دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
پيام تسليت سرپرست واحد بجنورد به مناسبت درگذشت عضو هيات علمي بازنشسته دانشگاه PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 04 مرداد 1399 ساعت 05:49

دکتر محسن مرادي سرپرست دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد و خراسان شمالي طی پیامی درگذشت دکتر  علي بازخانه از استادان برجسته اين واحد دانشگاهي را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انالله و انا الیه راجعون

با نهایت تأسف و تأثر ضایعه در گذشت استاد  گرانمایه و فرزانه  جناب آقای دکتر علي بازخانه که پس از عمری مجاهدت مستمر و خستگی ناپذیر در مسیر دانش اندوزی و تربیت دانشجویان و سازندگان ایران فردا، دعوت حق را لبیک گفته و به جاودانگی پیوسته است را  به جامعه دانشگاهی تسلیت عرض می نمایم.

از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

 
زمان ثبت‌نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 04 مرداد 1399 ساعت 04:19

ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی وکارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی _ مهرماه 99 از 5 مردادماه آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بدینوسیله به اطلاع داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی مهر ماه 99 دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند، با توجه به مصوبه جلسه مورخ 24/4/99 شورای سنجش و پذیرش در خصوص زمانبندی جدید ثبت نام و اعلام نتایج رشته/محل های با پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی، ثبت‌نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که پذیرش آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی است از روز یکشنبه مورخ 5/5/99 آغاز و تا پایان روز یکشنبه مورخ 2/6/99 ادامه خواهد داشت.

داوطلبان می توانند از روز یکشنبه 5 مرداد ماه با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانیwww.azmoon.org  ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی ، در صورت تمایل و داشتن شرایط نسبت به تهیه کارت اعتباری، ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

 

 


 
دکتر طهرانچی در جلسه شورای دانشگاه تاکید کرد تشکیل کمیته شهریه در استان‌ها/ تأکید بر حفظ سلامت کارکنان و دانشجویان/ لزوم ایجاد میز کار الکترونیک و دفاتر مجازی برای پاسخگویی به دانشجویان PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 29 تیر 1399 ساعت 05:38

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر تشکیل کمیته شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی استانها گفت: باید شبکه یکپارچه دانشگاه آزاد اسلامی در آموزش مجازی حفظ شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت بررسی بودجه سال تحصیلی 1400-1399 ظهر امروز به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور معاونان و مدیران کل سازمان مرکزی و حضور مجازی رؤسای استان‌ها به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ابتدای این جلسه، با اشاره به همه‌گیری ویروس کرونا در کشور، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نبود راهکار خروج از این وضعیت در شرایط کنونی، آموزش و پژوهش باید بتواند راه خود را پیدا کند و دانشگاه‌ها و فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی آنها به هیچ وجه نباید متوقف شود

ادامه مطلب...
 
پيام تقدير دانشگاهيان دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي به پاس زحمات حجت الاسلام و المسلمين دكتر كلانتري معاونت دانشجويي و فرهنگي در دوران تصدي PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 29 تیر 1399 ساعت 05:59

بسم الله الرحمن الرحیم

 

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

دانشگاه آزاد اسلامی از بدو تاسیس تاکنون همواره تلاش کرده، علاوه بر افزایش دانش و مهارت دانشجویان، در ارتقای سطح فرهنگ جوانان و مردم جامعه منشاء اثر بوده و نقش بی بدیل خود را در تربیت نیروی انسانی قانونمند و جامعه پذیر به انجام برساند.

در این بین معاونت دانشجویی، فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در کنار سایر وظایف محوله مسئولیت سنگین اشاعه فرهنگ دینی، اسلامی را برعهده داشته و تمام قد در راستای منویات رهبر معظم انقلاب کوشش می کند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر کلانتری یکی از معاونین حوزه دانشجویی، فرهنگی بودند که با تکیه بر رهنمودهای مقام معظم رهبری ، احساس مسئولیت مضاعف و تعهد کاری شایسته، تحول چشمگیری در این حوزه ایجاد کردند و این حوزه را به یکی از تاثیرگذارترین معاونت ها در دانشگاه، مبدل کردند.

ایشان با ارتقاء سطح کیفی و کمی فعالیت های فرهنگی نسبت به گذشته،

مطرح کردن گفتمان انقلاب اسلامی و تربیت دانشجویان در طراز انقلاب اسلامی ، در این مجموعه علمی، توجه به مسئله عفاف و حجاب در دانشگاه و ارائه راهکارهای عملی برای رسیدن به این هدف، حمایت و تعامل مثال زدنی در ارتباط با نهاد های انقلابی همانند نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و بسیج، ارتقاء جایگاه معاونت های  فرهنگی دانشجویی در  دانشگاه و ده ها موارد دیگر سبب شده که از او به عنوان یکی از معاونان با کارنامه ای به یادماندنی یاد کرد.

حال که سکان این معاونت مهم به جناب آقای دکتر جهان بین سپرده شده است، انتصاب ایشان  تبریک عرض نموده،توفیق و سربلندی این استاد عزیز را در همه عرصه ها به ویژه در مسیر تعالی علمی و فرهنگی ،ایجاد زمینه های امید،نشاط، طراوت ،معنویت و تربیت اسلامی دانشجویان، از خداوند منان خواستاریم.

نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي آزاد اسلامي خراسان شمالي

معاونت دانشجويي و فرهنگي واحد بجنورد

بسيج اساتيد، كاركنان و دانشجويان واحد بجنورد

كانون هاي فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي

 
قابل توجه دانشجويان محترم PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 29 تیر 1399 ساعت 05:13


قابل توجه دانشجويان محترم با توجه به غير فعال بودن سامانه سيدا از 99/5/4 الي 99/5/15 دانشجويان محترم جهت انجام كليه امور آموزشي، دانشجويي، مالي و فارغ التحصيلي تا قبل از 99/5/3 مراجعه نمايند.

 
<< ابتدا < قبلی 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL