دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
تيم ورزشي واحد بجنورد در المپياد دانشجويي خراسان شمالي نایب‌قهرمان شد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت 10:25

 

تيم ورزشي دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد در المپياد دانشجويي خراسان شمالي در دو بخش دختران و پسران با كسب 35 مدال رنگين نایب‌قهرمان استان را از آن خود كرد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد، اولین المپیاد ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان شمالی با حضور ۲۴ دانشگاه در ۲۴ رشته شامل ۱۳ رشته پسران و ۱۱ رشته دختران به مدت 10 روز در 6 مجموعه ورزشي شهرستان بجنورد به‌صورت هم‌زمان برگزار شد كه دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد با كسب ۱۹ مدال طلا، ۱۲ مدال نقره و ۴ مدال برنز و مجموعاً ۳۵ مدال در بین دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي خراسان شمالي در جايگاه دوم قرار گرفت.

دراين دوره از المپياد، دانشگاه بجنورد با كسب مجموع 84 مدال و دانشگاه پيام نور بجنورد نيز با 41 مدال در جايگاه هاي اول و سومي قرار گرفتند.

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 28 آذر 1397 ساعت 10:33
ادامه مطلب...
 
در گفتگو با آنا تشریح شد؛ هسته کشت‌یار زعفران دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد چگونه فناور برتر استاني شد PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 08 دی 1397 ساعت 08:11

مدیر مرکز رشد و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد گفت: تغییر الگوی کشت به لحاظ روش و افزایش دوره کشت از اهداف مهم کشت گلخانه‌ای زعفران در این دانشگاه است.

ملیحه صمدی‌کاظمی به مناسبت انتخاب هسته کشت یار زعفران مستقر در مرکز رشد فناوری‌های نوین در صنایع دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان خراسان شمالی به‌عنوان هسته فناور برتر  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در بجنورد،  اظهار کرد: تغییر الگوی کشت به لحاظ روش (کشت بدون خاک و بدون آب)، استفاده از اراضی کوچک در سطح گلخانه به‌جای تخصیص زمین‌های بزرگ، کنترل کیفی محصول در محیط گلخانه‌ای، بالابردن دوره تناوب کشت در طول سال (حداقل ۳ دوره کشت در فصل تابستان و پاییز و حداکثر ۲ دوره کشت در فصل زمستان و بهار) از اهداف مهم کشت گلخانه‌ای زعفران در این واحد دانشگاهی بود.

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 09 دی 1397 ساعت 08:25
ادامه مطلب...
 
فعاليتهاي ورزشي و فرهنگي خوابگاه دانشجويي دختران به مناسبت هفته خوابگاه ها PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 05 خرداد 1398 ساعت 04:40

ادامه مطلب...
 
ابلاغ دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری در دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 11 اسفند 1397 ساعت 10:00

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری این دانشگاه به واحدهای دانشگاه ابلاغ شده است.
حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دستورالعمل آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری در دانشگاه آزاد اسلامی براساس قوانین مصوب شورای عالی انقلاب و شورای اسلامی شدن دانشگاه ها تدوین شده است.
او افزود: این دستورالعمل با هدف نظام مند کردن بحث آراستگی، پوشش و رفتار تدوین شده است.
در بخش هایی از این دستورالعمل آمده است:
1-لباس باید ساده، آراسته و در شأن دانشگاه باشد.
2-پوشش کامل بدن بجز صورت و دست ها تا مچ برای بانوان الزامی است.
3-پوشش بانوان با چادر و مانتو یا مانتو بلند (تا زیرزانو)، شلوار، مقنعه یا روسری با رنگ مناسب، جوراب غیر نازک و کفش متعارف است.
4-استفاده از مانتوی نامناسب، کوتاه، چاک دار، آستین کوتاه (ساق دست نما)، چسبان، دارای رنگ تند و زننده، جلو باز و بدون دکمه برای بانوان ممنوع است.
5-پوشش آقایان با پیراهن آستین دار و یقه معمولی، شلوار ساده، رسمی و بلند است.
6-آرایش و پیرایش غیرمتعارف مو مانند بافتن، مش کردن، تیغ تیغی و غیره برای آقایان ممنوع است.
7-استفاده از لباس اندامی، نازک، تنگ و چسبان، بدن نما و شلوار استریج ممنوع است.
8-چاپ هر گونه نقوش، کلمات زننده و رکیک، علائم و نشانه گروه های انحرافی، تصاویر زن، تصاویر فکاهی و پوچ و بی معنی، شعارهای قومی و نژادی، تبلیغات تجاری و توهین آمیز بر روی بدن، پوشش، مچ بند، پیشانی بند، کمربند، انگشتر و کیف ممنوع است.
9-استفاده از آرایش زننده، جواهرات و زیور آلات نامتعارف ممنوع است.
10-هر گونه رفتاری که با اصول سازمانی، ضوابط و مقررات اخلاقی، فرهنگی و اجتماعی کلاس درس، آزمایشگاه، خوابگاه و محیط دانشگاه مغایر باشد ممنوع است.
روش اجرای این دستورالعمل برای دانشجویان ناآگاه یا متخلف در چهار گام تعریف شده است؛ در گام نخست تذکر محترمانه و صریح به افرادی که در پوشش و شئون اخلاقی، مقررات پوشش و شئون اخلاقی را رعایت نمی کنند، ارائه می شود.
در صورت توجه نکردن به تذکر شفاهی، دانشجویان برای مشاوره به معاونت فرهنگی و دانشجویی راهنمایی می شوند تا از سوی کارشناس فرهنگی(ترجیحا همجنس) همراه با اخذ تعهد کتبی، مورد مشاوره قرار گیرند.
در صورت بی توجهی به موارد مندرج در تعهد کتبی، موضوع در نشستی با حضور نمایندگان معاونت فرهنگی و دانشجویی و حراست دانشگاه به اطلاع خانواده دانشجو می رسد. این نشست به دعوت معاونت فرهنگی و دانشجویی واحد تشکیل می شود. در صورت نبود امکان تشکیل نشست حضوری، موضوع، به صورت تلفنی اطلاع داده می شود. (برای افراد مجرد تماس با پدر و مادر و یا سرپرست وی و برای افراد متاهل با همسر وی ارتباط برقرار خواهد شد.)
در صورت بی توجهی، دانشجو همراه با کپی تعهدنامه کتبی و کپی کارت دانشجویی به کمیته انضباطی ارجاع می شود.
استادان و کارکنانی که نسبت به مقررات عفاف و پوشش بی اعتنا هستند، حسب گزارش های رسیده به ترتیب به معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و گزینش کارکنان معرفی می شوند. در صورت رعایت نشدن دوباره موازین و مقررات، به معاونت فرهنگی و دانشجویی برای ارجاع به کمیته انتظامی استادان و هیأت رسیدگی به تخلفات اداری واحد معرفی می شوند.

آخرین به روز رسانی در شنبه 11 اسفند 1397 ساعت 10:04
 
مزايده فروش دو دستگاه دیگ فولادی آب گرم PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 03 تیر 1399 ساعت 05:52

 

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در نظر دارد فروش دو دستگاه دیگ فولادی آب گرم1/000/000کیلوکالری در ساعت و 5 دستگاه مشعل گازوئیلی بلااستفاده و نو  خود را از طریق مزایده عمومی به بفروش رساند، لذا ازکلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد الشرایط دعوت میشود با واریز مبلغ 500/000 ریال(غیر قابل استرداد) به شماره حساب 105742873007 نزد بانک ملی به نام دانشگاه آزاداسلامی واحد بجنوردحداکثر تا 7روز( تقویمی) پس از انتشار فراخوان در ساعات اداری جهت خرید،تکمیل و ارسال اسناد و ارائه پیشنهاد قیمت به آدرس بجنورد خیابان دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد نزد مدیراداری مراجعه نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 92-2296982-0583 داخلی 1236تماس حاصل فرمایید.

 

-دانشگاه در رد یا قبول هر یک یا تمامی پیشنهادات مختار است.

 

-هزینه درج آگهی بر عهده برنده مزایده می باشد.

-مبلغ ضمانتنامه شرکت در مزایده 150/000/000ریال می باشد.

 
<< ابتدا < قبلی 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL