحمات نیروی انسانی کارآمد، دلسوز و متخصصی است که طی این سالها کوشیده‌اند با مجاهدت صادقانه، موجبات رشد و بالندگی این نهال نوپا را فراهم و آن را به درختی سرافراز و سروقامت تبدیل کنند؛ جا دارد از تلاش همه دست‌اندرکاران این نهاد علمی و اجتماعی تشکر و قدردانی کنم.

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 06 خرداد 1399 ساعت 05:39
ادامه مطلب...
 
بیانیه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس PDF چاپ نامه الکترونیک
جمعه 02 خرداد 1399 ساعت 18:43

بسم الله الرحمن الرحیم
سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ ...

 (اسراء / ۱)
✳️✳️✳️آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان، یادآور ابتکار حکیمانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی در اعلام روز جهانی قدس است و چه زیبا این اقدام نمادین، شاخص حرکت امت اسلامی شد و نقطه‌ عطفی در بازیابی هویت اصیل فلسطین و قلب تپنده‌ آن، مسجدالاقصی گردید.از آن زمان که غده‌ سرطانی صهیونیسم در کالبد خاورمیانه ریشه دوانید و قبله‌ اول مسلمانان در زیر فشار چکمه‌های سربازان صهیون به اسارت گرفته شد، سرنوشت کشورهای مسلمان منطقه عموماً در قبضه‌ قدرت اسرائیلیان قرار گرفت و اقدامات جنایتکارانه‌ آنان عزت و شرف مسلمانان را لگدمال نمود. لیکن پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، بساط توسعه‌طلبی‌های رژیم اشغالگر را برهم زد و موجی از بیداری را در امت اسلامی برانگیخت و خون تازه ای درون رگهای مردم منطقه تزریق کرد.اکنون  صهیونیست ها پس از شکستهای پی در پی در توسعه‌ قلمرو خود و محدود شدن در حلقه‌ نیروهای مقاومت در عراق، سوریه، لبنان و غزه، بیش از پیش نگران آینده‌ خویش هستند و با جنگ روانی سعی در کنترل اوضاع دارند.روز قدس امسال، صحنه‌ مصاف دیگری با اشغالگران است و هرچند تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا، با راهپیمائی مردمی همراه نیست، اما دل‌های مردم ایران و همه‌ امت اسلامی به آرمان فلسطین پیوند خورده و مسجدالاقصی همچنان در خاطره‌ها زنده و پاینده است.
ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی، ضمن گرامیداشت این روز جهانی و تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای جبهه‌ مقاومت به ویژه سرداردلها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از امت اسلامی بلکه همه مردم آزاده جهان ،برای شنیدن سخنان مقام معظم رهبری در روز قدس دعوت به عمل آورده و از خداوند بزرگ پیروزی جبهه‌ حق بر باطل رامسألت می‌نماییم.
✅✅اساتید،کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 06 خرداد 1399 ساعت 05:40
 
دکتر علمایی: امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی از 24 خرداد تا 13 تیر برگزار می‌شود/ برگزاری ترم تابستان به صورت مجازی PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 28 ارديبهشت 1399 ساعت 07:14

مسئول ستاد مرکزی آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی از 24 خرداد تا 13 تیر به مدت سه هفته برگزار می‌شود.

دکتر جواد علمایی مسئول ستاد مرکزی آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به زمان برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال جاری دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: براساس مصوبات جلسه امروز هیأت رئیسه دانشگاه، کلاس‌های آموزشی و جبرانی دانشگاه تا ۱۷ خرداد به صورت مجازی ادامه خواهد داشت و پس از آن دانشجویان یک هفته برای آماده‌سازی حضور در امتحانات، فرجه خواهند داشت.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: با توجه به شرایط ویژه کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا، امتحانات پایان ترم دانشگاه آزاد اسلامی در نیم سال جاری به مدت سه هفته از ۲۴ خرداد تا ۱۳ تیرماه، با رعایت کامل پروتکل‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت برگزار خواهد شد

ادامه مطلب...
 
امام جمعه بجنورد: رزمايش احسان و نيكوكاري رزمايشي براي مقابله با توطئه هاي شيطاني است PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 ساعت 07:28

امام جمعه بجنورد گفت: رزمايش احسان و نيكوكاري در واقع رزمايشي براي مقابله با توطئه هاي شيطاني است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از  بجنورد، حجت الاسلام يعقوبي در حاشیه توزیع 200 بسته حمایت معیشتی در قالب رزمایش احسان دانشجويي در بین خانواده‌های نیازمند كه به ميزباني دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد برگزار شد اظهار کرد: «رزمايش احسان و نيكوكاري در واقع رزمايشي براي مقابله با توطئه هاي شيطاني است؛شيطاني كه به فرموده امام صادق (ع) براي اينكه كه انسان را گرفتار سازد از دو ابزار شكار خود يعني دام و قلاب استفاده مي كند و انسان را گرفتار خود مي سازد.»

امام جمعه بجنورد خاطرنشان كرد: «شيطان از مواسات، احسان، نيكوكاري و همدردي انسان هميشه احساس نگراني دارد بنابراين هميشه درصدد است تا از ابزار قلاب خود همچون بي توجهي به نماز كه خود پايه و اساس دين است بهره ببرد و انسان را مورد غفلت قرار دهد. زيرا نماز هميشه در كنارش انفاق، ايثار، نيكوكاري و توجه به هم نوع وجود دارد.»

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 30 ارديبهشت 1399 ساعت 07:58
ادامه مطلب...
 
با صدور پیامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی روز «ارتباطات و روابط عمومی» را تبریک گفت PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 28 ارديبهشت 1399 ساعت 07:02

دکتر طهرانچی در پیامی فرا رسیدن روز «ارتباطات و روابط عمومی» را به مدیران و کارکنان روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی» را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

متن پیام دکتر طهرانچی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بیست و هفتم اردیبهشت، روز جهانی "ارتباطات و روابط عمومی" که نماد صلابت در اطلاع رسانی، آگاهی بخشی و پاسخگویی به جامعه است را به همه فعالان این عرصه به ویژه همکاران پرتلاش، دلسوز و صادق خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می‏ گویم

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL