دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
سامانه انتخاب محل امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی فعال شد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 19 خرداد 1399 ساعت 05:15

دانشجویان با ثبت‌نام در سامانه انتخاب محل امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی، در جلسه امتحانی واحد شهر محل سکونت خود حضور می یابند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سامانه انتخاب محل امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی به منظور ارج نهادن به دانشجویان عزیز و حفظ سلامتی این عزیزان و جلوگیری از تردد در شرایط فعلی، فعال شد و براساس آن؛ دانشجویانی که محل تحصیل آنها در دانشگاه آزاد اسلامی با شهر محل سکونت یکسان نیست، می توانند با ثبت‌نام در سامانه انتخاب محل امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی به آدرسhttp://azmoon99.iau.ac.ir  در شهر محل سکونت خود امتحان دهند.

این سامانه در پی تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مبنی لزوم حفظ سلامت دانشجویان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و براساس بخشنامه اجرای طرح تعاون آزمون، فعال شده و در دسترس دانشجویان این دانشگاه قرار گرفت

ادامه مطلب...
 
بانوي عضو هيات علمي سکان دار معاونت دانشجویی فرهنگی واحد بجنورد شد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 19 خرداد 1399 ساعت 04:13

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بجنورد، دکتر رجبعلي وثوقي مطلق سرپرست واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در حکمی دکتر مريم السادات محمودي عضو هیات علمی تمام‌وقت دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد بجنورد را به مدت يك سال به سمت معاونت دانشجویی و فرهنگی این دانشگاه منصوب کرد.

وثوقي مطلق در جلسه انتصاب معاون دانشجویی و فرهنگی جدید واحد بجنورد با تأکید بر اهميت جايگاه معاونت دانشجويي و فرهنگي به لحاظ ارتباط مستمر با دانشجويان اظهار كرد: « معاونت دانشجويي و فرهنگي از جايگاه  ویژه‌ای برخوردار است زیرا بيشترين تعامل  و ارتباط مداوم و مستمر با دانشجويان در حوزه‌های مختلف همچون حوزه فرهنگي، ورزشي، رفاهي و ... دارد.»

 

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 19 خرداد 1399 ساعت 04:23
ادامه مطلب...
 
دکتر طهرانچی در شورای عالی ورزش مطرح کرد لزوم فعال شدن ورزش ‌های گروهی براساس پروتکل ‌های بهداشتی در دانشگاه/ تاکید بر احیای جریان ورزش در دوران پساکرونا/ لزوم ایجاد استارت‌آپ ‌های ورزشی در دانشگاه آزاد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 17 خرداد 1399 ساعت 04:01

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: باید با برنامه ریزی ‌های لازم مجموعه ای از ورزش ‌های گروهی براساس پروتکل ‌های بهداشتی در دانشگاه فعال شده تا باعث ایجاد نشاط در میان دانشجویان شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای عالی ورزش که پیش از ظهر امروز سه شنبه 13 خردادماه برگزار شد، با تسلیت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، گفت: امام خمینی (ره) انقلابی را بنیان گذاشت که انفجار نور بود و به مردم این سرزمین که مردمی صاحب تمدن بودند، هویت بخشید. امام خمینی (ره) فرو ریختن تمدن ‌های پوشالی و کاذب را وعده داد، همانطور که دو سال قبل از فروپاشی تمدن کمونیسم، در نامه ای به گورباچف، فرو ریختن آن تمدن را نیز پیش بینی کرده بود.

ادامه مطلب...
 
قابل توجه دانشجويان محترم/ اجراي طرح تعاون آزمون PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 17 خرداد 1399 ساعت 09:02

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 18 خرداد 1399 ساعت 03:42
 
از سوی دکتر علمائی دستورالعمل تقویم آموزشی و امتحانات پایان ترم رشته های پزشکی و غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 17 خرداد 1399 ساعت 03:57

نایب رئیس ستاد آموزش مجازی  دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل اصلاحیه تقویم آموزشی و امتحانات سال تحصیلی 99-1398 رشته های پزشکی و غیرپزشکی و اجرای طرح تعاون آزمون  را ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر جواد علمائی نایب رئیس ستاد آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل اصلاحیه تقویم آموزشی و امتحانات سال تحصیلی 99-1398 رشته های پزشکی و غیرپزشکی و اجرای طرح تعاون آزمون را به رؤسای استان­ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: امتحانات نیمسال دوم طی چهارهفته از تاریخ 99/03/24 لغایت 1399/04/19 برگزار می شود. اصلاح برنامه امتحان بر مبنای انتقال امتحانات تقویم قبل در هر روز به دو روز پیاپی در تقویم جدید انجام شود

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL