دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
پيام تبريك سرپرست واحد بجنورد به مناسبت سالروز شهادت دكتر چمران و گراميداشت روز بسيج اساتيد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 06:05

دكتر رجبعلي وثوقي مطلق سرپرست واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي به مناسبت سالروز شهادت دكتر چمران و گراميداشت روز بسيج اساتيد پيام تبريكي صادر كرد.

در اين متن آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

«قرآن کریم- الاحزاب آیه۲۳»

سخن گفتن از شهيد دكتر مصطفي چمران، مرد عمل و نه مرد سخن، دليرمردي نستوه و مبارز، شاگرد مكتب علي(ع)، مالك‏اشتر جنوب لبنان و حمزة كربلاي خوزستان سخت و دشوار است. چرا كه حتي نمي‏توان يكي از ابعاد وجودي او را آنگونه كه هست، توصيف كرد.

شهيد استاد دكتر مصطفي چمران نمونه واقعي يك انسان كامل و شخصيتي علمي- انقلابي بود كه فرهنگ ايثار و فداكاري را در خود به فعليت رساند و خشم خود را در مقابل دشمنان اسلام و نظام و مهر خود را براي كساني كه در مقابل كفر و ظلم ايستاده اند به كار بست.

اینجانب ضمن گرامیداشت فرارسیدن 31 خرداد، سالروز شهادت اسوه علم و عمل شهید دکتر مصطفی چمران؛ روز بسیج اساتید را به جامعه دانشگاهی تبریک و تهنيت عرض می کنم و از خداوند متعال عزت و سربلندي همه بسيجيان عزيز و مخلص ايران اسلامي را مسئلت مي نمايم.

امیدوارم جامعه بسیج اساتید به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبري در جهت ارتقاء شاخص‌های رشد علمی و توسعه فناوری کشور به منظور دستیابی به جایگاه اول اقتصادی علمی و فناوری نقش موثری ایفا نماید.

 

 

آخرین به روز رسانی در شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 06:12
 
فردا؛ آغاز ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 24 خرداد 1399 ساعت 06:58

ثبت نام نقل و انتقال نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی از فردا (25 خرداد) آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از فردا یک شنبه 25 خردادماه آغاز می شود و تا 31 تیرماه ادامه دارد.

متقاضیان برای ثبت نام بایستی به سامانه منادا به نشانی http:// monada.iau.ir مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

تمامی مراحل و فرایند رسیدگی به درخواست های نقل و انتقال دانشجویی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است، متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاهی خودداری کنند

 

ادامه مطلب...
 
اطلاعیه تاخیر یک هفته ای برگزاری امتحانات پایان ترم PDF چاپ نامه الکترونیک
جمعه 23 خرداد 1399 ساعت 12:04

روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی با صدور اطلاعیه ای از تاخیر یک هفته ای برگزاری امتحانات حضوری خبر داد.

متن اطلاعیه صادر شده بدین شرح است :

باسمه تعالی

بدين وسيله به اطلاع دانشجويان محترم واحدها و مراكز آموزشي و آموزشكده هاي سما دانشگاه آزاد اسلامي استان خراسان شمالی  مي رساند:
 
۱- امتحانات حضوري کلیه مقاطع از تاريخ ۹۹/۰۳/۲۴ لغایت ۹۹/۰۳/۳۰ برگزار نخواهد شد.
 
۲- کلیه امتحانات واحدهای خراسان شمالی که در تاریخ های ۹۹/۰۳/۲۴ تا ۹۹/۰۳/۳۰ برنامه ریزی شده بودند، طبق روز و ساعت قبلی بدون تغییر عینا به هفته پس از پایان امتحانات آن واحد بر اساس کارت‌های ورود به جلسه منتقل می شوند.
 
۳- با عنایت به بخشنامه سازمان مرکزی، آزمونهای مقطع دکتری و کارشناسی ارشد تا (حداکثر) 10 نفر می‌توانند با ارزیابی مجازی توسط اساتید برگزار گردند.
 
۴- با عنایت به تغییر تاریخ امتحانات، اصلاحات مربوط به تاریخ و ساعت جدید امتحان تا روز سه شنبه مورخ ۹۹/۳/۲۷ در سیستم انتخاب واحد دانشجویان وارد شده و دانشجویان عزیز می توانند از روز سه شنبه مورخ ۹۹/۰۳/۲۷ با مراجعه به سامانه آموزشی دانشگاه، کارت اصلاح شده ورود به جلسه خود را دریافت نمایند.
 
۵- کلیه دانشجویان محترم در همه مقاطع تحصیلی  لازم است کارت ورود به جلسه آزمون را از طریق سامانه آموزشی دانشگاه حتما تهیه نمایند.

۶- برگزاری امتحانات تمامی دانشجویانی که از طریق طرح تعاون آزمون، دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی را به عنوان حوزه امتحانی خود انتخاب کرده اند، در زمان های اعلام شده توسط واحد محل تحصیل خود، برگزار خواهد گردید.
۷- تأکید می گردد به منظور رعايت پروتکل های  بهداشتی  اعلام شده همه‌ دانشجویان موظف هستند با مراجعه به سامانه سلامت وزارت بهداشت salamat.gov.ir، گواهی سلامت  اخذ نموده و در شروع امتحانات ارائه نمایند.

آخرین به روز رسانی در شنبه 24 خرداد 1399 ساعت 03:26
 
جدیدترین رده‌بندی«مرکز رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان» دانشگاه آزاد اسلامی؛ اول ایران و ۳۹۵ جهان PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 24 خرداد 1399 ساعت 03:36

دانشگاه آزاد اسلامی براساس تازه‌ترین رده‌بندی «مرکز رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان»، رتبه اول ایران و رتبه ۳۹۵ جهان را کسب کرده است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، براساس تازه‌ترین رده‌بندی «مرکز رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان» (CWUR) در سال ۲۰۲۰-۲۰۲۱، دانشگاه آزاد اسلامی رتبه اول ایران و رتبه ۳۹۵ جهان را کسب کرده است.

مرکز رتبه‌بندی دانشگاه‌های جهان (CWUR) به تازگی رتبه‌بندی ۲۰۲۰-۲۰۲۱ دانشگاه‌های سراسر دنیا را منتشر کرده است که دانشگاه "هاروارد" توانست برای نهمین سال متوالی عنوان بهترین دانشگاه جهان را به خود اختصاص دهد.

بر این اساس ۱۰ دانشگاه برتر دنیا از نظر رتبه‌بندی "CWUR" به شرح ذیل است:

ادامه مطلب...
 
از سوی دکتر نفر: دستورالعمل بهداشتی برگزاری امتحانات حضوری دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 19 خرداد 1399 ساعت 05:28

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل بهداشتی برگزاری امتحانات حضوری دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل بهداشتی برگزاری امتحانات حضوری دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما) ابلاغ کرد.

دکتر نفر در این دستورالعمل تأکید کرده است: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و با عنایت به مصوبات هیأت رئیسه و شورای آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص برگزاری حضوری امتحانات پایان ترم با رعایت پروتکل های فاصله گذاری اجتماعی هوشمند، لازم است تمامی دانشجویان قبل از شروع امتحانات حضوری در سامانه خوداظهاری وزارت بهداشت به آدرس http://salamat.gov.ir ثبت‌نام کرده و در صورتی که علائم بیماری را نداشتند، پیامک دریافت شده از سامانه مذکور و یا فرم خوداظهاری تکمیل‌شده را در بدو ورود به مسئولان تعیین شده در حوزه امتحانات ارائه دهند

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL