دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد
فردا؛ آغاز ثبت‌نام براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی (مهرماه 99) در سامانه آموزشیار PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 27 مهر 1399 ساعت 08:24

ثبت نام براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته مهرماه 99 دانشگاه آزاد اسلامی از فردا (دوشنبه 28 مهرماه) آغاز می شود

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پذیرفته شدگان دوره های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از فردا(دوشنبه 28 مهر(می توانند با مراجعه به سامانه آموزشیار به آدرس http://edu.iau.ac.ir و مطابق جدول زمانی اعلام‌شده، نسبت به ثبت نام خود به صورت مجازی اقدام کنند.

پذیرفته‌شدگان جهت اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک، به آدرس سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند.

گفتنی است نتایج دوره‌های کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته پذیرش براساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بر روی سامانه http://azmoon.org  قرار دارد.

همچنین راهنمای پذیرفته شدگان نهایی مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته، کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته براساس سوابق تحصیلی در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه http://sanjesh.iau.ir  قرار دارد و داوطلبان می توانند جهت دریافت و مطالعه راهنما، به این سامانه مراجعه کنند.

 

 
افتتاح طرح اندیشه تمدن‌ساز در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی PDF چاپ نامه الکترونیک
يكشنبه 27 مهر 1399 ساعت 06:24

طرح اندیشه تمدن‌ساز در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی ویژه استادان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه افتتاحیه و گروه‌بندی استادان شرکت‌کننده در طرح اندیشه تمدن‌ساز در دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی با حضور حجت‌الاسلام حسین یوسفی‌فر مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی برگزار شد.

حجت الاسلام یوسفی فر در این جلسه گفت: استان خراسان شمالی نخستین استانی است که به صورت جدی آشنایی با اندیشه‌های مقام معظم رهبری را در قالب طرح اندیشه تمدن‌ساز دنبال کرده و تاکنون 7 گروه مباحثاتی در استان تشکیل شده (2 گروه در واحد شیروان، یک گروه در واحد اسفراین و 4 گروه در واحد بجنورد) که مجموعاً در این مرحله 30 نفر از استادان در قالب گروه‌های چهار یا پنج نفره در طرح مشارکت داشته‌اند.

وی اظهار داشت: محتوای طرح اندیشه تمدن ساز، کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» است که به عنوان زیربنای فکری حکومت اسلامی مطالب بسیار تازه، عمیق و جذابی دارد.

 
انتشار برگه اطلاعات ورود به جلسه مصاحبه مجازی دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی PDF چاپ نامه الکترونیک
شنبه 19 مهر 1399 ساعت 05:58

برگه حاوی اطلاعات لازم به منظور  ورود به جلسه مصاحبه مجازی دوره دکتری تخصصی سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان آزمون دکتری تخصصی می توانند با مراجعه به سامانه www.azmoon.org و با وارد کردن کد ملی و کد شناسه انتخاب رشته و داوطلبان دوره بدون آزمون ویژه استعدادهای درخشان با استفاده از اطلاعات شناسنامه ای نسبت به دریافت برگه اطلاعات ورود به جلسه مصاحبه خود اقدام کنند.

این برگه حاوی نام کاربری، کلمه عبور و راهنمای نحوه مصاحبه مجازی است. همچنین لینک دریافت نرم افزارهای لازم به منظور شرکت در مصاحبه در سامانه فوق قرار داده شده است.

داوطلبان لازم است نسبت به دریافت فایل راهنمای نحوه و چگونگی مصاحبه مجازی اقدام و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام کنند.

مصاحبه دوره دکتری تخصصی سال 99 دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجازی از روز شنبه 19 مهر آغاز و تا روز چهارشنبه 30 مهر ادامه دارد.

 

 
گزارش تصويري جلسه شوراي دانشگاه آزاد اسلامي خراسان شمالي با حضور معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در واحد بجنورد PDF چاپ نامه الکترونیک
پنجشنبه 24 مهر 1399 ساعت 05:41

 

آخرین به روز رسانی در پنجشنبه 24 مهر 1399 ساعت 05:54
ادامه مطلب...
 
يكي از اهداف عزاداري سيدالشهدا حفظ مكتب و ارزش هاي ديني است PDF چاپ نامه الکترونیک
چهارشنبه 16 مهر 1399 ساعت 10:15

همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی مراسم سوگواری امام حسین(ع) و یارانش در مسجد امام رضا(ع) دانشگاه آزاد اسلامي بجنورد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسليم حسن فروتن مدير حوزه فرهنگي واحد بجنورد در مراسم اربعين حسيني اظهار كرد: يكي از اهداف مهم عزاداري سيدالشهدا حفظ مكتب و ارزش هاي ديني است،به واقع درس عاشورا درس امربه معروف و نهي از منكر، مبارزه با ظلم و ستم، حمايت از مظلومان و حق و حقيقت است.

مدير حوزه فرهنگي واحد بجنورد افزود: در اين عزاداري هاست كه نسل ها با آموزه هاي ديني و درس هاي عاشورا آشنا مي شوند و اگر به درستي تامل كنيم مي بينيم كه تمامي ائمه معصومين بر اقامه عزاداري سيدالشهدا و ياران باوفايش توصيه كرده اند.

 

ادامه مطلب...
 
<< ابتدا < قبلی 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 بعدی > انتها >>

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL