دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
زمان و نحوه انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 16 شهریور 1399 ساعت 04:19

زمان و نحوه انتخاب رشته داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی ارشد سال 99 که براساس کارنامه صادره ازسوی سازمان سنجش آموزش کشور مجازبه انتخاب رشته شده اند و علاقه مند به انتخاب رشته/محل های دایر در دانشگاه آزاد اسلامی هستند، می توانند با استفاده از کد دسترسی انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه سازمان سنجش از روز یکشنبه مورخ 16 شهریور ماه لغایت ساعت 24 روزسه شنبه 25 شهریور ماه با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش ،پذیرش وفارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی همزمان با شروع انتخاب رشته از طریق سامانه فوق منتشر و دراختیار داوطلبان قرارخواهد گرفت.

 

آخرین به روز رسانی در يكشنبه 16 شهریور 1399 ساعت 04:23
 
ثبت‌نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد تمدید شد PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 05 شهریور 1399 ساعت 05:00

ثبت نام بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، به اطلاع متقاضیان ثبت نام بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی می­­ رساند، ثبت نام تا روز دوشنبه 10 شهریور تمدید شد.

داوطلبان با مراجعه به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس www.azmoon.org پس از مطالعه دفترچه راهنما و در صورت داشتن شرایط ویژه استعدادهای درخشان مقاطع دکتری تخصصی و کارشناسی ارشد ابتدا نسبت به خرید کارت اعتباری اقدام و سپس با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته / محل های درخواستی اقدام کنند.

داوطلبان لازم است پس از انتخاب رشته / محل، کد رهگیری و نسخه چاپی ثبت نام خود را تهیه و تا زمان اعلام نتایج نزد خود حفظ کنند.


 
پيام تبريك سرپرست واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي به مناسبت روز كارمند PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 04 شهریور 1399 ساعت 06:36

دکتر محسن مرادي سرپرست واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي در پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را كاركنان دانشگاه آزاد اسلامي استان تبریک گفت.

در متن پيام آمده است:

 

هر آن کس خدمت جانان به جان كرد

به گيتی‌ نام خود را جاودان کرد

بسم الله الرحمن الرحيم

نامگذاری یکی از روزهای هفته دولت به نام «روز کارمند» فرصت مغتنمي است تا به اهميت نقش و جایگاه ارزشمند و گرانمايه كاركنان به عنوان سرمایه اصلي و محوري سازماني توجهي ويژه داشته باشيم.

رشد و تعالي روز افزون دانشگاه قطعا مرهون زحمات خالصانه و دلسوزانه كاركناني همدل، همراه، متخصص و متعهدي است كه در كنار هم خانواده‌ بزرگ دانشگاه آزاد اسلامي را تشكيل داده اند و رجاي واثق دارم كه هیچ تلاشی در جهت بهبود کیفیت خدمات و ایجاد رضایت در دانشگاهیان بدون همت این عزیزان میسر نخواهد بود.

اين روز فرصتي است تا از زحمات و خدمات صادقانه همکاران پرتلاشم قدردانی كرده و امیدوارم با همکاری و همراهی تمامي عزيزان بتوانیم در عمل به تعهدات كاري خود در قبال جامعه دانشجویي و خدمت به مردم سرزمينمان موفق و سرافراز باشیم.

برای تمامي عزيزان تلاشگر آرزوی استمرار سلامتی، بهروزي و توفیق را از درگاه حق تعالی خواستارم.

محسن مرادي

سرپرست واحد بجنورد و

دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي

 

 

 

 

 
دکتر طهماسب کاظمی تشریح کرد جزئیات طرح جابجایی رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی/ تسهیل در اشتغال دانشجو PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 05 شهریور 1399 ساعت 04:54

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از طرح این دانشگاه برای جابجایی رشته ها به منظور اشتغال دانشجویان متناسب با رشته تحصیلی‌شان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از طرح این دانشگاه برای جابجایی رشته ها به منظور اشتغال دانشجویان متناسب با رشته تحصیلی‌شان خبر داد و گفت: بعضاً شاهد هستیم رشته هایی در برخی استان ها و مناطق کشور ارائه می شود که نیازهای شغلی آن رشته تحصیلی در آن منطقه کم است و خیلی از افراد در محل زندگی شان آینده شغلی روشنی ندارند.

وی افزود: اخیراً شورای گسترش و برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی به سرعت و دقت مطابق با مصوبات و استانداردهایی که وزارت علوم و بهداشت دارند، کارهای آمایشی رشته ها را پیگیری می کند

ادامه مطلب...
 
وقتی مادر شهید به آرزویش می‌رسد؛امانت 37 ساله شهيد به سر منزل مقصود رسيد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 03 شهریور 1399 ساعت 07:27

همرزم شهید وحیدرضا استخری بعد از گذشت ۳۷ سال قرآنی که در دست وی به امانت نگهداری شده بود را به پدر و مادر شهید تحویل داد.

بعد از گذشت 37 سال نامه اي مي آيد، قرآني زيبا و 2 عكس و يك خاطره مشترك

آخرين عكست را در قابي چوبي مي گذاريم و با نگاهي پر از دلتنگي به چهره پر از لبخندت مي نگريم. مي دانستي كه خواهي رفت، مي دانستي كه وقت رفتن است و عطر پروزات را استشمام كرده اي.

از كفش هاي تازه ات حرف ميزنيم.كفش هايي كه هيچ وقت رنگ كهنگي به خود نگرفت. مي دانيم كه در پشت خاكريزها آرامشي داشتي از جنس ناب عشق به محبوب.

نامه اي نوشتي، نامه اي كه بعد از گذشت 37 سال براي پدرت، براي مادرت، مادري كه چشم به راه تو بود قرائت شد.

از طلب حلاليتت برايشان خوانديم و از دعاهاي كميل و ندبه اي كه در خاكريزها با هم رزمانت خوانده بودي. از صبر و بردباري پدر و مادرت گفتي؛ پدر ومادري كه با رويي گشوده رفتنت را بدرقه كردند. از دانشگاه جبهه و شهادت گفتي، از درس هايي كه در هيچ دانشگاهي تدريس نشده بود.

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 03 شهریور 1399 ساعت 08:38
ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL