دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
با ابلاغ دستورالعملی جزئیات برگزاری دوره تابستان رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 16 تیر 1399 ساعت 04:48

دستورالعمل دوره تابستان سال تحصیلی 99-98 برای رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از سوی معاون علوم مهندسی و کشاورزی و معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر جواد علمایی معاون علوم مهندسی و کشاورزی دانشگاه و حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه، دستورالعمل «دوره تابستان سال تحصیلی 99-98 برای رشته‌های غیرپزشکی» دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کردند.

در این دستورالعمل تأکید شده است: در راستای استفاده بهینه از توان و قابلیت‌های منابع انسانی، صرفه‌جویی در زمان و نیز استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل های موجود دانشگاه آزاداسلامی درخصوص برگزاری دوره آموزشی تابستان در مقاطع مختلف تحصیلی، این دستورالعمل ابلاغ می شود   

ادامه مطلب...
 
دانشگاه آزاد اسلامی با 19 رشته در رتبه‌بندی بین‌المللی شانگهای در بین برترین دانشگاه‌های جهان قرار گرفت. PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 14 تیر 1399 ساعت 04:17

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، رتبه بندی موضوعی شانگهای در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و دانشگاه آزاد اسلامی با 19 رشته در این رتبه‌بندی در جمع 4 هزار دانشگاه برتر جهان قرار گرفت.

 

رتبه بندی بین‌المللی شانگهای یکی از معتبرترین رتبه بندی‌های جهانی است که نتایج آن توسط دانشگاه شانگهای ژیائوتنگ منتشر میشود.

 

رتبه بندی موضوعی ۲۰۲۰ نظام رتبه‌بندی بین‌المللی شانگهای ۲۹ ژوئن منتشر شد و ۳۶ دانشگاه ایرانی در حوزه‌های مختلف حضور پررنگی دارند.

در رتبه بندی موضوعی شانگهای (GRAS) سال ۲۰۲۰ در مجموع بیش از چهار هزار دانشگاه رتبه بندی شده اند. این رتبه بندی براساس موضوعات در ۵۴ رشته دسته‌بندی شده است.

ادامه مطلب...
 
گزارش تصويري اهداء گل به دختران دانشجو واحد بجنورد به مناسبت ولادت حضرت معصومه(ع) و روز دختر PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 03 تیر 1399 ساعت 05:59

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه(ع) دکتر وثوقي مطلق سرپرست واحد بجنورد به همراه هیات رئیسه با اهدای گل به دانشجویان دختر دانشگاه از مقام والای دختران تجلیل کرد.

 

 

 

 

 

 

 

آخرین به روز رسانی در سه شنبه 03 تیر 1399 ساعت 06:11
ادامه مطلب...
 
دکتر طهرانچی در دیدار روسای واحدهای استان مرکزی: ترم آینده ترکیبی از آموزش حضوری و مجازی خواهد بود/ پرداخت معوقات پاداش بازنشستگان/ ارائه پیشنهاد افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان به هیأت امنا PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 14 تیر 1399 ساعت 04:06

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ترم تحصیلی آینده دانشگاه به صورت ترکیبی از آموزش حضوری و مجازی خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ظهر روز گذشته در دیدار با روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه در سامانه پایش آزاد، 27 برنامه بارگذاری شده که بیش از 16 هزار زمینه پژوهشی دارد، گفت: تا به حال 704 پروپوزال کارشناسی ارشد و 185 پروپوزال دکتری در حال انجام است. استان مرکزی با دارا بودن صنایع بزرگ، پتانسیل بالایی در تعریف نظام موضوعات دارد و باید بیش از گذشته در این زمینه فعالیت کند.

وی با اشاره به برگزاری جلسه دانشگاه آزاد اسلامی با شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، اظهار داشت: در این جلسه بسیاری از مشکلات و چالش ها حل و مصوب شد. همچنین در این شورا، گزارشی از سامانه پژوهشیار دانشگاه ارائه شد که مورد استقبال قرار گرفت.

ادامه مطلب...
 
ساعت ارائه خدمات اداري، دانشجويي و آموزشي PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 31 خرداد 1399 ساعت 08:44

 
<< ابتدا < قبلی 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL