دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
تجديد ميثاق دانشگاهيان واحد بجنورد با معمار كبير انقلاب اسلامي+ تصوير PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 17 خرداد 1399 ساعت 03:50

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در آستانه سی و یکمین سالگرد بزرگداشت ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های امام خمینی (ره) تجدید میثاق کردند.

به گزارش روابط عمومي؛ در آستانه سی و یکمین سالگرد بزرگداشت ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) هیات رئیسه، استادان، کارمندان واحد بجنورد با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ادای احترام کرده و بار دیگر علاوه بر تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی، یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی را گرامی داشتند.

در این مراسم حجت الاسلام نوری عضو هیات علمی گروه معارف واحدبجنورد و عیسی شعبانی سرپرست معاونت فرهنگی ودانشجویی به بیان فرازهایی از وصیت نامه گهربار رهبر کبیر انقلاب پرداختند و در پایان مراسم سخنرانی مزار دو شهید گمنام این واحد دانشگاهی نیز گلباران شد.

 

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 17 خرداد 1399 ساعت 04:05
ادامه مطلب...
 
دکتر علمایی: زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ۲۴ خرداد تا ۲۰ تیر است PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت 06:02

مسئول ستاد مرکزی آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از 2 هفته به 4 هفته افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر جواد علمایی مسئول ستاد مرکزی آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به جزئیات برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: در این زمینه مقرر شده که امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به صورت حضوری برگزار شود، البته در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی امکان برگزاری امتحانات به صورت برخط نیز وجود دارد.

دکتر علمایی افزود: برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در مقطع دکتری مانند سابق در اختیار استاد قرار گرفته که می تواند بصورت تلفیقی از روش‌های کتبی، شفاهی و پروژه ها و مقاله‌های کلاسی باشد.

ادامه مطلب...
 
توسط دکتر مشکینی دستورالعمل ساعت کار کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 06 خرداد 1399 ساعت 05:36

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل ساعت کار روزانه کارکنان دانشگاه را ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر مجید مشکینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل ساعت کار روزانه کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها، رؤسای واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما) ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است:

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات عزیزان در ماه مبارک رمضان و عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز فتح خرمشهر و عید سعید فطر، بدین وسیله ضمن ابلاغ لزوم حضور تمام وقت کلیه کارکنان محترم از روز سه شنبه (99/3/6) در کلیه مراکز دانشگاه آزاد اسلامی، ساعات کار روزانه به شرح زیر تعیین می شود:  


1- با توجه به لزوم برگزاری تمامی امتحانات و کلاس های عملی دانشجویان در طی ماههای آینده و همچنین کاهش تراکم کاری و فیزیکی، ساعات کار واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی با استفاده از تقسیم ظرفیت نیروهای انسانی واحدها، در شش روز هفته و در دو شیفت کاری از ساعت 7/30 الی 13/30 و 13/30 الی 19/30 تعیین می شود.

تبصره: در صورت نیاز دانشگاه به خدمات بیشتر از ساعت تعیین شده کارکنان، حضور ایشان به تشخیص رئیس واحد تا 44 ساعت در هفته الزامی است.

2- ساعت فعالیت ستاد مرکزی دانشگاه از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7/30 الی 14 خواهد بود.

3- همکاران معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما)، کادر درمانی بیمارستان ها و مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه و نیز کادر حفاظت مشمول ضوابط و مقررات مربوط به خود بوده و کمافی السابق به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

 
معاون دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد خبر داد؛ پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت تونل ضدعفونی‌کننده و کنترل دما/ جذب طرح‌های برون‌دانشگاهی به ۳ میلیارد ریال رسید PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 04:17

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد با بیان اینکه ساخت «ونتیلاتور» (دستگاه تنفّس مصنوعی) در مرحله پذیرش و انعقاد قرارداد قرار دارد از پیشرفت ۹۰ درصد ساخت تونل ضدعفونی‌کننده و کنترل دمای بدن در این دانشگاه خبر داد.

محمد نصیری در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در مورد دستاوردهای پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد و برنامه‌های پیش روی آن اظهار کرد: «با تلاش و کوششی که از سمت اعضای هیئت ‌علمی دانشجویان این واحد دانشگاهی انجام‌شده ۲۵ هسته و واحد فناور در این دانشگاه فعال‌شده و تاکنون توانسته‌ایم  LED driver، نانو ذرات نقره، نانو ذرات آهن، کشت زعفران به روش ایروپونیک، دستگاه بازیافت انرژی PSM، تن‌پوش هوشمند دمای بدن، نرم‌افزار تعیین هیجانات و حالات روحی و ایمپلنت تروما را در این واحد دانشگاهی تولید کنیم.

به گفته وی، ساخت جایگاه هوشمند خورشیدی، ساخت استرکچر متناسب با نوع سازه، نرم‌افزار هوشمند آزمون آندره، دستگاه تمیزکننده مدارهای روغن‌کاری سیلندر و سرسیلندر، مانیتورینگ آنلاین، کنتور هوشمند و ساخت داروی ضد یائسگی با ماندگاری بالا از دیگر تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد است .

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 10 خرداد 1399 ساعت 04:20
ادامه مطلب...
 
دکتر طهرانچی در پیامی به مناسبت روز قدس: روز قدس به نماد جهانی برای مبارزه با صهیونیسم تبدیل شده و تا تحقق وعده فلسطین آزاد ادامه خواهد داشت PDF چاپ نامه الکترونیک
جمعه 02 خرداد 1399 ساعت 18:58

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سازمان ملل متحد، نهادهای مدافع حقوق بشر، حقوقدانان و جامعه دانشگاهی برای دفاع از کرامت و هویت انسانی، اقدامی شایسته به جهت احقاق حق در سرزمین های اشغالی انجام دهند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبر خاتم(ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت‌‏اند

روز قدس، بی تردید نمادی بی بدیل از حمایت مردم ستمدیده فلسطین است که با ابتکار هوشمندانه بنیانگذار انقلاب اسلامی، امروز به جنبشی فراگیر و جهانی تبدیل شده که ندای تظلم خواهی فلسطین اشغالی به گوش مدعیان حقوق بشر در اقصی نقاط جهان سر داده می شود.

بیش از شصت سال است که سرزمین فلسطینیان با اقدام خبیثانه و غیرمسئولانه دولت انگلستان به محلی برای تشکیل رژیمی جعلی و فاشیستی تبدیل شده و این رژیم خونخوار به پشتوانه حمایت های بین المللی به ویژه آمریکا در این سالها کوشیده هویت دروغین خود را با سرکوب موجودیت ملت فلسطین در خاورمیانه به منصه ظهور برساند

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 06 خرداد 1399 ساعت 05:43
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL