دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
مرادي خبر داد: راه اندازي آموزش هاي كاربردي و آكادميك در مناطق دورافتاده استان خراسان شمالي PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 26 شهریور 1399 ساعت 08:21

سرپرست واحد بجنورد از راه اندازي آموزش هاي كاربردي و آكادميك در مناطق دورافتاده استان خراسان شمالي براي سازندگي و پيشرفت استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد دكتر محسن مرادي در جلسه مشترك دانشگاه و مسئولان بسيج اقشار استان خراسان شمالي اظهار كرد: دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد مي تواند در اين استان چتر آموزش عالي را در رشته ها و زمينه هاي مختلف گسترش داده و براي توسعه علم در مناطق دورافتاده و كم برخوردار آموزش هاي كاربردي و آكادميك را راه اندازي كند.

سرست دانشگاه آزاد اسلامي بجنورد افزود: دانشگاه آزاد اسلامي بجنورد و خراسان شمالي از امكانات، تجهيزات آموزشي و پژوهشي خوبي برخوردار است و مي تواند در زمينه هاي گوناگون علمي تعامل و همكاري خوبي با ارگان ها، سازمان ها و بسيج اقشار داشته باشد.

 

ادامه مطلب...
 
امير سرتيپ دوم محمد نجاتي عنوان كرد: پيش بيني 340 برنامه ابلاغي استان خراسان شمالي براي بزرگداشت دفاع مقدس PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 26 شهریور 1399 ساعت 05:51

 

امير سرتيپ دوم محمد نجاتي از پيش بيني 340 برنامه ابلاغي دستگاه هاي اجرايي استان خراسان شمالي براي بزرگداشت دفاع مقدس خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري آنا از بجنورد امير سرتيپ دوم محمد نجاتي مديركل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس خراسان شمالي در نشست مشترك با رئيس و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامي واحد بجنورد اظهار كرد: از سوم خرداد سال جاري تا پايان اسفندماه 99 برنامه هاي متنوعي در سراسر كشور پيش بيني شده كه با تعداد 340 برنامه ابلاغي استان خراسان شمالي، برنامه هاي ابلاغي و پيشنهادي اين استان 5 برابر برنامه هاي بزرگترين استان ها بوده است.

 

 

 

 

آخرین به روز رسانی در چهارشنبه 26 شهریور 1399 ساعت 06:10
ادامه مطلب...
 
ثبت‌‌نام و انتخاب رشته پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی تمدید شد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 24 شهریور 1399 ساعت 08:02

ثبت ‌نام و انتخاب رشته پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی وکارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت ‌نام و انتخاب رشته پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته تمدید شد.

ثبت‌نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که پذیرش آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی است تا روز دوشنبه 7 مهر ماه تمدید شد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org  ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط نسبت به تهیه کارت اعتباری، ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

 
گزارش تصويري نشست رياست واحد بجنورد با مديران گروه آموزشي و استادان دانشكده فني و مهندسي PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 24 شهریور 1399 ساعت 08:43

 

آخرین به روز رسانی در دوشنبه 24 شهریور 1399 ساعت 08:54
ادامه مطلب...
 
جزییات و نحوه مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال99 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 24 شهریور 1399 ساعت 04:25

جزییات و نحوه مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال99 دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، اطلاعیه شماره یک ستاد برگزاری مصاحبه دوره دکتری مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با نحوه و چگونگی انجام مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال99 به شرح زیر است:

ضمن تبریک به داوطلبان آزمون دکتری تخصصی سال99 که در دانشگاه آزاد اسلامی به مرحله مصاحبه علمی راه یافته اند بدینوسیله شیوه و چگونگی اجرای مصاحبه علمی این دوره به شرح ذیل اعلام می شود:

1- با توجه به شرایط خاص شیوع ویروس کرونا و نظر به مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشـجو در دوره های تحصیلات تکمیلی مصاحبه سال جاری این دوره به صورت مجازی برگزار می شود

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL