دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
گزارش تصويري مراسم اربعين و تجليل از برترين هاي مسابقات فرهنگي PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 16 مهر 1399 ساعت 08:44

ادامه مطلب...
 
جزئیات برگزاری مصاحبه دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 15 مهر 1399 ساعت 14:09

مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی در خصوص نحوه برگزاری مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، بدینوسیله به اطلاع کلیه متقاضیان دوره دکتری تخصصی سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی که به مرحله مصاحبه علمی راه یافته اند، می‌رساند مصاحبه علمی این دوره به صورت مجازی از روز شنبه 19 مهرماه آغاز و تا روز چهارشنبه 30 مهرماه ادامه خواهدداشت.

درشیوه جدید برگزاری مصاحبه، داوطلبان لازم است با دریافت نام کاربری و کلمه عبور که از عصر امروز از طریق سامانه www.azmoon.org قابل دریافت است، درتاریخ و زمان مقرر با مراجعه به سامانهphdinterview.azmoon.iau.ac.ir در جلسه مصاحبه مجازی شرکت کنند

ادامه مطلب...
 
ثبت‌نام و انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی وکارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد PDF چاپ نامه الکترونیک
سه شنبه 08 مهر 1399 ساعت 08:43

ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی وکارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام و انتخاب رشته برای آن دسته از رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که پذیرش آنها صرفاً براساس سوابق تحصیلی است تا روز دوشنبه 14 مهرماه تمدید شد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط نسبت به تهیه کارت اعتباری، ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

 

 
برنامه زمان‌بندی حذف و اضافه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه آموزشیار اعلام شد+جدول PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 13 مهر 1399 ساعت 10:36

دکتر عطارزاده طی دستورالعملی، زمان‌بندی حذف و اضافه نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 (ویژه واحدهای مجری سامانه آموزشیار) را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر ایمان عطارزاده مجری طرح توسعه شبکه علمی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل «اعلام برنامه زمان‌بندی حذف و اضافه نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 (ویژه واحدهای مجری سامانه آموزشیار)» را به رؤسای استان ها، واحدها و مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

دکتر عطارزاده در این دستورالعمل تأکید کرده است: واحدهای دانشگاهی باید توجه لازم را در جهت اصلاح برنامه‌ریزی درسی و ارائه دروس مورد نیاز دانشجویان تا قبل از شروع برنامه حذف و اضافه در دستور کار داشته باشند

ادامه مطلب...
 
دکتر طهماسب کاظمی: نحوه ثبت‌نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی بزودی اعلام می‌شود PDF چاپ نامه الکترونیک
دوشنبه 07 مهر 1399 ساعت 09:37

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: نحوه ثبت‌نام داوطلبان برای کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی بزودی اعلام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر امکان ثبت نام بدون آزمون داوطلبان در دوره کارشناسی ارشد، گفت: این اقدام با توجه به وضعیت ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا و با هدف کاهش اضطراب و نگرانی داوطلبان و دانشجویانی است که نتوانسته اند در آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کنند.

دکتر طهماسب کاظمی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به داوطلبانی که به خاطر شرایط پیش آمده موفق به ثبت نام در دوره کارشناسی ارشد نشده و یا نتوانسته اند در جلسه آزمون حاضر شوند، اقدامات لازم را انجام می دهد، گفت: در راستای تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر امکان ثبت نام بدون آزمون داوطلبان در کارشناسی ارشد، به زودی نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می شود و داوطلبان می توانند در رشته هایی که ظرفیت آنها تکمیل نشده است، ثبت نام کنند

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL